Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Bailley, heb je geen draagdoek? Anders doe je de kleine daar gewoon is als ze onrustig is en bij je wil zijn, En dankjewel :)! Vond het zelf echt geweldig en vind zelf vooral de zwart-wit foto mooi :D!

En je moet op je moeder gevoel afgaan. Je kunt bijv. een aantal dagen de reflux medicijnen proberen, maar je als het niet werkt zou ik wel mee stoppen en anders gewoon doorgaan toch? Vertrouw in jezelf meis!

@ Intiem, Hebben jullie ook dat seks echt pijn begint te doen? Heb ml nu al een aantal keer echt moeten laten stoppen. Deed zoveel pijn!

Fijne Feestdagen allemaal en alvast een gelukkig nieuwjaar met jullie gezinnetje! :D!

2. Maia

Maia Niet meer actief

Fijne feestdagen allemaal.

En zoals jullie zien slaapt de kleine meneer vannacht niet door ;) ach komt vanzelf wel weer.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: ook hier niet hoor, hij ligt net weer op bed nu... Succes!

@ intiem: ook hier pijnlijk, maar droog ook gelijk op als er een condoom bijgeplakt moet worden om het maar ff heel plat te zeggen! Daarnaast staat t op een heel laag pitje, zijn beiden veel te moe!

Fijne kerst allemaal lieve meiden!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Bijgeplakt is natuurlijk gepakt he haha

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ bailey ik zie er ook tegenop hoor. Gaan bij schoonfamilie eten maar savonds heeft ze vaak nog een huiluurtje of twee gevolgd met lekker clusteren ;) Gisteren nog snel een draagdoek gehaald,hoop dat het helpt.

@ maia hier ook niet doorgeslapen.. 24.00/4.15/6.15 en nu weer wakker. Dus gelukkig nog wel even kunnen blijven liggen. En volgens mij was ze al ff wakker, ze trapte druk tegenmn rug aan en tien ik wakker werd was t meteen lachen :D goed begin van de dag!

@intiem hier nog steeds te moe voor ;) ook lastig net een handenbinder ;)

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Zoo dames het is kerst! Allemaal veel plezier vandaag en morgen!!!

@Miepkip Ja heb een draagdoek en daar gaat hij ook in. Ik hoop dat dat voldoende helpt!
    Ik zie er echt wel tegenop! Veel mensen, drukte. Dingen wat ik normaal leuk vind, maar nu...
    @Ukkie jij dus ook gauw een draagdoek gehaald.. Tja wie weet helpt het hè.

En inderdaad die Reflux medicijnen gewoon testen wie weet helpt het en anders stoppen we.

@ intiem Hier ook niet en te moe.. Gewoon echt geen zin in..

7. Maia

Maia Niet meer actief

@baileyy: succes vandaag en morgen, hopelijk hebben jullie toch een leuke kerst desondanks. En ik hoop toch dat de reflux medicatie gaat werken en dat dat het 'gewoon' is.

@ukkie: lekker wakker worden zo :)

@intiem: nee hier nergens last van. Gaat helemaal zoals het hoort :)

8. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Gisteren kerst gevierd bij mijn moeder, wat een ramp. De kleine was de hele tijd wakker en ik zag haar iedere keer gapen, maar in haar wiegje ho maar! Vannacht was ze wel zo moe dat ze in haar eigen wieg heeft geslapen tot de nachtvoeding. Vanavond bij schoonfamilie, pfff, ik kijk er best tegenop. Misschien ook maar de draagdoek meenemen.

Intiem: we hebben het geprobeerd, maar deed pijn omdat ik me niet kon ontspannen.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ook namens Quinten een fijne kerst :D

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Oeps draagdoek vergeten bij familie :( hoop dat het goed gaat vanavond...

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje lieve foto!

Intiem nog niet voorgekomen dus nog geen idee!

Ook namens ons hele fijne feestdagen!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx!! Jij hebt toch ook zown schattig binkie! En ook helemaal z'n handjes in de gaten zo te zien!

13. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Leuke eerste kerstdag gehad hier. Op naar de 2e kerstdag :)

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook een gezellige avond gehad. L heeft een kwartier boven geslapen en verder op de arm en in de maxicosi. Maar gelukkig weinig gehuild gelukkig. En natuurlijk heerlijk gegeten! Ik was verantwoordelijk voor de amuse. Hij viel in de smaak :D

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Jadebo wat een lieve foto :)

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Zo... Eerste kerstdag overleefd, op naar nummer twee. :)
    Vanmorgen leuke cadeautjes gehad en lekker met Camille van Lieve ontbijt op bed gehad. Vanaf twee uur de schoonfamilie hier. Negen volwassenen en twee kindjes was gezellig, maar wel druk.
    Iedereen deed een gang. Ik was verantwoordelijk voor het hoofdgerecht. Uren staan koken (ook al hield ik het simpel) maar iedereen heeft lekker gegeten.
    Morgen laat ik mezelf verwennen en ga ik met Camille naar mijn zus. Lieve moet werken.

Engeltje en Jadebo, leuke foto's!
    Ps: Jadebo, haha, ik kijk eens goed naar die foto en ik vroeg me af; zie ik nou een navel door dat gat in dat blauwe overhemd spieken? :D

17. Maia

Maia Niet meer actief

Wat een leuke foto's.

Hier ging gisteren alles goed, gingen naar mijn ouders en hij heeft gewoon goed geslapen daar, konden hem gisteravond zelfs gewoon slapend in de mc leggen en zi slapend zijn bedje weer in. Prima dus.
    Vandaag blijven we lekker thuis, gezellig gourmetten.

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Chybou hahah dat was me nog niet opgevallen hahah!! Valt ook niet mee een foto maken met kleine mannetje op schoot whahah!

engeltje thnxx!! Hij heeft idd helemaal zijn handjes ontdenkt!

Ukkie ziet er lekker uit hoor die amuse!

Maia fijn dat tim het zo goed gedaan heeft gisteravond! En nu lekker thuis, ook lekker eventjes saampjes!

Hier redelijk geslapen, vandaag weer bij me ouders en nu komt mijn oma ook. Dus zometeen ff douchen enzo en dan daar brunchen.
    Fijne dag allemaal!

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Deze wilde ik nog ff met jullie delen :cool:

20. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat een schattige foto's!! En fijn dat de eerste kerstdag bij de meeste zo goed is verlopen! Bij ons ging het dankzij de draagdoek ook een stuk beter gisteren, ze heeft er lekker in geslapen, dus kon ik ook eten.

Vanavond een kerstpizza, haha. Geen zin om uitgebreid te koken, dat komt hopelijk volgend jaar wel weer.

Shaarr, ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar ik pak Aveline gewoon terug als ik zie dat ze het niet naar haar zin heeft en dan is ze dus of bij mij of bij haar papa. Ze wil graag vastgehouden worden, dus ik ben af en toe blij als iemand het even over wil nemen. Mijn moeder doet gelukkig niet zo. Zij is de oma, niet de mama. Ik denk dat zij haar portie wel heeft gehad met vier eigen kinderen. Wel vervelend als jouw moeder steeds denkt het beter te weten! Ik was daar eerst bang voor met mijn schoonmoeder maar zodra ze merkt dat de kleine niet meer op haar gemak is krijg ik haar terug. Dus gaat prima met de familie. Zo te horen heb je er al vaak genoeg wat van gezegd. Lastig want het is wel de oma, dus helemaal negeren kun je ook niet.

Deel Deze Pagina