Hier ook een knuistensabbelaar @ Godinn, ik heb het toch gegeven na een tijdje (ook zonder koorts). Ik dacht dat hij echt pijn had, de manier waarop hij huilde. Zetpil gegeven en een kwartier later sliep hij als een roos. Terwijl hij daarvoor denk twee uur gehuild heeft. Ik ben helemaal niet van het medicijnen geven, maar op een gegeven moment had ik al het andere wel geprobeerd .
Zo sta ik er nu ook ongeveer voor..Al slaapt hij nu net eventjes bij me. Probeer hem zo even in badje te doen en op bed.. Als hij dan niet wil/kan slapen geef ik toch maar een zetpilletje (60gr). Hij is zó zielig....
@ Godinn, D.ean heeft wat slijm in zijn bovenste luchtwegen zitten en dat moeten we dus erg goed in de gaten houden. Zodra hij koorts krijgt meteen weer contact opnemen. Verder heeft hij 3 weken geleden zijn eerste prikjes al gehad, en merkte dat hij daarna wel wat koorts had en pijn had en ook 1 zetpilletje gegeven en daarna ging het prima.
Ok, mooi. Hopelijk knapt hij snel op Idd, bij koorts moest ik ook snel aan de bel trekken. Fer.re heeft vandaag zijn 2de prikjes alweer gehad.. Zielliiggg! Hij likt nu vrij rustig, dus wie weet lukt het zonder zetpilletje. Vorige keer ook niet nodig gehad.
@baileyy: ja hoor, dat kan dan weer stagneren en dan 'loopt' hij gewoon de komende maanden met een puntje. @godinn: ik zou geen zetpil geven, tenzij je het idee hebt dat hij ergens pijn heeft. Anders is het gewoon een off day denk ik, misschien groeispurtje o.i.d., kunnen ze ook aardig van slag van zijn. edit: ik zie dat hij prikjes heeft gehad? zou het daar niet van kunnen komen, kunnen ze ook aardig van slag van zijn. dan zou ik een zetpil wel overwegen. Nou Tim was de rest van de dag wat van slag, wilde spontaan niet meer in zijn bedje slapen, dus heeft nog een tijd in mijn arm geslapen, aan het eind van de dag was hij aardig over zijn toeren, maar dat is niet gek met 2x 30 minuten en 1x 90 minuten slapen, veels te weinig voor hem. Daar moet ik nog wat op vinden helaas maar komt vanzelf hoop ik want ik merk aan hem dat hij meer slaap nodig heeft (door die 30 minuten rust hij niet uit). nou ja, 2 uurtjes geleden voeding gegeven en hij slaapt inmiddels weer heerlijk in zijn bedje.
@ maia: fijn dat t wennen zo goed is gegaan meis! En sabbelen op de handjes hoort er helemaal bij op deze leeftijd hoor, hoort bij het ontdekken! Quinten doet niet anders, de hele dag door! Ook speeltjes, z'n knuffeltje, enz. alles wordt op dit moment met z'n mondje ontdekt @ miepkip: he wat vervelend van je ukkie zeg! Sterkte! Wanneer moet hij naar t zh voor z'n teaanbuisje? @ godinn: ben zelf niet echt van de zetpillen, maar t kan helpen tegen de pijn en ze geven aan bij t cb dat je het mag geven, dus zou t maar proberen denk ik. @ bailey: ben t helemaal met je eens meis! T voelt zo rot als je baby als huilbaby wordt bestempeld he. Ik voelde me echt met m'n rug tegen de muur gedrukt. Je weet zelf dat je kindje pijn heeft en er moet gewoon uitgezocht worden waar t vandaan komt! Knuf voor jou! @ maia: hmz toch een beetje teveel indrukken opgedaan dus. Lastig dan he! Hopelijk went hij er snel aan! Ook in bad doet hij z'n vuistjes in z'n mondje hihi
@ miepkip, o wat sneu voor je mannetje! Hoe ging het nu bij de HA? En hopelijk is je man snel beter! @ Godinn, ja denk toch maar een pilletje geven @ Maia, hopelijk slaapt Tim weer lekker bij! @ Engeltje,wat een leuke foto!! Hier weer voor het eerst gewerkt. En het was gewoon toppie! Kan me niet voorstellen dat ik er 27 weken uitgeweest ben haha. Ook met S ging het goed bij de gastouder.Ze heeft lekker geslapen. Ik heb uitleg gegeven hoe wij haar verzorgen, en zei ging het ook zo doen. Verder heeft ze in haar eigen travelcot geslapen daar, en de gastouder merkte gelijk dat S toen erg rustig werd. Dus dat is mooi! Nu hopen dat ik morgenochtend mn bed uit kan komen haha..
@ Sammie: thnx! Fijn dat t werken weer helemaal leuk was! Ik ga volgende week weer op therapeutische basis beginnen na ruim een half jaar, ben benieuwd! Top dat s t ook zo goed heeft gedaan bij de gastouder! Doet jezelf ook goed denk ik zo!
Halloooooooooooooo, Mag ik hier gezellig mee komen kletsen???? Ik was eigenlijk een september mama (uitgerekend 24-09-2012) maar mijn meissie besloot anders en pas in oktober (03-10-2012) te komen Even in het kort, ik ben Natasja, 37 en getrouwd. We wonen in het het midden van het land en we hebben nu dus 3 kids Mijn 2 andere kids zijn 5 en (net)7
Tuurlijk mag je meekletsen Natasja! Nog gefeliciteerd met je dochtertje, al is het alweer bijna 3 maanden geleden nu! Gaat alles goed met jou en de kleine? En hoe vinden je andere kids het?
