oktober 2013 buikjes...!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anjamones, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mafkels

Mafkels Lid

7 apr 2013
    68
    0
    6
    http://dehersenspinsels.blogspot.nl/
    Rozenburg
    Ik vind dit wel een erg leuk topic, haha! en @dniise, supertoffe bikini zeg! :cool:

Vandaag, 17 weken en 2 dagen.

Geniet, iedereen, van die buikjes! En (binnenkort) de eerste beweginkjes :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Deze heb ik gister gemaakt:D.

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mooimooimooi :D

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Mooooie buikjes!!

5. Onje

Onje Niet meer actief

Prachtige buiken hier zeg dames, jeetje !
    Ik ben 18 weken en nog geen kilo aangekomen en geen buik te zien :$.
    Bij de eerste woog ik nu al 10kg zwaarder.

Verschil tussen een jongen en een meisje denk ik ;):(

6. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

16.4 weekjes:)

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind mijn buik ook niet echt enorm gegroeid. Was wel laatst ineens van donderdag op vrijdag 'plop', maar daarna weinig veranderd. Ofwel: ik zie er nu uit alsof ik een week teveel gegeten heb. Wil toch liever een zwanger buikje.
    Lastig hoor... twijfel slaat weer toe, vooral omdat ik geen symptomen heb en voorlopig nog nix ga voelen (placenta aan de voorkant)...

8. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ha Dames,

Leuk al die buikjes! Hier mijn bijdrage van 17 weken (tweeling)! Ik merk dat mijn buikje nu toch eindelijk wel wat groei vertoont. Heb helaas ook ontzettend pijn aan mijn bekken dus misschien heeft dat er mee te maken,...

De linker is van nu, de rechter (paarse truitje) is met 15 weken.

9. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

@Thauma: Wees blij dat je geen klachten heb haha.. Hier nog zo 1, heerlijk.. Kan er juist meer van genieten.. Denk dat als je alleen maar ziek bent dat het ook niet leuk is..

Vind het trouwens gek, want bij de pretecho zei dat die vrouw m'n placenta links lag, en gister bleek dat dat ding aan de voorkant ligt..:) Terwijl ik mijn kleine mannetje al ruim 3 weken iedere dag voel.. Hij is nou zo duidelijk aanwezig dat vriendjelief hem ook goed kan voelen.. Denk dat dat gewoon per persoon & zwangerschap anders is..

Mooie foto's weer ^^ Hier nog niet veel verandering.. Ben ik ook wel een beetje blij om, aangezien ik een hele holle rug heb en dat alleen maar voor meer rugpijn kan zorgen.. Die grote toeter komt straks wel haha..

10. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Mijn bijlage van vorige week :) Deze week weer ff nieuwe maken hihi.. Lijkt alsof ik iets teveel gegeten heb haha.. Maar als ik ga liggen zie je echt een meloen.. Wel een kleintje dan ;)

Bekijk bijlage 325481

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    hier gelukkig nog niet veel aangekomen, 1 hele kilo, maar wel al een overduidelijke buik en dan vind ik het niet zo erg:D.

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hier mijn bijna 19-weken buikje!

Ben eerst 4 kilo afgevallen en nu pas weer 1,5 kilo aangekomen!

13. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie foto liefkleintje!
    Ik ben ook eerst afgevallen en nu 1,5 kilo aangekomen. Maar ik ben wel anderhalve week minder ver.:)

14. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    De buurvrouw vond vanmorgen dat mn buik al wel te zien was en wel anders was dan een dikke buik van het dik zijn. Gelukkig maar :)

Ik ben vanmorgen nog even op de weegschaal geweest maar met normale darmen ben ik al met al misschien 500 gram aangekomen. Gaat redelijk goed. Wel voelen mn borsten veel zwaarder en heb ik een uk van 200 gram in mn buik. Kortom, ik zal misschien toch wat afgevallen zijn de afgelopen weken?

15. fionaa

fionaa Lid

4 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjonge wat zijn jullie weinig aangekomen. Ik ben al bijna 3,5 kilo aangekomen terwijl voor ik zwanger was kon eten wat ik wilde maar nu zie ik mijn gewicht steeds een beetje stijgen:(

16. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    jeetje wat zijn jullie weinig aangekomen zeg....ik zit inmiddels op 8 kilo :$

maar goed ben sinds mijn zwangerschap gestopt met koolhydraatarm dieet, dus dat zal ook wel schelen...:(

17. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Mooi buikje.

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mooi liefkleintje.
    Hier nog steeds afgevallen. Eerst 5 eraf en inmiddels nog 4 eraf. Zal snel ook weer een buikfoto plaatsen.

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha, moet een beetje lachen om jullie reacties... "Al" 3 kg aangekomen? Ik zit nu op ruim 8. Who cares? Blijft echt niet allemaal plakken hoor ;)

20. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach ja, ik ben er wel mee bezig omdat ik al iets te zwaar was..:).
    Niet dat ik me er zorgen over maak trouwens.. Ik ben heel blij met mijn buikje, hoef 'm eindelijk niet in te houden haha :p:D Komt vast allemaal goed straks! Ik zal binnenkort weer een nieuwe foto posten trouwens.
    Ik groei nu echt hard! :)

Deel Deze Pagina