Mooie foto's! Hoe krijg je de foto's geplaatst? Het lukt me ineens niet meer haha.. Dan krijg ik alleen de url link.. :/
Oooohh sommige hebben nu al een echte zwangere buik dat het nog moeilijk te verbergen is,kan me goed voorstellen dat er al mensen kijken naar je buik!!
Dit is mijn buik met 5 weken 4 dagen. Vorige week vroeg een ouder van een leerling of ik wat was afgevallen. Er wordt dus op me gelet Ik heb in 3 jan. 2013 een miskraam gehad met bijna 10 weken.
Ik mag me ook hier melden! Ben als het goed is rond 9 oktober uitgerekend! Hier mijn eerste buikfoto vandaag met 6+5 gemaakt!
Mooi buikje Dupje, en aan je onderschrift te lezen heb je een hartje gezien. Gefeliciteerd! Wat fijn. Dat geeft hoop. Ik heb de echo met 7 weken 2 dagen.
@ pinokkio 89: je moet op "plaats reactie" klikken (niet op snel reageren). Dan zie je t paperclipje er tussen om te uploaden. Dan kun je bijlages uploaden, of is dat niet wat je bedoelt? Kom maar door met die foto
Hoi meiden, Ik mag me hier ook melden. Buikje is alleen nog niet echt foto waardig. Vind het zo spannend allemaal. Donderdag eerste echo voor plaats bepaling.
Jeej.. Heb best wel last van gasvorming/obstipatie enzo.. Heb in de avond vaak echt een mega buik haha.. Te erg
Jeeee ik mag me ook melden!! Ik ben 27 jaar en dit is ons eerste kindje. Ik heb nu wel een buikje, maar mijn buik is zo opgeblazen door mn darmen dat het daardoor komt denk ik. Maar goed, bij deze een foto En lekker onze buiken blijven showen he! Zo leuk!
Nou hier dan ook mijn buikje. Ik had al mollig buikje vet dus die zie je prima! Verder nog niks te zien
Hoi meiden! Ik doe ook graag mee! Ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger en 18 okt uitgerekend! Ik begrijp er alleen helemaaaaal niks van.. Eerste foto is met 4 weken en 6 dagen, 2e foto van 5 weken en 4 dagen (vandaag dus) Dat is maar 5 dagen verschil en ik ben echt DIK geworden OMG!!! Hoe is dat mogelijk? Heb wel ontzettend opgeblazen gevoel en last van mn darmen.. maar kan dat ZO'N verschil uitmaken? Ik eet en snoep juist minder (veel minder trek) maar beweeg wel veel minder ook door de vermoeidheid.. maar toch, is wel een heeel groot verschil Liefs!