Thnx! Vind nog niet echt verschil hoor.. Maar dat schijnt ook niet echt te 'moeten' nog.. Komt vanzelf haha.. Ik ga eens kijken of ik wat kan doen aan die holle rug, wie weet.. Heb er geen last van verder, maar het valt me zo op de foto wel heel erg op
Hier maar weer eens een foto van mijn buik. Ik zie nog weinig verandering eigenlijk 5 weken: 8 weken en 4 dagen:
Nou pluisjes het zou de houding kunnen zijn, maar ik zie een duidelijke groei in zowel voorgevel als buik. Ook zie je bij jou heel duidelijk dat alles hoger is gaan zitten. Dat zie ik bij mezelf ook heel duidelijk. Zo'n strak longsleeve shirtje kan ik dus niet meer aan!
Wow dames, wat een mooie buikjes weer! Er zit echt duidelijk groei in. En die cactus, die staat er mooi bij
Hallo meiden, hier dan ook mijn buikje van 9+3. Kan echt al duidelijk merken dat mijn darmen flink omhoog zijn gekomen, want ik was voorheen een stuk platter! En ook met een plant op de achtergrond
Mooie buikjes meiden!! Bij sommige al duidelijk verschil hoor! Dit is een foto bij 8,5 week. (Foto gemaakt met telefoon van een foto op de pc. Sorry voor de slechte kwaliteit)
De cactus moet jullie toch verlaten Ik verhuis naar de novemberbuikjes want ik ben pas 5 weken zwanger ipv de 8 die ik dacht! Ahoewel de banners telkens 7 weken aangeven als ik de laatste NOD invul. Afijn ik ben uitgerekend voor half november en niet half oktober
Mooie buikjes al!! Lk, die van jou komt echt al wat schever van onder je schaambot! Morgen is het weer mijn beurt!
Helaas niet zo'n scherpe foto maar voor nu heb ik niks beters Hij is van gister eind van de middag....Buik was eerst echt plat, dat is ie nu dus niet meer. Voor mijn gevoel is het onder mijn borsten (ter hoogte van je maag geloof ik?) ook wat meer uitgezet of hoort dat zo? haha geen ervaring