Sammi das een heel verhaal! Fijn dat je meisje goed geslapen heeft ondanks ze niet ingebakerd was... Ik kijk ook naar mijn kleintje hoor en niet naar de prikken... cin jeetje das schrikken! hopelijk knapt ze snel op!! Beterschap en dikke knuffel Ukkie heel herkenbaar dus... hopelijk slapen onze ukjes snel weer wat beter! Maia nee helaas.. toch het boekje maar even opzoeken... miss werkt het hier ook! Hier een drama dagje geloof ik. Kleine mannetje slaapt nauwelijks vandaag, is nu ook heel wakker en vrolijk in de box. Slaapt maar kort... Miss dat hij zometeen in slaap valt na de voeding. En dat vannacht ook goed gaat... Iig komt er weinig van huishouden terecht vandaag... morgen weer een dag! Straks op tijd eten en lekker op tijd naar bed!
Hier een mopperdagje, hij wil alleen bij mij liggen, dus daar geef ik maar aan toe. Hij ligt nu al 2 uur op mijn schoot te slapen, dar is wel positief want in zijn drama periode deed hij dat ook niet. Denk een groeispurt ofzo? Gelukkig heb ik voldoende zenders op tv dus ik verveel me niet reageer straks wel op iedereen als ik mijn handen ooit weer vrij heb
@ ukkie: hahaha heerlijk he als je wordt ondergescheten! had dat in t begin ook heel vaak maar nu niet meer, al zou ik voor mn mannetje soms echt willen dat t wel zo was. De osteopaat zei trouwens ook nog dat t wel normaal kan zijn als een baby die de borst krijgt een week of soms nog langer niet poept. Zo lang zn buikje maar ontspannen aanvoelt. Het is namelijk een teken dat de voeding goed op de beeb is afgestemd. Hij verbruikt dan alles wat ie binnen krijgt. Weer wat geleerd! @ cin: he wat vervelend voor je meisje zeg! Beterschap! @ chybou: ohhh wat een schattige foto toch weer zeg! Hier wel gevoel onder t litteken gelukkig, alleen erboven niet. Herken wel t beurse trekkende gevoel, heb dat vooral aan de rechterkant. Dat van het plassen herken ik niet, wel ff in de gaten houden denk ik meis. Ik had zelf in het begin een blaasontsteking van de katheter en herkende t eerst niet als blaasontsteking. Dus misschien ff voor de zekerheid een plasje laten checken bij de huisarts? @ lycka: 60 cm sneeuw? Wow! Dat lijkt me toch wel gaaf hoor! Hier vandaag alleen maar vieze regen, helaas geen wandelweer dus. Hoe gaat t nu met je? Nog veel pijn van het vallen? @ sammie: verschrikkelijk he die prikjes! Wij mochten ook alleen maar zn armpjes vast houden, hij moest ook liggen op de tafel. Had hem van tevoren ook expres niet gevoed, zodat hij dat erna had als troost @ maia: wat heerlijk zo'n goede nacht zeg! @ ukkie: na de nacht komt Quinten meestal ook de eerste keer om de twee uur en daarna om de 3 a 3.5 uur meestal. Snachts is t om de 4 a 6 uur meestal. Maar soms ook wel 3 uur, het wisselt enorm! En t is weer knuffeltijd! Ook hier een korte slaper op t ogenblik op de dag. Zo'n drie kwartier tot hooguit een uurtje. Nen blij dat ie wel weer happy is tussendoor vandaag!
