oktober 2013 buikjes...!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anjamones, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Hier bij de meesten met de 2e ook hoor.. Die moesten het echt al ruim voor de 13 weken vertellen omdat het buikje niet meer te verbergen was.. Wel grappig..

Pfff, heb sinds vandaag misselijke vlagen.. Niet fijn.. Wilde het eten al de schuld geven haha, dat zal het vast niet zijn :D

2. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Zal voor je duimen!! Spannend!! :D

3. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    toch maar een fotootje genomen..
    Er zit wel een verkeersdrempel boven, maar eronder zit toch wel echt al een buikje vind ik zelf ;)

Bijgevoegde bestanden:

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Haha jootje. Dat heb ik ook hoor. Alleen bij mij zie je alleen die drempel nog maar ;)

5. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Helaas ik t is me niet gegunt deze maand! Geniet allemaal lekker VAB de zwangerschap en ik hoop dat t dan deze maan gaat lukken bij mij!

Best wel frustrerend, 2 x in 1 x zwanger waarvan de 2e x in een miskraam is geëindigd. Voor mijn gevoel moet ik nu zo lang wachten!

6. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhjee mijn niet zo beschaafde oktoberbuikje

Bijgevoegde bestanden:

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @arnelies, wat is daar niet beschaafd aan? Toch een mooie platte buik (nog wel...)

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mooi hoor Arnelies :D

9. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal is me buikje nog platter en het erge is dat me tattoo die op mn buik zit straks echt enorm is hahahaha die heb ik toen ooit laten zetten omdat ik altijd gezegd heb dat ik geen kinderen wilde en dan krijg je gezond verstand en ben je zwanger hahahaha ik vindt het allemaal erg snel gaan, ik heb normaal een 75b cup en geloof me ik kan niet meer in me oude bh's ik ging zaterdag onder de douche staan en schrok gewoon van de omvang die ze nu ineens hebben en me werkbroek zat eerst gewoon normaal en begint nu al strak te zitten is dit niet een beetje snel

10. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    mooi mooi mooi allemaal, en die verkeersdrempel zijn we met z'n allen snel van af ;)

11. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    @grace ja maar jij bent ook pas 4 weekjes joh. Wees blij! Ik had met 5 weken al een buikje omdat mijn darmen zo opgezet waren. Niet leuk!

@arnelies ik had rond die tijd ook al last van een buikje en dat mijn broeken strakker zaten. Bij mij kwam het vooral door mijn opgezette darmen. Ik heb ook normaal 75B maar heb inmiddels 85C BH's gekocht want ze puilden er echt uit. Nooit verwacht dat dat zo snel zou gaan....

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @arnelies, vorige zw had ik met 6 wkn een bruiloft alle jurkjes stonden toen al op springen vanwege opgezette darmen. Borste groeien idd snel vooral de eerste weken. Heb nu mn zw bhs al weer aan. Had ze een half jaar geleden opgeruimd omdat ze toen weer "normaal" waren haha! Vandaag vk gebeld, 27 maary eerste echo!

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik maak pas een foto als mijn verkeersdrempel (en die is redelijk groot omdat alle vet van mij daar is gaan zitten terwijl ik echt niet te zwaar ben) niet emer in zicht is :p

14. yarah

yarah Lid

10 feb 2013
    81
    0
    0
    nagelstyliste
    Hoi damens,

Ik mag mezelf ook eindelijk melden. helaas nog geenbuikje te bekennen maar al wel borsten die erg hard, zwaar en opgezet zijn heb nieuwe bh`s mogen aanschaffen. Wel misselijk opde achtergrond maar gelukkig niet overheersend.
    Moet nog een foto maken dus die komt snel.leuk om al jullie fotos te zien.

Groetjes Yarah

15. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    Hoi Yarah,

welkom!
    En natuurlijk gefeliciteerd!!!!

16. yarah

yarah Lid

10 feb 2013
    81
    0
    0
    nagelstyliste
    hoi jootje123,

jij ook van harte gefeliciteerd, en de rest op deze topic ook natuurlijk!!!

Gr Yarah

17. Eiram

Eiram Niet meer actief

Dit is mijn eerste maar mijn borsten groeien nog niet hoor. Wel iets voller en gevoeliger maar that's it! Heb ook geen grote van mezelf dus misschien blijven ze bescheiden :).

18. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Mijn borsten zijn wel iets gegroeid maar niet dramatisch (ik heb geen grote borsten van mezelf). En ik heb inmiddels iets van een buikje maar voor mijn gevoel is dat meer opgeblazen; alsof ik zwaar getafeld heb. Wat niet zo is want ik heb niet veel eetlust en lust ook geen vlees en chocola meer. Maar ik wacht het rustig af. Ik vind het wel heel leuk om jullie ervaringen te lezen.

19. Emmaleigh

Emmaleigh Actief lid

20 dec 2012
    105
    0
    0
    Ik mag me hier ook aanmelden! Weet nog niet zeker of ik mijn buikjes ga delen aangezien ik vergewicht heb en al een vetbolletje van mezelf heb. Maar het lijkt me juist zo leuk om te zien hoe ook mijn buik veranderd de komende maanden. Ga der even over na denken... ga sowieso mee kijken met de andere dames! :D

Deel Deze Pagina