Wouw maia!! Hopelijk blijft het zo!! En lekker genieten ervan he Hier is het ook nog steeds bizar, ik kan gewoon uitgebreid douchen zonder bang te hoeven wezen dat ze ineens gaat huilen
ik geniet zeker (en sta compleet met gespitste oren want ik kan het nog niet geloven ). Al is dit maar eenmalig en begint vanmiddag of morgen het gehuil weer, deze ochtend heb ik in elk geval in the pocket nietwaar @sammie: lekker is dat he, gewoon rustig kunnen douchen dat dat soort dingen langzaam weer komen. Hier nog niet, maar ooit vast wel.
Ja precies!! Hier heb ik ook steeds het idee dat ze huilt maardat is helemaal nietzo haha Hoe heet dat ook alweer? Gestoord ofzo?
Maia wat fijn dat hij vanochtend rustiger was! zo is het toch makkelijker om te genieten! Hier is B. ook heel vrolijk vanochtend, heeft minder gehuild/gekrijst iig... Hij ligt nu tegen de olifantjes te mopperen in de box. Gaan zo ff tukkie doen! Sinterklaas op school was groot succes! Heerlijke tijd maar ben blij dat we deze gehad hebben... kids stuiteren letterlijk door het huis heen... Dus nu op naar kerst en dan hopelijk een rustiger en beter jaar!
@ Babyzwemmen is hier vanaf 6 weken. Ik ben maar 15 min in het water geweest met V, maar hij vond het wel leuk. Na dat kwartier werd het te koud dus zijn we samen onder de warme douche gegaan. @ Godinn, jeetje wat een goed ritme al zeg! En dat poepen om 14 uur is standaard? @ Ukkie, dat heeft niemand mij ooit verteld dat ze in het begin meer kunnen spugen van jbpm . Hij spuugt nu de laatste twee dagen wel weer meer. Iedere keer maar kleine beetjes, maar soms zelfs 2 uur na de fles. Hopelijk merk je na komen weekend verschil! @ Engeltje, wat vervelend van de buurvrouw @ Sammie, uitgebreid verslag! Ik hou hier bij hoe laat en hoe veel hij drinkt en wanneer hij poept (is nl maar 1x per 2-3 dagen). @ SM, ik heb de verkleiner er uit gehaald. 2 weken geleden dat schuimding onder zijn kont, en begin deze week dat ding bij zijn hoofd. Hij lag er altijd zo opgefrot in, nu ligt hij veel relaxter. @ Maia, mooie foto. En ik hoop dat de ochtend zo doorzet! @ Shaarr, is dus een beetje uitvogelen hoe je de middag het beste kan doorbrengen met J. Hier sliep V na de voeding van 6.15 (sliep dus rond 7) door tot aan het babyzwemmen om 9 uur. Daarna weer in slaap gevallen op de weg terug (was wandelend). Heb hem weer om 10.45 gevoed, toen pas werd hij wakker, viel weer in slaap. In MC gelegd (was bij mijn zusje) naar huis gereden en thuis eruit gehaald. Hij sliep nog half in mijn armen. Ik leg hem in bed, *ploep* ogen wagenwijd open. Eerst even aangezien hoe het ging, maar ging snel over in huilen. Ingebakerd en was 10 min stil daarna alleen nog maar huilen. Verschoond en mee naar beneden genomen, nog steeds wat jengelig. Nu ligt hij te slapen in de draagzak. Zal zo wel wakker worden voor de voeding. Ik krijg soms het idee dat hij ingebakerd in de Pacco niet fijn vindt. Hij begint dan te mopperen en kreunen en zich los te wurmen. Lijkt dan echt overstuur te zijn. Ik laat hem er dan wel inzitten, tenzij hij echt hysterisch wordt.
