Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Bailey, ik heb dt projectording gekregen, zag 'm later wel staan bij de media markt. Fe.rre vind het heel erg leuk!

Hier flesjes om:
    09.00 - 13.00 - 17.30 - 21.30 4 x 180/210cc. Gaat prima. Maar ik doe wel eens een pauze er tussen, hij drinkt erg langzaam. Dus doe ook wel eens 120cc en dan 20 minuten later nog de rest.. Kan het even zakken.

Qua meeting ligt het er voor mij er aan waar. Ik woon helemaal bovenaan in Frl, en wil geen uren rijden :eek:

Iedereen een heeeele fijne jaarwisseling en een super goed en gezond 2013!

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ook van mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Heel veel geluk liefde en gezondheid en vooral veel plezier :)

Liefs

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    En onze kleine boef slaapt heerlijk! :) en jullie kleintjes?

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Kleinste man slaapt werd wel ff wakker geweest voor voeding... De 2 andere stuiteren al hele dag en hebben weinig geslapen dus gaan zo lekker naar bed.

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    :D Gelukkig nieuwjaar! :D

C. was om twaalf uur diep onder zijl.
    Later wel wakker geworden. Ze waren hier van die nitraatbomnen aan het gooien... Grrr...
    We hebben samen met haar naar het vuurwerk gekeken. Vond ze heel interresant.

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    L werd om 23.50 wakker met honger :D daarna samen op zolder vuurwerk gaan kijken. Ze vond het super interessant!! (Houdt van alles dat licht geeft) nu ligt ze lekker te slapen en ik ga ook naar dromenland!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier werd Quinten om 00.00 precies wakker, is normaal ook z'n etenstijd. Hij heeft toen lekker gedronken en heb hem ff een uurtje bij me gehouden tot de hardste knallen voorbij waren, maar om 00.30 sliep hij al en hij is niet meer wakker geworden.
    Lig zelf nu net in bed, ben helemaal gesloopt, dus hoop dat ie weer net zo lekker doortukt als de afgelopen nacht.
    Truste meiden!

8. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    D.ean heeft is om 21.30u in badje geweest en om 22.00u gegeten. Maar aangezien hij even bij mijn ouders op kamer sliep en hij na 01.00u weer bij ons op de kamer kwam heb ik hem nog even snel wat te eten gegeven en nu ligt hij heerlijk te tukken :) hij is om 00.00u ook niet wakker geworden.

@ Meeting, ik gok dat het ergens bij Utrecht word? Ligt denk ik het meest centraal, maar ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar iedereen vandaan moet komen.
    Maar daar hebben we het nog wel over :)!

Ik ga nu heerlijk slapen! Trusten

9. Maia

Maia Niet meer actief

Goedemorgen en een gelukkig nieuwjaar allemaal.
    Tim kwam om 23 uur voor voeding en we hebben hem 10 voor weer in bed gelegd en hij sliep er heerlijk doorheen. Fleur werd wakker van de knallen dus die had nog even geluk, ze vond het prachtig.

Om 5:30 werd Tim wakker maar met een speen dit kunnen rekken tot 7 uur dus dat is netjes.

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Morning!
    Fijn dat t bij jullie goed is gegaan! Ik heb net maar weer gekolfd want stond weer op klappen! Quinten slaapt dus nog steeds! :D

11. Maia

Maia Niet meer actief

Wat lekker zeg engeltje!

@baileyy: wat je schrijft is heel herkenbaar. Dikke knuffel, ik weet maar al te goed hoe zwaar het is.
    maar hebben de medicijnen geen effect? Hoe was je bevalling? Ben je al naar een osteopaat geweest? loop je in het ziekenhuis met hem bij een kinderarts?
    En maak je maar niet druk over ontwikkeling, dat komt echt wel, je hoeft nog niet te oefenen, is leuk voor kindjes waar het goed bij gaat maar het komt echt.
    En wat deed ik toen hij veel bleef huilen? Weinig. Fleur was heel huilerig als ze honger kreeg en de borst kreeg, maar die had een trauma door de kraamweek dus die dronk niet genoeg en werd dus huilerig omdat ze snel weer honger had en dus binnen 1,5-2 uur na de voeding weer kwam. Daar ging het over toen we overstapten op de fles. Tim is natuurlijk anders, die huilde echt van de pijn, dus daar kon ik ook weinig mee. Heb veel met hem op mijn arm op de bank gezeten tv kijken, pink in zijn mond (als hij die pakte) en hopen dat hij even rustig werd of zelfs in slaap viel. Verder veel met hem rondgelopen, toch even in zijn bedje gelegd al huilend en actief gaan stofzuigen om het even niet te horen. Dat soort dingen. Maar ik werd ook heel snel serieus genomen door het cb, de ha en kwam zo snel in het zh terecht waar ze echt serieus gingen kijken. Hoe is dat bij jou?

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nou ik had m'n stukje nog niet geschreven gister of ze werd wakker. Enorme kramp want er kwamen me toch scheten na een uur!! Daar zou zelfs ik pijn van hebben. Echt zielig, helemaal overstuur. Om half 3 eindelijk gaan slapen en om 5.30 was ze er weer. Toen weer honger en geslapen tot nu. Weer helemaal o ernstige en bleef zich verslikken, heel akelig. Het lijkt trouwens meer op water wat ze spuugt herkent iemand dit?!

13. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Allemaal de beste wensen voor 2013. Dat het maar een mooi, gezond en liefdevol jaar mag worden.

Hier zijn de feestdagen goed verlopen. Mijn ouders waren hier, dus dat was gezellig. Gisteren zijn ze weer naar huis gegaan.
    Gistermiddag kwamen mijn schoonouders, maar die gingen begin van de avond weer naar huis omdat s.vader last had van zijn nek.
    Wij vonden het een goed idee om ook eens vroeg naar bed te gaan en werden om 00.00 wakker van wat vuurwerk. "Gelukkig nieuwjaar schat" en we sliepen om 00.15 weer haha. De kinderen zijn er allebei doorheen geslapen.

Met S. gaat het goed. Ze ontwikkelt zo snel nu. Is in de box tegen haar speeltjes aan het meppen en doet sit-ups als ze op schoot zit. Ze kan haar hoofdje veel beter rechtop houden nu.
    Het slapen gaat ook heel goed. Ze gaat nu 's avonds rond half tien haar bedje in en vaak slaapt ze door tot na 6 uur. Vannacht kwam ze wel om 4 uur.

De temperatuur ligt nu al 3 dagen rond het vriespunt, dus het is behoorlijk aan het dooien. En dat vriest weer een beetje op dus het is spekglad. Jammer, want ik wil zo graag lekker wandelen.

@Ukkie, hier is het ook wateriger als ze een poosje na de voeding spuugt. Zielig die krampjes.

14. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! De allerbeste wensen!!

Hier heeft V om 22 uur zijn laatste voeding gehad. Rond 23 naar bed en is helemaal niet wakker geworden van het vuurwerk :). Wij waren lekker thuis gebleven en vanuit de woonkamer via de achtertuin heel mooi vuurwerk bekeken, iemand had volgens mij voor 1000 euro vuurwerk ofzo. Was echt super mooi siervuurwerk.
    Om 0.45 lagen we al in bed haha.

15. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Gelukkig nieuwjaar!

Hier overal doorheen geslapen, hij was 07.00 wakker :)

@meeting, Utrecht is voor mij al dik 2,5 uur rijden.. Maar houd maar geen rekening met mij, ik woon gewoon erg ver weg :p

16. Maia

Maia Niet meer actief

Tim krijgt een tandje... Boven hoektand volgens mij. Bizar vroeg.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Maia apart zeg en idd vroeg!

B kwam een paar minuten voor twaalf voor voeding dus voedend het nieuwe jaar in gegaan haha! Verder heeft hij het wel goed gedaan en goed geslapen. J en D lagen er laat in en sliepen ook niet eerder op de avond, ze vonden het te spannend! Uiteindelijk hebben ze de nacht wel goed doorstaan en liggen nu ook uurtje op bed! B ligt ook lekker te slapen in wieg.
    Zijn nu net een half uurtje thuis, als gezin :)! We zullen zien wat 2013 ons brengt... :)

18. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Iedereen een heel gelukkig en gezond 2013!!!

Hier ging het prima. We waren op visite, daar hebben we hem boven gelegd. Hij heeft er lekker doorheen geslapen. Ideaal en vanmorgen ook uitgeslapen :)

Fijn dat het bij jullie ook allemaal zo goed ging!!

19. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    @Maia Dankjewel!!

Tot nu toe hebben de medicijnen nog niet heel veel effect. Een beetje misschien. Maar dat moeten we gewoon de tijd geven.

Mijn bevalling was zwaar. Omdat ik niks voelde werd hij gehaald uiteindelijk. Vliezen werden gebroken, aan het infuus en hartbewaking. Meteen na de geboorte moest hij even aan t zuurstof, maar al snel was hij er bovenop gelukkig.
    We zijn al bij een kinderfysio geweest om te checken op blokkades enzo of dat er iets mis is met zijn nekje. Geen osteopaat, dat durf ik ook niet zo. Heb toen een hele nare documentaire daarover gezien. Dus we houden het gewoon bij Fysio en de kinderarts. Daar lopen we wel inderdaad. Door het CB en de huisarts worden we heel serieus genomen. De kinderarts kan niks ontdekken en zegt dat t een huilbaby kan zijn omdat dat dan het meeste voorkomt als de medicijnen tegen Reflux niet helpen. En dat hij goed moet slapen en die wil een slaapplan. Tja dat hij zo moe is begrijp ik ook wel. We hebben al rust en ritme en regelmaat voor zover dat lukt met een huilende baby..
    Hij wil t liefste aan de borst, ook in slaap vallen.. En we doen eigenlijk wat jij ook bij Tim doet. Proberen rustig te maken. Speen wil hij hier ook niet.
    Vermoeiend en ik wil gewoon ook met hem spelen enzo. Maar hij interesseert zich totaal niet voor speelgoed. Wil hooguit 5 minuten in de box en dat was het dan.
    Als het zo blijft wil de kinderarts hem een week opnemen om te leren slapen en te "re-setten". Alsof het een computer is.. Dat vind ik echt niks. En hij slaapt s avonds en snachts ook prima, dus dat is het probleem ook niet.
    Moeilijk hoor..

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jep :)

Deel Deze Pagina