Hoe krijgen jullie de foto's van eerder zo netjes naast elkaar? Dat vergelijkt wat beter maar lukt mij niet! Maar ja er is dan ook weinig verschil!
Marley in het begin spelen die darmen inderdaad wat mee ik ben pas foto's beginnen nemen op 7 weken omwille van de darmen... (niet dat ze er nu niet zijn hoor ) bij jou zie je ook goed dat je maag al wat hoger is gaan zitten! Bibiq: ik doe dat via paint gewoon... lekker old scool mooi bolletje al
Ik heb lang geaarzeld... mijn buik is nou niet echt heel erg mooi om naar te kijken, zeker in vergelijking tot al die mooie slanke dennetjes hier met een mooi rond begin-zwanger-buikje... Maar ik ben toch al aardig gegroeid. Dit moeten beslist mn darmen en mn maag zijn... Even een lijntje getekend op de plek waar een week of 10 geleden mijn buik nog ophield...
Das inderdaad al flink gegroeid! Ik vind vooral die magen. heel frappant! Bij mijn foto's valt het niet zo heel erg op, omdat mijn hand er op zit, maar die puilen toch bij veel dames al uit e...
Hahaha, dat is ook wat van mezelf hoor op de foto's zie ik er slanker uit dan in werkelijkheid... En ps: elk zwangerenbuikje is mooi... Er zit immers een wondertje in
Al een klein bolletje hier,heel klein Ik blijf toch maar bij de oktober buikjes hangen Weer mooie buikjes allemaal!
klaproos ik zit te kijken naar je banner en onderschrift, ben je in nov uitgerekend?? klopt dat wel?? ik ben 7 weken en 1 dag en op 29 okt uitgerekend. wanneer had je je ei??
Nee klopt niet! Ik ben 23 oktober uitgerekend maar de gyn telde het aantal weken dat ik echt zwanger ben,zodner die 2 extra weken. (5,5 week nu,innesteling 3 februari,laatste ongesteldheid 16 januari,ei ongeveer 26e) Toen zei ze dat ik uitgerekend ben half november maar dat kan echt niet!
op basis van je laatste menstruatie kom ik zo uit (klopt ook redelijk met je vermoedelijke innesteling.. Eerste dag van je laatste menstruatie: 16 januari 2013 Een beetje vruchtbaar: 27 januari 2013 Vruchtbaar: 28 januari 2013 Erg vruchtbaar: 29 januari 2013 Eisprong: 30 januari 2013 Innesteldag: 4 februari 2013 Vanaf hier kun je testen: 13 februari 2013 Vermoedelijke bevallingsdatum: 23 oktober 2013
ricmar,klopt precies wat jij zegt. Alleen heb ik een cyclus van 25 dagen dus dat scheelt iets. Je kunt je denk ik wel voorstellen hoe groot mijn angst was afgelopen maandag toen ze zei dat het nog maar zooo pril was en ik half november ben uitgerekend. Ze kan niet rekenen want ze zei wel dat alles wat ik zei (menstruatie,innesteling etc) klopte met de zwangerschapsduur.