oktober 2013 buikjes...!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anjamones, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze83

Roze83 Nieuw lid

13 feb 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jootje
    Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte meid!!

2. Emmaleigh

Emmaleigh Actief lid

20 dec 2012
    105
    0
    0
    Thanks dames! Ik ben ook gewoon beetje onzeker over mezelf maar ik vind zwanger zijn zo iets moois. Dat wil ik gewoon graag delen! :)

@Nichelle, ik wil wel proberen elke week een foto te maken, als dat niet lukt elke twee weken. En dan als het kindje er is ook nog een foto met de kleine. Dan heb je aan het einde zo'n mooie verzameling foto's. Kun je precies zien hoe je buik veranderd en hoe het kleintje groeit.

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Jootje, heel veel sterkte!

@ all, het maakt toch niks uit of de 1 nou wat steviger is als de ander, we delen allemaal hetzelfde nieuws: een klein wonder wat in ons groeit! Dus meiden, gewoon lekker posten die buik fotos! :D

4. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

@Jootje: Heel veel sterkte meid!!!

@Mieks: Dat vind ik dus ook :D

5. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag de eerste foto gemaakt. Ik zal straks even zien of ik hem kan posten. Enne wat slankheid betreft; met een paar maandjes zijn we allemaal even bol. Dit jaar hoeven we niet te lijnen na december, geen zorgen of we nog in de bikini kunnen enz. Ik zie het zonnig in, we hebben een excuus ;)

6. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik word een Oktober mama!
    Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Heb nog geen foto van mijn buik, maar zodra ik echt wat begin te zien zal ik een foto plaatsen :D

7. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Even een abbenementje genomen :p

8. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor iedereen gefeliciteerd!! Ik heb deze week ook positief getest, zit nu dus op 4w5d. Vind het wel erg spannend!! Hoop zo dat alles goed gaat!! Ik ben benieuwd naar alle buikjes! Dit is mijn tweede zwangerschap, dus naar horen zeggen, krijg je dan sneller een buik!! Goed excuses om snel weer positiekleding te kopen!! Tegenwoordig die zijn die zo hip!! De meeste die zitten in begin oktober, fijn zeg, jullie hebben er al weer wat weken op zitten!!

9. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Mag ik me hier ook aanmelden?
    15 oktober ben ik uitgerekend!!

Iedereen ook van harte gefeliciteerd!!

10. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Het wel alvast een abbo genomen maar nog geen foto's gemaakt.

Heb (helaas) na mijn 1e zwangerschap nog meer een buikje dan dat ik daarvoor al had.

Als ik in een jurkje ofzo mijn buik niet inhoudt dan heb ik al een soort bolletje dus denk dat ik het nog heel lastig ga vinden om nu echt te zien wanneer het echt van de zwangerschap ik.

Ga vanaf volgende week een foto maken zodat ik toch kan vergelijken.

11. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik heel mooi gezegd.

Iedereen is hier omdat we zwanger zijn en willen vergelijken. Voor mij is het de eerste dus ben benieuwd hoe snel of juist niet snel het zal gaan. En vind het leuk om van anderen te horen en te zien.... ;)

12. mk17

mk17 Lid

25 jan 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Wat leuk... Ook ik ben in oktober uitgerekend.. Heb nog geen foto van mijn buik, maar is ook nog niets aan te zien..
    Hoe lang wachten jullie met het vertellen aan familie en vrienden? Ik wil het liefst het meteen vertellen.. Helemaal aan mn moeder en zus.. Maar het is nu nog maar zo pril.. Weet het niet zo goed..
    Veel geluk allemaal!!

13. mk17

mk17 Lid

25 jan 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat van het wanneer vertellen hoort niet echt bij dit onderwerp..
    sorry.. ;)
    Zodra ik een foto heb van mijn buik deel ik hem ok!!! ;)

14. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gelijk aan mijn ouders en broertje en zusje verteld. En schoonouders en schoonzusje. Zoiets kon ik niet voor me houden ;)

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
  16. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    Hoi dames, ook ik sluit me nog net aan hier aan, ben 30 oktober uitgerekend en weet sinds gisteren (valentijnstest) dat ik zwanger ben. Zal morgen vragen of manlief een foto van mijn buik wil maken, dan ben ik 4 weken, denk ook dat ik elke week een foto ga maken. gezellig hoor dit topic! buikjesbuddy's haha xx

17. Eiram

Eiram Niet meer actief

Vandaag voor intake geweest bij de VK. Over 2,5 week al een eerste echo en dan twee weken later weer. Buik nog steeds niet aanwezig!

18. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hallo meiden,

Ook ik sluit me aan! Ik ga nog geen foto van mn buik uploaden.
    Heb flinke overstimulatie en lijk 6 maanden zwanger haha! Maar het komt
    vanzelf weer goed :)

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Denk ook niet dat je gemiddeld genomen veel moet verwachten met vijf / zes weken zwangerschap wat buik betreft ;)

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Maarre... waar blijven die buikjes nou? :D Als er nog niets te zien is wat ik veel lees, dan is dat toch de ultieme 0-meting :D

Deel Deze Pagina