Blackrose ik zie zeker verandering! Bij de laatste foto is je buik bovenaan wat boller geworden Mooi hoor!
Ooh leuk weer dames! Ik moet ook echt ff een foto maken is alseer bijna 3 weken geleden maar nog geen tijd gehad. Mijn buik is al echt wel gegroeid maar ziet er nu nog een beetje uit alsof ik de laatste tijd gewoon teveel gegeten en gesnoept heb. Merk het nu ook op de heupen en de billen die beginnen ook lekker in de breedte te groeien en met zo'n lekkere negerinnen figuur wordt dat wat extreem hihi! Binnenkort volgen de foto's!
Mooie buikjes weer dames! Je begint bij iedereen echt te zien dat de buikvorm aan het veranderen is! Fijn! Hier mijn 18 weken buik het draaien is van de ipad
Nienke, ik zie zeker al een beginnend buikje! Komt goed meid, voor je het weet heb je een dikke buik . Blackrose, ik zie zeker verschil met de andere foto's. Je buik is nu voller en mooier rond. Komt goed meid! Wauw Nichelle, bij jou gaat het ook al zo hard! Mooi meid. Andere meiden, super mooie buikjes. Trots mogen we zijn Hier mijn bijna 17 weken buik van afgelopen zaterdag. Merk dat mn buik nu omhoog groeit en mn darmen komen daardoor aardig in de verdrukking. Nu aan de Lactulose en dat helpt gelukkig goed! Heb gisteravond voor het eerst echt de beeb goed gevoeld! Was alsof er allemaal luchtbelletjes knapten en steeds op verschillende plaatsen, zo leuk! Kom maar op met de eerste schopjes
Ik was het topic kwijtgeraakt, maar heb het weer gevonden. Jullie buikjes groeien al mooi allemaal, sommigen hebben nog platte buiken. Hoe doen jullie dat haha, mijne zie ik elke dag groter worden. Ik zit echt te wachten tot ik de baby kan voelen, maar tot nu toe niet. Deze foto is van vandaag precies 16 weken
Eindelijk komt er bij iedereen wat in het zicht! Nou vandaag pretecho gedaan en t ukje is dus al 22 cm incl de benen! Dus gek is het niet dat we wat kunnen zien bij deze termijn!
Mooie buikjes! Lieke die van jouw is groot! Fiona in jouw buikje herken ik mezelf meer. Grace hij komt hoor! Hierbij mijn bijdrage 15.3
Hier mijn 16 wkn buikje! Het was al een tijdje geleden dus aardig verschil volgens mij. Ik zal later het rijtje erbij zetten maar nu geen voor!