mooi mooi mooi toekan! Hebben jullie ook het gevoel dat als je plat op je rug ligt je echt een meloentje in je buik hebt?? zo apart!
Wow toekan! Mooi buikje hoor! Mietie, ja hier ook een meloentje, echt al goed te voelen tot aan mijn navel
Zat te dromen, jeetje die meiden zijn al 18/19 weken... En ineens dacht ik: maar ik ook al bijna! Gaat toch wel snel hoor!
wow mijn buik groeit ineens heel hard voor mijn gevoel, misschien niet zo zichtbaar op de foto, maar iedereen zegt er wat over Dit is vandaag: Bekijk bijlage 324790 en dit was vorige week: Bekijk bijlage 324791
@mietie. Ja dat heb ik ook, vooral als ik helemaal met mijn benen plat lig dan voel je echt een groot bolletje. Erg leuk @juffie2. Jeetje die is echt gegroeid in 1 week!!! super mooi
Hee! Leuk topic haha, mooie buikjes al gezien. Heel verschillend wel, zal is vaker komen spieken hier! Hier een foto van gisteren voor het zwangerschapszwemmen.
Leuke bikini! Nog geen meloentje gevoel maar er is wel een mega verbouwing aan de gang, voel m'n buik constant in beweging heel apart.
Hier mijn 16 weken en paar dagen tweeling buikje. De mensen die weten dat ik zwanger ben beginnen nu wel te zeggen dat je wat begint te zien!
Mooie buikjes hoor!!! Hier indd een grote meloen haha.. Het is net of m'n navel me aankijkt.. lol.. Hij zit nogsteeds erg laag.. Ik vind het nog niet echt een zwangerschapsbuikje, eerder of ik teveel gegeten heb en een paar kilo ben aangekomen haha..
Echt mooie buikjes allemaal al!! Vind de mijne nog niet zo spectaculair, vooral met kleren aan zie je het niet heel goed.. Maar heb toch wel zwangerschapsbroeken aan zit veel fijner dan mijn gewone.