Fer.re is ook niet zo actief qua vasthouden hoor Hij vind het het allerleukste om lekker bij je te zitten en te praten/zingen/lachen Nog weinig geluid erbij, maar dat komt vanzelf. Van de week lachte hij wel met geluid, maar dat ging per ongeluk want er kwam een hoestbui van achteraan Ferr.e heeft heel veel knuffeltjes enzo, maar daar geeft hij niks om. Wel wil hij momenteel alleen maar thuis slapen. Bij opa en oma beslist niet. Dus hij weet ieg wel wat thuis is JaDeBo; Ik mis de *vind ik leuk* knop Grappig dat jullie mannen er zo mee bezig zijn qua voeding etc. Mijn man laat mij wat dat betreft alles beslissen. Ik haal en koop wat hij nodig is en ml vind dat wel prima, vertrouwd daarbij op mij Nou, ik ga even uurtje plat. Fer.re slaapt ook (nou ja, bijna) dus kan ik ook even.. Momenteel slapeloze nachten omdat we beide zo hoesten. Zonet even een zoutoplossing gehaald bij de spoedapotheek voor Fer.re, hopelijk komt de boel dan wat los. Hij doet niks anders dan hoesten, proesten en kokhalzen, de schat....
@ Shaarr, D.ean had ook op een bepaald moment dat 5x150 niet goed ging en toen zijn wij 2 weken geleden ook over gegaan op 4x180 en dit gaat bij ons ook stukken beter! Hij drinkt zelfs al bijna alles op. Denk dat 5x150 teveel voedingen waren in 16 uur tijd (hij slaapt standaard 8 uur 's nachts !) En wij gaan over naar kruidvat, moet een even goed merk zijn als friso en nutrilon. @ Engeltje, wat leuk dat het zwemmen zo goed ging! Wij gaan aankomende vrijdag babyzwemmen, heb er erg veel zin in! @ Maia, wat fijn dat de nacht zo goed ging! @ Sorry voor de rest, maar ben zo vergeetachtig! Nou D.ean is denk ik bezig met z'n 12 weken sprongetje, hij doet moeilijk over het naar bed gaan, pakt ineens dingen echt vast, en vind het geweldig als hij onder de babygym ligt. Ook vind hij mijn ketting helemaal geweldig! Verder kreeg ik gisteren een hele grote kwijl zoen van hem, en daarna trok hij gelijk aan mijn haren haha! Ik heb trouwens een vraagje, Hebben jullie zin om over een tijdje een keer bij elkaar te komen? Want als jullie dat willen is het denk ik verstandig om nu alvast wat datums te gaan bespreken zodat iedereen die dag kan vrijhouden/ nemen. Verder wens ik jullie alvast een heel erg gelukkig en mooi 2013 met jullie gezinnetjes! Tot volgend jaar Dames!
Helaas was het doorslapen van korte duur maar vooruit, een klein slapend mannetje in mijn armen heeft ook wel wat. @miepkip: lijkt me leuk
Morning! @maia: he balen dat t van korte duur was! Wie weet maakt ie gewoon ff een vergissing en lukt t de komende nacht wel weer! @ miepkip: leuk dat je gaat babyzwemmen! En een meeting lijkt me op zich wel leuk, alleen ik durf niet meer zo goed auto te rijden ivm m'n bloeddruk en t flauwvallen enzo. En t openbaar vervoer zie ik al helemaal niet zo zitten. En volgens mij woont er ook niemand van jullie echt hier in de buurt, dus denk dat ik het voorbij moet laten gaan helaas. Zo werd net wakker met overvolle borsten! En Quinten slaapt gewoon nog! Hij heeft gister om 00.00 z'n laatste voeding gehad. Nu is Nick er wel een paar keer uit geweest om z'n speen terug te geven, maar blijkbaar had hij echt gewoon geen honger want anders pikt hij dat echt niet! Nu heeft Quinten gister wel tot 3 x toe van 2 borsten gedronken ipv 1 en had ik savonds gewoon niet genoeg meer kunnen kolven om z'n medicijnen erin te doen, dus moest ik wat uit de vriezer halen. Heb nu net t bakje van gisteravond maar aangevuld met kolven en ik hoop nu eigenlijk dat ie zo wakker wordt om verder bij me te drinken want m'n andere borst staat echt op springen haha
Goedemorgen Miepkip leuk babyzwemmen!! Enne lijkt me leuk, een meeting! Engeltje heeft hij wel lekker geslapen! Wel lastiger voor je borsten... Hij word vast zo wel wakker! Hier gisteravond B met warme kruik in bed gelegd normaal accepteerd hij dat niet echt, maar nu heeft hij bijna 4 uur liggen slapen! Ga dus het kruikje er maar even in houden, al gaat het vandaag niet op want dan slapen we bij me ouders. Vannacht ging redelijk en vanochtend rond half 7 werd ik wakker gemept en gebrabbelt haha lekker ventje! Nu ligt hij even in de box, zo ff kruikje in zijn bedje leggen voordat hij naar bedje gaat.
