He jammer liefkleintje dat je je foto hebt weggehaald. Denk niet dat velen ze hem nu gezien heeft... tis niet altijd heel druk op dit topic... En ja, 26w is een half jaar
Hmm ok apart maar ja dat zwnagerschapstellen is soweiso apart in het begin begreep ik er ook al niks van hihi met die 2 weken die je kado krijgt. Voor mij is namelijk 6 maanden een halfjaar en 6 maanden is 24 wkn
niet elke maand heeft 4 weken dus 6 maand is niet automatisch keer 4 en dan 24 nee 26 weken is een half jaar.
Wat mooi al die groeiende buiken vorige week heb ik niets gepost, maar vandaag wel weer een buikfoto gemaakt...vandaag precies 24 weken begin echt wel trots te worden op mijn buikje hihi
Die buiken groeien goed meiden! 'Bewegen' jullie buiken al? Ik heb vandaag een filmpje gemaakt van mijn heen en weer golvende buik
Tis af en toe net een heel golfslagbad! Je ziet 'm echt van de ene kant naar de andere kant bewegen, zo bizar om te zien. Mooie buiken meiden!
Nee, hier geen golvende buik. Wel een stuiterende buik als ie schopt, maar verder nog niet. Weet ook niet of dat snel gaat gebeuren met een vetlaagje en een placenta aan de voorkant...? Zou het wel leuk vinden!