Iedereen heeft lekker knuffelmomentjes lees ik. Lekker hoor! Schoonmoeder was langs geweest en L was mooi uitgerust.samen hebben we lekker met d'r gespeeld op de bank en ze heeft alleen maar gelachen smoeder vond t prachtig, L ook haha. Ook was ze lekker alert en maakte weer wat geluidjes. ( waar je tegenwoordig al niet blij van kunt worden Hihi) Tussendoor even gehuild ivm weer een volle spuitluier! Ik was mooi op tijd dus geen vieze kleren @engeltje ja een week of langer niet poepen is niet erg. Zal bij ons nog wel even duren, zitten minimaal op 4 bomvolle poepluiers per dag
nou hier inderdaad dus een knuffel/slaapdagje. Hij moest en zou mijn pink hebben, zodra hij die had was het goed, zodra hij die niet had... rond 6 uur kreeg hij denk ik wat krampjes want toen was het een klein uurtje huilen, maar dat was het verder. Al met al een prima dagje. @sammie: vervelend dat jullie weer een dramadagje hadden
@ ukkie: wat heerlijk zo'n lekker dagje!! Ik wordt ook megablij als m'n uk zo vrolijk is hoor! Gelukkig zijn die momenten nu steeds vaker! Vanmiddag lag hij ineens onwijs te keten in de box, heerlijk! @ shaar: hmz druk dagje dus voor jou, succes! @ maia: pinkjes kunnen zo lekker zijn soms he haha! Lang leve de speen hier hoor anders had ik geen pink meer over! M'n kleine boef heeft echt megaveel liggen drinken vanavond achter elkaar door! Eerst 160 cc afgekolfde melk met probiotica erdoor, daarna de gekolfde borst nog 10 min. En daarna nog 5 min aan m'n andere borst, niet normaal! Nog wel ff een foto van gemaakt vanmorgen, sorry wel tiet zichtbaar, maar vind t zelf een heerlijke foto.
Hi, even snel een berichtje van mij. Had een heel antwoord op iedereen getypt en toen deed ik iets stoms, en nu is het weg. Ik zie weer een beetje dubbel, dus het was moeilijk lezen... Dus ik laat het er even. Engeltje: Wat een mooie foto. Kan me voorstellen dat jij het een mooie foto vind. Ik heb C. ook zo 'vereeuwigd'.
Engeltje en Chybou mooie foto's. Zal vanmiddag ff eentje plaatsen.. ik heb ook zo'n mooie ! Hier redelijke avond gehad, ondanks meneer weinig geslapen heeft overdag, wel even flink gehuild dus wel even flink bezig geweest met hem. Uiteindelijk zijn we samen rond 20.00 uur in slaap gevallen, om 22.00 uur werd ik wakker en heb ik de tv uit gezet. Mannetje kwam weer rond 23.30 uur en vanaf toen om de 2,5 a 3 uur. We werden ook pas net om half 9 wakker... oepssss!! Wel lekker hoor ! Nu snel alles bij elkaar zoeken en pakken, douchen en allemaal aankleden. Straks fotoshoot, heb er zin in !! En kan nu al niet wachten op het resultaat! Tot later
Engeltje en chybou wat een lieve foto's! Hier gister ook een knuffel avondje gehad. Ze wilde totaal niet slapen en wilde vooral tvoh kijken Manlief was naar de voetbal dus waren met z'n tweetjes. Vandaag komen m'n schoolvriendinnen die ook allemaal ver weg wonen. Gisteravond laat kwamen ze aan en toen ml thuis kwam zei hij; ga toch lekker even eentje met ze drinken,ik ben ook weggeweest dus ga naar fijn! Nou dat liet ik me geen tweede keer zeggen. Dus ben nog even 1cocktailthe gaan drinken met de dames. Super gezellig! Ik was om 2.00 uur thuis en ze had bet een flesje gehad. En om 8.00 kwam ze pas weer!!! Zometeen komen de dames echt op kraamvisite en kunnen ze eindelijk L zien! Zo leuk om je oude goede vriendinnen weer te zien ben helemaal blij
@ SM: lekker dat je ff bij hebt kunnen tukken! Veel plezier met de shoot! Ben ook benieuwd naar t resultaat hoor! ( als je t wilt delen ) @ uk: heerlijk dat je er ff uit geweest bent meis! Zal je vast goed hebben gedaan! Veel plezier vandaag nog! M'n ventje heeft alweer 2 poepbroeken gehad, lang leve de osteopaat! Hij is na donderdag ook weer heel veel relaxter! Als hij nu huilt is t van frustratie als z'n moeder niet opschiet met d'r borst bloot te leggen haha daar kan hij zo boos om worden! En als hij er dan eenmaal aanligt dan laat ie nog ff een schuin lachje zien van zo ik heb t toch lekker voor elkaar, lekker puh ! Maar echt wat is t nu weer ontzettend genieten van deze momenten. T komt ook wel heel goed uit dat ie weer beter in z'n vel zit, want ik trek t echt niet meer met m'n rug, het doet zo'n ontzettende pijn! Kan amper normaal zitten. Zo ff naar m'n ouders lopen, misschien komt t dan weer wat meer los. Hope so!