@ shaar: wat fijn dat jullie gister zo'n leuke dag hebben gehad doet je goed dan he! Zeker als de dagen ervoor niet zo lekker gingen. @ jadebo: je kan toch ook een kruikje meenemen naar je ouders? Ennnn tadadaaaaadaaaaa.... Tot 9 uur heeft hij geslapen en toen lag hij zelfs nog vrolijk te kletsen in z'n bedje!!! Heb hem er toch gewoon maar uitgehaald haha kon niet meer! Ff aangekleed in de box gelegd omdat ik zelf nog ff naar de wc moest en wat denk je? Gewoon vrolijk spelen en kletsen ipv brullen van de honger! Om 9.15 heeft ie uiteindelijk weer heel goed gedronken
Zitten er mensen op 4x 180? Julian zit op 5x 180. Cb zei dat het te vroeg is voor 4 flessen? Ben dan wel benieuwd naar de tijden waarop jullie kindje een fles krijgt
@ Miepkip, lijkt me leuk. @ Engeltje, jeej! Wat fijn dat hijz o lekker heeft geslapen en vrolijk wakker werd. @ Shaarr, wow wat goed zeg van J! @ Maia, een klein babytje slapend op je arm is heerlijk . Hier gaat het wel goed. Volgens mij is V bezig met zijn 12-weken sprongetje. Hij drinkt slecht en huilt wat meer, maar is soms ook uber-vrolijk en mept tegen speeltjes aan die ik voor zijn neus hou. We hebben nu wel een redelijk ritme. Fles om 7 - 11 - 14 - 18 - 22 uur. Die van 7 moet ik hem wel soms wakker maken, als ik dat niet doe dan gaat dat ritme helemaal anders liggen. En straks over 2 weken moet ik hem toch wakker maken om naar de gastouder te gaan, dus ik heb er vrede mee . Dames met 4 flessen, welke tijdstippen geven jullie die ongeveer? Ik hoor hem nu wakker worden, dus ik ga even kijken.
@penny lekker hoor zon ritme!heb ven geen antwoord op je vraag qua flessen maar fijn dat jullie ie ritme hebben gevonden @engeltje! Lekker zeg lekker slapen en daarna lief spelen, heerlijk!! @shaar wat super dat het gister zo hoe is gegaan. En wat een leuke reactie van je moeder Kan me voorstellen dat je genoten hebt. @maia balen van t slapen maar goed dan weet je in ieder geval dat hij het kan en dat hij er wel mee bezig is. (Dat zeggen ze tenniste altijd tegen mij als ik zeg dat ze twee dagen doorslaapt en daarna weer niet ) @hier gisteren een leuke verjaardag/ladies brunch gehad. Manlief had opgepast en schoonmoeder uitgenodigd. Die gaat binnenkort een dagje oppassen en zo kon ze ff met de fles oefenen. 1x 120 cc en de volgende 130 cc gedronken dis dat ging prima! Vannacht kwam ze helaas wel iedere twee uur. Kan dit er mee te maken hebben dat ik er overdag niet was? Was in tota denk ik 5,5 uur ofzo dag ik weg was. 24.00/2.00/4.00/8.00 en nu weer. Nouja vind t niet zo erg want wil m'n productie gaan ophogen nu ik bijna weer ga werken. Dus vandaag ff na iedere voeding kolven en misschien wat meer aanleggen. Ik kolf namelijk niet genoeg denk ik. @meeting, leuk! Als het ver van te voren wordt gepland ben ik redelijk flexibel!
@ Anoniempje, D.ean die krijgt nu om de 5 uur een fles. En drinkt deze bijna altijd helemaal leeg. Zijn tijden zijn: 08.00u 13.15u 17.30u 22.45u Als ik 5x180 zou geven zou ik net als Shaarr deze in 14u tijd erin moeten krijgen en zou ik dus om iets minder dan 3 uur de fles moeten aanbieden en dan zou ik echt moeite moeten doen voor hij wat drinkt. En nu drinkt hij echt stukken beter! Je moet je eigen gevoel achterna gaan. @ Meeting, Engeltje, als we het bijv. in een weekend doen zou je dan wel kunnen? Dan neem je ml toch mee? Zullen we in bijv. februari, maart afspreken?
