Ik ben hier net wezen buurten en heb van het weekend mijn eerste foto er op gezet. Echt leuk al die buikjes te zien. Ben benieuwd wanneer er bij mij wat gaat groeien!
Hier mijn buikje 1 wk verder. Wilde eigenlijk na 2 wkn pas weer foto maken maar kon toch nie wachten. Was benieuwd of je al verschil ziet hihi Ik denk het wel maar dat kan ook komen omdat de eerste in de ochtend is gemaakt en deze in de avond vlak voor het slapen.
ik zie mooie buikjes voorbij komen dames.. ben beniewd over een aantal weken hoe ze dan al gegroeid zijn
Hahaha pinokio hij lijkt groter dan ie is hoor! Was namelijk al niet de slankste dus dat buikje had ik al aardig hihi.
Mijn 8 weken buikje! Ik heb al een buikje van mezelf hoor, als staat hij nu strakker en komt hij zo al meer van onderuit als jullie begrijpen wat ik bedoel
En deze is van 2 wkn terug. Mijn buik lijkt nu meer n ronde "schijf", maar zie nu wel meer bot! Ben wel wat afgevallen!
Ik heb alleen nog maar een "dikke" buik van me buik die er al een jaar zit Wel begin ik te merken dat hij ondanks dat ik het niet echt zie, wel boller wordt, broeken zitten strakker enz.