@ sammie en maia fijn dat het vanochtend zo goed gaat! Ik duim voor jullie dat de rest van de dag ook lekker verloopt @sm wat leuk dat Sinterklaas de kindjes zo enthousiast maakt! Lijkt me super om ze zo te zien genieten! @shaar, lastig, ik weet zo even geen oplossing.. @pleuni, ja dat is mij bij het cb erbij verteld om L verborgen reflux heeft en dus eigenlijk niet spuugt maar het wegslikt. Ik moest biet schrikken als ze in het begin wel ging spugen (en dat is idd ook zo, wel kleine hoeveelheden tot nu toe) @hier zijn we nu net pas aangekleed Hihi. Heerlijk lang in bed gebleven. L bleef steeds maar lekker slapen na de voeding en ik lag ook wel lekker in bed met de tv zachtjes aanzien. Nu kan het tenslotte nog @eten/koken. Nu beide even eten en dan naar de supermarkt. Ik ga zuurkoolschotel in de oven maken! Wat eten jullie vandaag?ik vind het best lastig om door de weeks te koken als ik alleen met L ben omdT ze zo aanhankelijk is. Dus ik hoop dat ze na boodschappen even doorslaapt in de Wandelwagen zodat ik even snel de schotel kan maken en straks alleen maar even opwarmen
@pleuni, had V ook geen reflux? Dan kun je toch beter niet inbakeren? Is mij tenminste geadviseerd en merk dat ze dat ook helemaal niet prettig vind, raakt al in paniek als de deken te strak zit
@ Shaar haha ik ben ook een kluizenaar en zo ziet het huis erook uit kleren? wat zijn dat ben nu mn winterjas aan het afmaken, als ik dan naar buiten ga heb ik teminste een dikke jas Mn meid begint echt zo hard te grijnzen steeds als ik haar op het aankleedkussen leg om haar in te bakeren whahaha. Ze vind het dus gewoon leuk Ga jij trouwens weer aan werk na je verlof? Ik begin al behoorlijk zenuwachtig te worden hoe dat dan straks moet bij die gastouder. Dat wordt vast draaama met de rust die ze nodig heeft
@kluizenaar: hier nog eentje... gaat ooit wel weer over hoop ik @pleuni: fijn dat hij het babyzwemmen leuk vond! hier: tot nu toe gaat het goed. Hij ligt nu 10 minuutjes in bed en dat lijkt nog geen succes te zijn maar hij huilt (nog) niet, denk dat dat alleen niet lang meer zal duren. maar vooruit, hij doet het al een hele dag hartstikke goed, geen pijnhuiltjes meer maar gewone mopperhuiltjes. ben trots op mijn kleine man
@ Ukkie, V heeft voor zover ik weet geen reflux. @ Sammie, ik weet niet in hoeverre deze link klopt Slaappatronen voor je pasgeborene of kindje op Pampers.com maar ik hoop dat met 3 maanden er ook twee slaapjes zijn . Is makkelijker te plannen met gastouder hihi. Ik vraag het me dus ook af . @ Maia, wat fijn! Hoop dat het goed blijft gaan. @ Aankleden, ik kleed me wel altijd aan, schoenen draag ik thuis niet (loop op heerlijk foute crocs) en doe geen make up op en mijn haar zit in coupe ik-geef-er-niks-meer-om .
Maia wat fijn dat je ventje het zo goed doet vandaag!! aankleden: ik kleed me hier ook aan, geen make-up en in huis ook geen schoenen aan. Vaak ook gewoon lekkere warme jogging broek hihi! Maar ja ik zit natuurlijk wel met schooltijden dus moet sowieso het huis uit... J net naar opa en oma gebracht, heeft morgen studiedag en mag nachtje logeren. D is lekker aan het spelen met zijn piratenboot die hij van sinterklaas gekregen heeft, dat was een goede zet van de sint B ligt in de box te brabbelen tegen de olifantjes en ik ff op de bank. Wat een rust! Morgen weer terug naar de apotheek, medicatie moest besteld worden dus is er morgen pas... maar goed die ene dag kan er ook nog wel bij. Morgenochtend met D naar de orthoptist, ben benieuwd of er iets met zijn oogjes is... En dan rommelen en opruimen in huis en dan weekend de kerstsfeer in huis brengen!
nou hier is het vanmiddag toch weer huilen, maar niet zo extreem als dat het was, dus ik ben zeker een stuk positiever. kijk het nu even aan en anders pak ik hem wel bij me tot de volgende voeding maar liever niet natuurlijk.
Succes Maia je kan het! Hier mn souders komen zo op bezoek. Heb al verteld dat de kans erg klein is dat ze haar kunnen zien.. Ze ligt echt net in bed. En ik ga haar er echt niet uithalen of hen bij haar laten kijken. Moeten ze wachten tot de volgende voeding hihi. Maar ze komen eten dus dat redden ze wel. Hopelijk sta ik zo ook daadwerkelijk sterk genoeg in mn schoenen daarvoor. Ik maak het mensen altijd graag naar hun zin en zeg liever geen nee...
groot gelijk hoor, maar ik herken wel dat dat moeilijk is, want ze komen stiekem toch een beetje boel voor jullie kleine herkenbaar. maar ik zou haar ook niet uit bed halen.