De shoot heb ik helaas af moeten zeggen. Toen ik wegging namelijk iets verderop een aanrijding gehad... Heb een man aangereden die gewoon overstak zonder te kijken en ik hem dus niet gezien heb Wij hebben niks, gelukkig en de verwonding van die man vallen ook mee. Heb wel koppijn en wat last van me rug, maar geen idee of het daardoor komt. Engeltje fijn dat hij weer relaxter is... Hahah dat herken ik, huilen als mama niet snel genoeg borst bloot heeft en dan idd dat lachje! haha Zal straks ff de foto uploaden, heb ook zo'n lekker wijs mannetje aan de borst!
He jeetje wat schrikken zeg!! Hoofd en rugpijn kan ook van de spanning daarvan komen he, maar hou t maar ff goed in de gaten. Gelukkig dat t verder wel meevalt, dikke knuffel! En ja heerlijk he die bv momentjes! Valt jouw mannetje ook echt je tepel aan alsof ie al dagen niks krijgt? Vind dat toch iedere keer weer zo mooi om te zien van dat kleine vechtersbaasje van me.
@SM: Jeetje, schrikken zeg! Gelukkig hebben jullie niets. De hoofdpijn en rugpijn kunnen idd van de schrik komen. Je spant dan alles even aan en daar kan je nadien last van hebben. In elk geval een hele dikke knuf! @ukkie: Wat een lieve foto! Wat ik momenteel ook doe, ik krijg pupke niet in bed. In mijn bed (ook zonder mij) slaapt ze prima. Maar in het wiegje blijft het drama. Terwijl het even beter leek te gaan. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd, behalve laten huilen. Ben inmiddels zelf ook heel moe. Ze komt om de drie uur voor een voeding, na een half uurtje is dat klaar, dan is ze slaperig (of ze slaapt al) leg haar in bed, mopperen en uiteindelijk huilen, proberen te troosten, uiteindelijk valt ze als we geluk hebben in slaap, maar dan komt ze een uurtje later weer voor een voeding en dan begint het circus opnieuw. Wij zijn allebei redelijk oververmoeid. En met dat mijn werk dat er aan komt zou het wel fijn zijn als er een beetje meer slaap af kan. Ik overweeg sterk om haar voor de nacht een fles KV te geven om te kijken of ze daar net wat langer op slaapt. Dan ligt ze net wat langer in bed. Maar gek genoeg voelt dat als falen.
Ik begrijp je gevoel Chybou, dat had ik ook heel sterk. Maar wanneer je eenmaal aan het idee van fv gewend bent, heb je er echt veel aan. Als het jou een goede nachtrust kan geven, doen!! Jeetje SM, das schrikken!! Wat vervelend man! Gaf die man wel toe dat het zijn 'fout' was? Wauw, wat een leuke borstfoto's allemaal! Ik heb er ook zo één. Hoop ik... Want ik ben zo stom geweest om allemaal foto's te maken met mijn telefoon en je raad het al; die is nu stuk.. Hij is al 2 weken bij de vodafonemakers.. Kans is groot dat ik al mijn geheugen kwijt ben, dus ook alle foto's.. En verder heb ik echt heel weinig foto's. 2 of 3 op FB..... Mijn mannetje is vandaag ook even de kluts kwijt. Vannacht weer geslapen van 22 tot 07.00 uur. Hij was 03.30 even wakker maar ben er niet heen gegaan, 10 minuutjes en hij sliep weer. Maar op de één of andere manier is hij na zo'n lange nacht zijn ritme kwijt. Onze kleine man:
Ben idd nogal geschrokken ja... mijn vader zei ook al dat hoofdpijn daardoor kan komen. Dus heb net pcm ingenomen en ga vanavond vroeg naar bed. Engeltje ik geniet er ontzettend van, vind het heerlijk die bv momentjes! En hier kan hij ook behoorlijk aanvallen hoor... dan lijkt het idd alsof hij een week langs niks gehad heeft
