oktober 2013 buikjes...!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anjamones, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man voelt helaas nog niets. Maar ik ook nog maar net, dus dat verbaast me niet zo. Weer die voorliggende placenta he... Heb net gelezen dat dat ding iets van 2 cm dik is... geen wonder dat uk daar nog niet doorheen kan schoppen!
    Buik begint wel aardig te groeien nu. Voelde ook buikpijn de afgelopen dagen en nu is er weer een stukje buik bijgekomen!

Bijgevoegde bestanden:

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

Thauma mooie buik !!! Hier ook paar dagen buikpijn en nu plots dikkere buik

3. fionaa

fionaa Lid

4 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alweer 21 weken.
    Mijn buik is 11 cm in omvang toegenomen sinds het begin tot nu.
    Hoe is dat bij jullie?

Bijgevoegde bestanden:

4. fionaa

fionaa Lid

4 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja thauma, 2 cm placenta + ong 2,5 cm dikte van de baarmoeder en daarbovenop nog je eigen buikspieren, laagje vet en huid. Logisch dat sommigen hun baby pas later voelen!
    Ik voelde mijn baby al snel maar heb ook geen voorliggende placenta plus baby loopt iets voor op de groei bleek bij de 20 weken echo, dus dan zal hij ook al wat groter en sterker zijn denk ik zo :D.

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Wat een mooie buiken!! Bij deze de mijne, van vandaag! Ben nu bijna 23 weken!

(mijn placenta ligt ook voor, maar voel haar al vanaf 16 weken. En nu voel ik haar ook echt duidelijk en je ziet mijn buik bewegen :D)

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn 21 weken buikje:).

Geen idee hoeveel cm erbij is gekomen, taille is nog wel slank maar buikje zelf niet:p.

7. Mafkels

Mafkels Lid

7 apr 2013
    68
    0
    6
    http://dehersenspinsels.blogspot.nl/
    Rozenburg
    21 weken en 5 dagen! De buiken worden steeds mooier, nu wordt het echt leuk! :D

Bijgevoegde bestanden:

8. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Zeker wordt het steeds leuker, steeds meer te zien!!

9. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    24 weken klein.jpg

hier mijn 24 weken buik :) Ondanks dat m'n placenta ook voor ligt, trapt onze kleine toch echt flink door. Vl legde laatst z'n hoofd op m'n buik en werd een paar keer flink in z'n oor getrapt :D

Ben eigenlijk wel blij met die voorliggende placenta, anders zou ik helemaal bont en blauw zijn :D

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wow gaaf al die buiken weer :D

hier ligt de placenta aan mijn rug kant dus voel de kleine wel degelijk bewegen :D van het weekend heeft manlief haar ook kunnen voelen. was erg bijzonder!

omvang heb ik niet bijgehouden eigenlijk, maar merkte wel dit weekend aan wat shirts dat mijn buik weer was gegroeid.

hier mijn buikje vandaag met 21 weken.

Bijgevoegde bestanden:

11. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Mooi!! Je bent echt prachtig aan het groeien!

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Mijn bijdrage van vandaag. Begin me al aardig dik te voelen en kleine beweegt al echt goed! En het klussen is ook nog in volle gang ;)

Bijgevoegde bestanden:

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Prachtige buikjes meiden!

14. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Supermooi allemaal. Wij gaan it weekend het kamertje verven!

15. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Meiden, supermooie buiken! Allemaal showen met dit mooie weer.

16. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    het heeft even geduurd maar hier weer een update van mijn kant af, vandaag ben ik 22 weken en 3 dagen :)
    helaas voel ik de kleine nog niet, hopelijk komt dat wel snel.
    ik ben momenteel wat stiller op het forum ivm dat ik druk bezig ben met de voorbereidingen van me bruiloft
    op zaterdag 1 juni heeft me vriend mij namelijk ten huwelijk gevraagd en ik heb JA gezegd, maar ivm de kleine in oktober komt hebben we besloten te trouwen voor de kleine er is.
    we zijn ondertussen al in ondertrouw gegaan en op 16 augustus gaan we daadwerkelijk trouwen,
    jullie begrijpen wel dat het een erg kort termijn is en er daarom erg veel snel geregeld moet worden.

maar iedergeval hier me update.
    ben benieuwd wat jullie er van vinden

Bijgevoegde bestanden:

17. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant

wow wat groeit je buikje mooi zeg :D
    en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk...erg spannende tijd nu dus! veel succes en ook plezier met de voorbereidingen...;)

wij zijn vorige maand getrouw, maar hadden gelukkig wel iets meer voorbereidingstijd hihi...

18. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Blackrose, wat leuk! Gefeliciteerd!!
    Wel zo handig om idd nog voor die tijd te trouwen... en ook niet te laat, want je moet nog wel enigszins sierlijk kunnen bewegen die dag natuurlijk! :)

Het kan hoor, wij zijn ook twee maanden na het aanzoek getrouwd. Gewoon beetje efficient doen en geen idiote dingen doen :)

19. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi meiden,

Sorry dat ik zo binnenval, ben enige tijd niet meer op het forum geweest.
    Nu kan ik eindelijk komen melden dat we zwanger zijn! Dit is gelukt bij de 1ste IVF poging (bij geen van beiden iets gevonden waardoor het niet lukt op da natuurlijke manier) en we verwachten een zoon.

Ik ben 30, 3 jaar getrouwd en van België ;)

Hierbij een foto van toen ik 20 weken was.

Groetjes

20. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Buikje vanochtend :) hele fijne korte broek gevonden via wehkamp.nl, zit zalig nu! Bekijk bijlage 332540

Deel Deze Pagina