Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wow, wat een grote meid heb jij zeg lycka! Geef jij slagroom soms? ;)

Hè hoor net t bericht van mijn vader dat de psz waar ik zelf op heb gezeten vannacht is afgebrand. Hier zit ook mijn oude basisschool aan vast en daar is ook heel veel rookschade.
    Hoop wel dat de psz tegen de tijd dat Quinten oud genoeg is weer helemaal is opgebouwd!

2. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    In de grafiek van het CB zit ze zelfs op de bovenlijn.
    Die slagroomgrap krijg ik daar ook elke keer te horen.

Mijn zoontje was ongeveer net zo groot en zwaar. Nu zit hij op de middenlijn.

3. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Dit lukt bij mij niet trouwens :(

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Leuk om van iedereen zo de curve te zien! Ik zal m na elke meting bijwerken en uploaden!

Lycka zo jij hebt lekkere melk :D Geen idee trouwens waarom het bij jou niet lukt?!

Engeltje jij doet het echt volgens het boekje he ;)

5. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Ukkie, misschien omdat ik de update naar iOS 6 niet heb...

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: haha ja wat groei betreft doet ie t echt volgens het boekje, al zit ie op het cb ook net ietsje erboven, maar daar houden ze de curve aan voor flesvoeding.

@ lycka: misschien moet je je telefoon ffies updaten? Bij mij deed ie dat ook pas na de laatste update.
    Ik kreeg hier altijd al te horen dat ik Quinten slagroom gaf, maar jij hebt gewoon powerslagroom ;)
    Met bv is het vaak ook zo dat ze eerst heel erg omhoog gaan met de groei en later stabiliseert het zich meer en zakt de groei wat af ;)

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @lycka volgens mij niet want die heb ik geloof ik ook nog niet

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ lycka: dat is dus idd het probleem :D

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nu ik toch lekker aan t spammen ben... Hier ook nog ffies een fotootje van m'n heerlijke binkie! Ik smelt toch iedere keer weer van dat lieve koppie van hem :)

10. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Cin, zo beweeglijke meid dus! Wel leuk dat de babygym zo'n succes is.

@ Godinn, fijn dat het zo goed gaat!

@ Maia, wat naar dat Tim een offday had gister :(. Maar jeee wat fijn dat het nu beter ging!

@ Ukkie, fijn dat de lactatiedeskundige je moedergevoel heeft bevestigd :). Oh en ook al een super nacht gehad!

@ Jadebo, lekker hoor 4 uur ertussen!

@ Engeltje, slim dat je Q gefilmd hebt. Fijn dat hij iig overdag weer lekker vrolijk is. Hopen dat dat snel doorzet naar een hele dag! En jeetje wat gaat dat snel met zijn ontwikkeling! Hah ik herken het wel van de tv. Ik zat gisteren V te voeden achter de pc en hij was me toch geinteresseerd naar het scherm aan het kijken. Leuke foto!

@ Shaarr, fijnd at het met J beter gaat. Lekker zo shoppen! Als ze op 4 flessen zit zou ik proberen of ze 180 drinkt.

@ Jadebo, leuk dat J lekker liedjes voor B aan het zingen is :D.

@ Bewegingen etc, V spartelt als een gek. Veel zwaaien en soms echt stampen met zijn beentjes in de box. Hoor je echt een duf stomp geluid, eerste keer wist ik niet wat me overkwam haha. Omrollen doet hij nog niet. Wel slaan naar dingen toe. Lampen zijn favoriet, als ze aan staan ;).

Vannacht was weer drama. Weet niet of dat nog door de prikjes kwam van vrijdagochtend. Laatste voeding was rond een uur of half 11, daarna had hij een cyclus geslapen van 45 min. Daarna was het huilen en af en toe echt overstuur, hysterisch. Continu overstrekken. Geen koorts. Ik wist echt niet wat ik moest doen. Heb met hem rondgelopen, bij ons in bed gelegd, alle mogelijke posities om vast te houden geprobeerd. Hij werd wel rustig als ik hem op zijn buikje in mijn armen legde. Dus ik dacht krampjes, maar vl vond van niet.. Vl heeft hem om 2.45 nog in bad gedaan. Maar dat mocht ook niet baten. Uiteindelijk heb ik hem om 3.15 een zetpil paracetemol gegeven en viel hij om 3.30 in slaap. Hij was ook al sinds 21 uur wakker! Uiteindelijk hebben we hem om 10.30 wakker gemaakt om te eten!!! Zat gewoon 12 uur tussen. Kan dat geen kwaad? Werd zelf namelijk toen ook pas wakker. Hij werd wel heel vrolijk wakker, beetje op zijn handjes sabbelen, dus hij had wel honger. Gevoed en daarna weer in bed en hij slaapt nu alweer 2,5 uur.

11. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    En hier zijn groeicurve. Hield het idd ook al bij :).

Bijgevoegde bestanden:

12. Maia

Maia Niet meer actief

@pleuni: voor een keer kan het geen kwaad hoor, op een gegeven moment slapen ze toch door van 7-7. Lijkt me belangrijker dat hij even wat rust heeft kunnen krijgen!

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Mijn pc doet raar en plaats een dubbel bericht.

Sorry:)

14. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Hooii meiden.

Heb al even niet meer mee gepraat, maar jullie praten ook zoveel haha.

@ Shaarr, ik heb geen idee meis wat het kan zin. Ik denk dat je het inderdaad even goed in de gaten moet houden en als je het niet vertrouwd gewoon even de Ha bellen. Die kunnen je geruststellen.

Ik heb goed nieuws vanuit het ziekenhuis gekregen. Ik hoef geen rug-operatie te ondergaan, alleen zal ik wel voor een onbepaalde lange tijd erg zware en intesive fysiothgerapie moeten gaan volgen. Maar goed ben allang blij dat ik van de rugklachten kan afkomen!

Verder gaat het met D.ean sinds gisteren weer goed. (Hij had al 10 dagen niet gepoept, ondanks de laxeermiddel van de Ha en de druppels van cinababy) Ook had ik gisteren kraamfeest van hem. Was erg gezellig en hij is goed verwend.

@ Groeicurve, heeft iemand de website voor mij? Dan kan ik D.ean zijn curve ook bij gaan houden :)

Verder hebben wij nu alle 3 een flinke verkoudheid te pakken.

Nou ik heb nu eventjes geen tijd gehad om alles te lezen. Maar ik probeer straks eventjes bijtelezen.

15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.536
    14.055
    113
    Vrouw
    Pfft wat gaan jullie weer snel! Had gisteren iets verkeerds gegeten ofzo, zat de hele avond op de wc, nouja ben om 21.00 naar bed gegaan haha.
    Hierbij even snel de curves van Saar. Ga zo weer lekker op de bank een boekje lezen want ben nog niet helemaal fit.
    Reageer binnenkort weer op jullie hoor!

Bijgevoegde bestanden:

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ shaar, ik heb dat met haar rechtervoetje gehad. Rood tot waar de sok normaal zit. Alleen deze had ze biet aan. Is een uurtje wegroof geweest en daarna was t weg. Weet nog steeds niet waar t van geweest is..

@ miepkip wat een fijn nieuws! Lekker hoor!

@ cin, hoe gaat t nu met je? Hoop dat t inmiddels over is.

17. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
  18. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    En ik heb trouwens vrijdag een fotoshoot gedaan met D.ean voor 3fm Sr12.
    De verpleegsters gaan maandag het opgeleverde geld langsbrengen en ze nemen misschien een foto van D.ean mee om te laten zien. D.ean was ook erg vrolijk tijdens de shoot en werd door meerdere verpleegsters op de foto gezet haha, ze waren elkaar zelfs aan het oppiepen :p.

Hierbij de foto's (ik heb ze ook zonder het 3fm loge, maar die zijn allemaal een te groot bestand om ze hier te kunnen oploaden:

Bekijk bijlage 294321

Bekijk bijlage 294322

Ben zo verliefd op hem :)! Hij begon ook echt tegen iedereen te lachen en te brabbelen tijdens de shoot.
    En de fotograve deed elke keer zijn beentjes bij elkaar, maar telkens als ze de foto nam ging meneer lekker met de benen wijd liggen haha :D:cool: Dus vandaar geen foto van z'n hele lichaampje :p

19. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat een geweldige foto MK! Vooral die laatste, prachtig!!

Shaar, geen idee wat dat kan zijn??
    Qua flessen, hier hetzelfde 'dilemma'. Ik kom gewoon niet altijd op de 5 flessen, omdat hij zulke lange nachten maakt. Ik geef wel minimaal 180cc per keer, ook wel eens 210cc. Wat hij wil :)

Ik ga die curve ook eens opzoeken :)

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ha meiden, ik leef nog. Had het even knetter druk met visite, kerstdiners, inkopen, wendag op het KDV en vooral met C. die om de twee uur kwam.
    Vanmorgen is mijn menstruatie begonnen en inmiddels lijkt de BV weer op gang te komen.
    Gelukkig, want kwam richting het punt dat ik bij moest gaan voeden.

Deel Deze Pagina