Dank je, gezellig!!Ja, ze is morgen alweer 3 maandjes, time flies!! Mijn andere kids vinden het helemaal leuk dat ze een zusje hebben, vooral mijn dochter van 5 is echt een klein moedertje en wil overal bij zijn. Ga ik naar boven om Selena uit bed te halen/verschonen, staat ze erbij.....ze is heel veel met haar zusje bezig. Justin, mijn zoontje, is er op zijn manier ook mee bezig maar anders natuurlijk omdat het een jongen is. Hij geeft zijn zusje wel vaak kusjes en knuffels maar hoeft niet bij het verschonen te zijn e.d. Jij ook nog gefeliciteerd met je beebje!!
Verdorie, ben ik hier wéér super lang niet meer geweest.... Ok, mijn voornemen voor dit jaar is iets meer tijd voor mezelf maken om gezellig hier te komen kletsen Ik zal morgen proberen bij te lezen. Nog een super 2013 gewenst aan iedereen!!! Hier trouwens ook een vuistjes sabbelaar
@Welkom Natasja! @ Syrse, wat een mooie meid heb je toch! Wat grappig trouwens dat alle beebjes nu op hun vuisten sabbelen haha. Logisch ook want ze zijn allemaal ongeveer even oud haha Hier ging het weer goed! Bennet terug van mn werk en mn man is net vertrokken. S ligt nog lekker te pitten. Ik zag eerst op tegen het werken maar het is wel zo leuk om weer bezig te zijn! Bijkomend voordeel dat ik nu nog meer kan werken dan eerst, en daar zeg ik geen nee tegen hihi
Goedemorgen Foto's: lief hoor!! Rinajusase: welkom! En leuk 3 kids, hier ook Shaar vervelend van die pijnaanval zeg bij je meisje!! Succes bij nacontrole zo! Enne hier kriebelt het ook enorm om 'zwanger' te zijn, bevalling en klein hummeltje! Hier redelijk geslapen, kom zo nog wel reageren moet er eerst even een voeden
@ Shaar, o wat sneu voor je meisje, maar wat fijn dat je haar zo goed hebt kunnen helpen!! Succes bij de nacontrole!! @ Kriebels, ja haha hier ook al. Gek he?! Als ik me bedenk dat er tussen mijn broer en zus maar 1,5 jaar verschil zit zou ik in maart alweer zwanger moeten zijn haha Nou eerst maar eens even genieten van mn kleine meid, en ik wil toch eigenlijk wel 'zwangerloos' de zomer beleven. Gewoon lekker vakantie vieren zonder kwaaltjes enzo
Je bent zeker niet de enige haha. En jullie mannen dan? Hier kriebelt het bi beiden al enorm. Maar ja, het gaat hier waarschijnlijk niet spontaan lukken. Toch denk ik dat we er al vroeg weer voor gaan tijdje zelf proberen voor we naar het ziekenhuis stappen. We willen graag niet zoveel leeftijdsverschil ertussen.
Tussen J en D zit 15,5 maand, ik was zwanger van D toen J 6 maanden was... Tis wel leuk alle kids beetje bij elkaar in de buurt kwa leeftijd! Wanneer weet nog niet... haha! Spannend hoor! Soms hoor je weleens dat je na een 'zwangerschap' het spontaan ineens wel lukt! Maar idd gelijk heb je, dan kun je beter 'op tijd' beginnen... hahha
Hier ook weer kriebels om zwanger te zijn Gisteren kwam een hoogzwangere vriendin langs en ik was gewoon jaloers Hihi. Ml wil er ook niet veel tijd tussen de kindere. Dus wij gaan in het voorjaar /zomer weer proberen! Mits alles goed blijft gaan met L dat wel. Hier begon de nacht minder. Ze wilde gewoon echt niet in d'r wieg liggen. Weer bij ons in bed gelegd maar wilde niet alleen in slaap komen. M'n borsten waren inmiddels leeg en pijnlijk van het sabbelen dus toen maar m'n pink, speen wilde ze niks van hebben Uiteindelijk wel van 00.15 tot 5.30 geslapen en toen pas weer om 10.00!! Dus weer heerlijk bijgeslapen Shaar he wat vervelend die pijnaanval zo zielig om ze zo te zien he. Wel super dat je haar weer rustig hebt gekregen door voor haar te zingen. Natasja welkom! Leuk dat je komt meekletsem! Sammie lekker gewerkt dus! Ik mag over 1,5 week weer,hb er ook zin in! Leuke foto's weer! Hier geen eentje van het sabbelen op d'r vuistje maar nog een leuke van de kerst
goedemorgen @natasja: welkom! @engeltje: leuke foto! @sammie: fijn dat het werken lekker weer was @syrse: agos, wat een lieve foto! @kriebels: hier 'gelukkig' geen last van het is goed zo. nou wij hebben best een redelijke nacht achter de rug. Hij kwam om kwart voor 5, vind ik wel een rottijd, want dan wil hij een volledige voeding en komen we om 7 uur niet uit, plus dat met het rechtop houden e.d. ik pas om half 6/kwart voor zelf weer in bed lag en om half 7 ging man z'n wekker weer... dus heb niet meer geslapen. Heb het liever rond 4 uur, dan kan ik wel nog even slapen erna. maar ja...