o ik kleed mezelf wel gewoon aan en make-up zit ook netjes over het algemeen. maar ik moet ook wel, heb Fleur ook nog aan te kleden en als ik haar ook de hele dag in d'r pyjama ofzo moet laten lopen, nee vind ik niks. btw: hij slaapt denk ik. Ik heb hem een kwartiertje gecontroleerd laten huilen (om de paar minuten kijken) en echt even gecheckt of het geen pijn was, maar dit huiltje klonk echt heel anders dan wat ik van hem gewend ben dus dat durfde ik nu wel aan. Na een kwartiertje even bij hem gebleven, met mijn ene hand over zijn hoofdje en mijn andere hand over zijn buik gewreven en toen viel hij supersnel in slaap. heerlijk deze dag. Echt, al zou morgen weer belabberd gaan, vandaag ging echt goed, het is enorm zoeken nog voor me maar WOW!!
@ Shaar, Jij ook al zolang thuis! Ik zit sinds wk 27 thuis, en dat is dus straks meer dan een half jaar leuk was anders door de ziektewet en alles. Denk je dat je snel een baan kan vinden dan? 'in deze barre tijden'? Ze krijgt dus 5 voedingen, nou dat is toch prima!! Ik zou haar niet wakker maken hoor 's nachts. Bij ons komt ze nog wel snachts maar ik maak haar echt niet wakker. Lekker van genieten haha Ja dat lijstje/tijden bijhouden. Ik doe het op de pc en die staat toch op een plek dat ik er zo achterzit. Ik wil het graag bijhouden omdat we net met dat nieuwe systeem zijn begonnen. Stel dat het niet lekker gaat ofzo dan kan ik teminste zien dat het echt zo is of dat ik me aanstel haha Mn winterjas is af!! Ben er best trots op haha Heb een jas van imitatiebont gemaakt in de kleur grijs/blauw. Lekker bijpasselijk dus als er sneeuw valt
Shaar wat vervelend dat je meisje weer zo van slag is. Zou idd ff bellen miss hebben ze een oplossing! Sammie leuk eigen winterjas gemaakt, crea hoor! Enne hier ook al bijna een jaar thuis... maar ja ik kan nu ook niet anders... al mis ik het soms best. 's Avonds of iig eind van de middag word B. altijd erg onrustig... Nu had ik hem in de draagdoek gedaan rond 5 uur en hij slaapt vanaf ong. half 6 in de doek... moet toch maar meer gebruiken... Zo lekker badje maken en dan lekker samen naar bed!
@ Shaar, Lastig zeg dat ze zo huilt! Idd een goed idee om het te noteren. Ben je echt consequent in dat regelmaat gedoe? En anders heeft ze misschien toch ergens last van?! Kan ook zomaar natuurlijk.. Zou morgen gewoon bellen. Ik ben pas sinds deze zomer begonnen met kleding maken haha en ik vind het leuk idd. Zal morgen ff foto maken Mn souders zijn gewees. Zo ze kwijlen helemaal haha. Maar ben wel goed bezig geweest door zelf de fles te geven en haar daarna weer in bed te leggen (ze was eerg moe). Dus ze hebben alleen gekeken eigenlijk. Ik heb nu maar een paar foto's uitgeprint van mn meid. Nu ze zoveel in bed lig mis ik haar zo verschrikkelijk
Jeetje wat slapen die van jullie veel! Zit naar het schema van Sammie te kijken en vraag me af of ze ook nog echt wakker is tussendoor? Fay is soms makkelijk een paar uur wakker en zit dan naar de schilderijen te kijken, haar knuffels, naar mij, de tv of naar haar eigen handen. Ook in de winkel is ze tegenwoordig wakker en bekijkt alles dus. Sinds vandaag hebben we haar ledikant in onze kamer staan. Zo slaapt ze eindelijk in haar eigen bed maar toch bij mij. Ben bezig met schema introduceren en probeer te gaan voor flessen om 10-14-18-22-2 het is vandaag niet helemaal gelukt maar het was ook de eerste dag. Maia wat erg zeg dat de kleine zoveel huilt. Dat lijkt me echt vreselijk, trekt ook een tol op je relatie als je niet uitkijkt. Hoop dat opname niet nodig is. Aankleden doe ik iedere dag, kleine moeite, maar verder doe ik ook niet echt m'n best haha alleen wel het huishouden juist voor de kleine. Rust, reinheid en regelmaat was het toch