Jippie, ik mag me hier ook melden! Tenminste... twijfelgevalletje... kan ook begin november zijn Maar als ik van ovulatie uit ga, zou het toch echt 31 oktober moeten zijn... Nog geen buikfoto... de buik die er nu zit is blijven plakken van m`n eerste zwangerschap hihi Iedereen gefeliciteerd! Liefs Jolien
Hierbij de eerste foto met 6 weken 1 dag. Al is het denk nog steeds gewoon mijn eigen dikke buikje die ik niet inhoud Maarja, je moet ergens beginnen.
Zeker met ipad gemaakt! Hoe ik mijn foto ook draai...altijd op z'n kop! Maar klein bescheiden buike meid! Ben benieuwd volgende week!
Dankje Yuna! Hoe ik het ook deed, hij bleef rechtop, terwijl die op mijn laptop wel gewoon normaal staat...
Lovely, das een mooi buikje! Grace, zie inderdaad geen verschil. Ben je zo misselijk dat je zo afvalt? Zal straks weer een fotootje maken. Doe dat meest op donderdag of vrijdag, maar is er niet van gekomen...
Mijn foto is ook nog niet toonbaar, bijna geen verschil met 2 weken terug.. Alleen in de avond is het verschil duidelijk, maar dat zijn vast en zeker mijn darmen