@ Foto's, wat een schatjes!! @ Cin85, Wat vervelend en schrikken meis dat Saar ineens zo ziekjes is! Hoop dat het snel beter gaat! en ze de volle plasluiers blijft houden. @ Ukkie, wat fijn! Nu kun je gelukkig ook de bv blijven door zetten! Ben blij voor je meis! ! @ Sammie, wat vervelend dat het aantal ml steeds meer zakt, Helpt het ook niet als je telkens kleine beetjes kolft? om op deze manier de productie op te hogen. @ Lycka, Dat is dan wel weer sneu, zie liever dat de natuur z'n gang gaat dan dat jagers zich ermee bemoeien. en wat fijn dat de sneeuwstorm mee viel! Wat schrikken dat je bent uitgegleden! Gelukkig ben je niet voorover gevallen, maar goed pijn aan je benen en bekken is ook niet alles! Hoop dat het snel over is meis! @ Shaarr, wat fijn dat ze eergisteren zo makkelijk in slaap viel! Misschien wil ze ook wel wat meer wakker zijn. En net wat Chybou, zegt heeft D.ean ook en misschien jouw kleine meisje ook? Dus ik zou zeggen zorg voor genoeg vermaak in de box ! En wat fijn dat ze zich eergisteren zo heeft vermaakt! Je zal denk ik haast wel denken dat je heel ander kindje terug hebt gekregen ! Nu maar hopen dat ze vaker zo is ! @ Chybou, wat fijn dat je weer alleen op pad kan! D.ean heeft een nijntje mobiel en een houten boxhanger en hij vind ze helemaal geweldig ! Heeft hij honger maar moet ik de voeding nog klaar maken leg ik hem eronder en dan lijkt het net alsof hij even vergeet waarvoor hij wakker is geworden @ Als ik D.ean wakker maak voor eten, heeft hij niet meteen honger en laat ik hem even spelen in de box, maar zodra ik de slap om doe slaat hij echt om naar ik wil nu meteen eten en begint dan echt te gillen (zoals een meisje haha), maar dit houdt hij dan ook echt vol tot hij de fles krijgt (is meestal 30 sec. later maar goed ) Hebben jullie kleintjes dit ook? Nou gisteren heb ik flink lopen huilen en ml maar even uitgelegd hoe het naar mij overkomt dat hij zo doet. En uiteindelijk zag hij toch wel in dat hij niet zo moet reageren. En vanochtend kreeg ik geen preek !, ml ging er om 06.30 uit om D.ean eten te geven zonder mij af te kraken. En ik ben er met de voeding van 11.45 uit gegaan. (normaal gesproken zou hij dan nog slapen, maar de band van de auto was leeg dus de auto moest voor 12.30u nog naar de garage, anders zouden we van het weekend zonder auto zitten. D.ean eet nu trouwens met de voedingen (4x op een dag) 180-190ml weg. en krijgt zo voldoende binnen. 5x 165ml was blijkbaar te snel na elkaar (Om de 4 uur) en hierdoor kreeg hij slechts 650 ml i.p.v. 740ml binnen. En nu krijgt hij dus 735 ml binnen ! Verder heb ik eigenlijk helemaal geen zin om vanavond te gaan, al mijn vrienden zeggen weer eens af.. Achja, gelukkig gaat ml en zijn vriend + vriendin mee.
goedemiddag. Hier ging het vannacht/vanochtend goed, alleen toen hadden we visite vanochtend en aan het begin van de middag kwamen mijn schoonouders en daarna ging het even mis... en wij natuurlijk meteen weer in de stress, want dat huilen kunnen we nog steeds niet aan... zit nu een gat in de badkamerdeur want manlief werd er even gestoord van hij schaamde zich daarna diep, is m geraden want ik vond het erg zonde van m'n badkamerdeur kijken of het zometeen weer goed gaat, hij ligt nu te drinken bij manlief. @chybou: wat vervelend dat het niet lukt om haar in eigen bed te laten slapen. hier lukt het sinds vorige week gelukkig wel de meeste tijd, maar ook niet altijd hoor. @foto's: leuk hoor! ik heb er zelf niks mee, ben nog steeds erg blij dat ik gestopt ben met de bv, maar het heeft absoluut wat vertederends. @miepkip: goed dat je hem er toch even goed op aangesproken hebt... @'s nachts slapen: wij hebben deze week 2x geluk gehad dat hij er 6 uur tussenliet, maar afgelopen nacht was het gewoon weer na 4 uur. mag nog niet klagen hoor.