Yuna, gezellig Ja is ook jammer, maar ik blijf wel in diegene waar ik als eerste zat, net zo makkelijk, hihi
Leuk zeg, vroege buikjes Hier gaat het hard! Dit was vorige week: Bekijk bijlage 304743 En dit was vandaag: Bekijk bijlage 304744
Wauw Linn, wat gaat dat snel!!!! Ik zal morgen eens een foto maken, maar ben nog redelijk plat Hahaha!
aaah okej, ik wou het eigenlijk elke maand doen, maar elke week is misschien wel leuker ja bedankt voor de inspiratie, hihi
Hallo allemaal, mijn plan was elke maand en daar Blijf ik maar bij. Dan is het nog leuk om op een rijtje te zetten, word het niet te veel. Ga er et weekend ook mee beginnen en Zal dan een foto plaatsen. Ik heb vaak 's avonds een buik en 's morgens een stuk minder dus om het eerlijk te houden maak ik dan 's morgens een foto. Van mij hoeft het ook niet zo snel
De ervaring hier leerde dat tot een week of 18 netjes elke week foto's werden gemaakt en daarna meer wanneer er aan gedacht werd Heb volgens mij helemaal geen foto van vlak voor de geboorte van m'n dochter. Dat is iets wat ik nu zeer zeker wel ga doen!
Ik ben zelf fotograaf, dus zodra er een buikje komt zal ik regelmatig (in de studio) een mooie foto maken! En ik wil heel graag proberen onze newborn op de foto te zetten binnen 2 weken
Dat is wel heel gaaf natuurlijk Heb gelukkig wel een mooie shoot gedaan toen toen ik 36 weken zwanger was. Ben heel blij met die foto's. Was toen zwanger samen met m'n zus, zij was twee weken na mij uitgerekend Mooi dikke buiken foto's samen
Ja, ik doe ook mee Voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben, dus super spannend en leuk! Mijn buik is volgens mij nog net zoals een aantal weken terug, maar ga van het weekend starten met foto's maken. Leuk om te volgen. Ik ben verbaasd dat het bij sommigen al te zien is, zo snel al!
ik heb geen shoot gedaan, doe ook lekker alles met iets over mijn buik. had vanaf week 30 al flinke striae.. of hoe je het ook al weer schrijft
Ah, m'n vriend zei gisteren, helemaal uit zichzelf: We gaan vanaf morgen (vandaag dus) elke 2 weken foto's maken.
Ik heb op dit moment nog geen foto gemaakt van mijn buik, denk dat ik nog even wacht tot ik de echo heb gehad... Maar wel leuk om te zien/lezen dat het bij sommigen al wel heel hard groeit en bij anderen niet!
Ik heb alleen het buikje dat ik al had hahaha. Er is verder niet veel te zien maar toch heb ik het idee dat mijn broek strakker zit dan normaal.
Hallo meiden, ook ik kan me aansluiten bij deze oktober club Heb nog niet echt een darmenbuikje, maar merk al wel dat m'n buik wat opgezetter is dan normaal. Zal van het weekend ook gaan beginnen met foto's maken. Zo leuk om dan over een paar maanden de groei te zien!!!