Hey! Het lijkt me héérlijk om te kunnen pronken met mn baby buik! Maar liever pas na de echo! Of zelfs na de cruciale 12/13 weken.. We hebben het ook nog bijna niemand verteld! Liefs
Joepie ik mag me ook melden!!! Hier is mijn 5 wk buikje. Ik heb nooit een heel plat buikje gehad dus er is hier weinig te zien
Nou dat opgeblazen gevoel herken ik wel vooral na het eten lijk ik net een dikke derde tiet onder mn borsten te hebben hahaha Alles lijkt een stuk hoger te blijven zitten!
Over 2 weken plaats ik weer een nieuwe foto hopen dat er dan iets meer te zien is. Zou dan 6 wkn moeten zijn zie ja dan al wat? @ nichelle jij hebt een hartstikke platte buik!
Dames van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben zelf helaas nog steeds niet zwanger (nu ronde 15) en vraag me wel eens af of het feit dat ik er zóo mee bezig ben, gefocust zijn op het zwanger worden (dus ook bewust op die dagen vrijen natuurlijk) er voor zorgt dat de zwangerschap uitblijft? Hoe denken jullie daarover? Waren jullie er erg mee bezig toen jullie zwanger werden? Overigens heb ik onderzoeken gehad bij gynaecoloog; gelukkig is alles is in orde.
Ik was er wel mee bezig ja haha. Maarja was wel al 2e ronde raak, dus snap dat jij er helemaal mee bezig bent. Ik tempte en gebruikte ovulatietesten. Hielt temp bij bij fertilityfriend
Ik denk dat je hier beter even een eigen topic voor kan openen Hier komen alleen buik foto's te staan
Haha dankje! Maar lang niet zo plat meer als eerst, heb normaal een sportersbuikje dus dit is voor mij al een heel verschil. Ik ga iedere week een foto maken, maar ik op het einde een soort filmpje van^^
Hebben jullie ook zon honger ? Haha, maar even 2 crackertjes gemaakt. Lol. Dan groeit m'n buik vanzelf wel haha.
@bibiq, bij mn 1ste duurde het tot wk 20 dat andere t zagen . Daarvoor zag ik t wel maar mensen die je niet goed kennen zien t niet. Toen ik 38wk zwanger was vroegen ze hoe lang ik nog moest. 2wkn nee dat kon niet mn buik was mog zo klein haha! Was en ook snel kwijt en 10kg aangekomen totaal. Had ook een klein niet zon zwaar kind. Ben zelf ook niet groot dus dat scheelt.
lieve schatten, het zou toch echt fijn zijn als we hier alleen foto's plaatsen en niet gaan lopen kletsen over de zwangerschap...