goedemiddag! @flessen: hier 5x150 maar ik heb soms het idee dat hij niet genoeg heeft. Alleen door de jbpm drinkt hij niet heel snel, waardoor hij die 180 niet binnen de 20 minuten op zou krijgen. maar we pakken nu eerst het slapen aan en als dat goed gaat, dan gaan we wel weer kijken naar de flessen. Hij wordt hier om 7 uur 's ochtends wakker gemaakt, dan rond 11, rond 15, rond 19 en rond 23. En dan in de nacht krijgt hij een klein flesje van 120, maar ik denk dat ik het komende nacht even op 90 cc ga doen, kijken hoe hij het erop doet. Bij zijn fles in de ochtend krijgt hij nog forlax in 30 cc water dus zijn fles van 7 uur krijgt hij meestal niet op. @engeltje: fijn dat hij zo lekker geslapen heeft. @ukkie: zou best kunnen dat het komt omdat je er overdag niet was. nou, hier gaat het in bed leggen tegenwoordig dus prima het doorslapen ging niet, maar we weten dat hij nog wel eens graag met een doekje over zijn ogen slaapt, dus vandaag dat toch maar geprobeerd (ik blijf er een beetje huiverig voor) en ja hoor, hij slaapt gewoon na zijn 30 minuten netjes door, heeft vanochtend 2 uur geslapen en ligt nu ook alweer 1,5 uur in bed. Ligt er dus echt aan dat hij teveel ziet als hij wakker wordt denk ik. Prima dagje zo dus!
@ miepkip: ml werkt altijd in t weekend 😉 @ maia: fijn dat ie zo wel beter slaapt meis, maar kan me voorstellen dat je t spannend vind aangezien hij ingebakerd ligt. Misschien een spuugdoekje tot driehoek vouwen en dan over z'n oogjes met de punt naar boven? @ penny: fijn dat je er al een lekker schema in hebt zitten zeg! @ ukkie: fijn dat t leuk was gister! En zou best kunnen dat ze je heeft gemist hoor! Quinten is hier om 12.45 naar bed gegaan maar schrok na een uur wakker van t vuurwerk en was helemaal overstuur. Dus maar lekker ff bij me genomen moet kunnen nu hij zo vaak zo goed in z'n Bed slaapt toch? Hij slaapt nu gewoon nog! Al 3 uur dus!
Oke! J geeft wel vaker hongesignalen dis houd het even op 5 j krijg ook om 8 uur en avonds rond 11. Zo ong; 8 12 15 19 23
Lieve meiden, Alvast een fijne jaarwisseling!! Succes met jullie ukkies vanavond, hopelijk valt het mee en gaan ze gewoon heerlijk tukken!
Ahhh ik had echt heel veel getypt, overal op gereageerd en opeens sluit m'n pc af. Tekst weg!!! Sorry heb geen tijd het opnieuw te doen.. Vanavond weg voor oud en nieuw. Even wat ik nog uit m'n hoofd weet... @Shaarr hoe gaat ie nu? Jouw verhaal is bij mij net zo! Ik kom ook niet toe aan dingen die jullie met de kleine doen.. En speeltjes en ontwikkelen. Hoe doen jullie dat? Hier huilt hij alleen maar, laat staan dat we dingen kunnen oefenen. Slapen gaat 's avonds en snachts goed, maar overdag.. Echt fijn gaat het hier dis nog niet. Wandelen lukt niet, gaat meneer huilen. De box vind hij niks. Alleen aan de borst hangen wil hij. Tja dat kan toch ook niet de hele dag. @Engeltje Wat klinkt dat zwemmen leuk!! Lijkt mij ook wel wat. Ga toch eens kijken hoe dat hier in de buurt gaat. @miepkip Meeting lijkt me leuk! Iedereen hele fijne avond en goede jaarwisseling!!
Ohja schiet me nog wat te binnen.. @Godinn Wij hebben ook zo'n projector ding, maat die schijnt helemaal niet zo ver op de muur helaas. En je kan ook geen tijd instellen. Welke heb jij dan? @voorkeurshouding Hier ook. En ook oefeningen, maar als hij zo huilerig is wil hij dus niks @Huilen Wat doen jullie als hij zolang huilt? Ik doe vaak maar aan de borst weer, dan hangt hij er wat tegenaan. Maarja dat kan ook niet altijd de hele dag natuurlijk..
@ Bailley, meestal als D.ean huilt, komt dat doordat hij honger heeft of een vieze broek, dus ik kan je niet helpen sorry! Iedereen alvast een mooi en heel erg gelukkig 2013 met jullie gezinnetjes!