Hoi meiden, Wat leuk alle foto's van de buiken.. Hier een foto van mijn buik, van vorige week. Ik was hier precies 29 weken.
Mooi die groeiende buikjes! Marley, jouw topje lijkt op het prinses Kate jurkje Hier mijn bijdrage met 28 weken en 3 dagen:
Mijn bijdrage. Let niet op mn charmante outfit vandaag is luierdag hihi 28 weken 4 dagen. Ps krijg m niet gedraaid pff
Wow dames mooie buikjes weer! Das al een flinke toeter Steenbokje! Moet zeggen dat ik vind dat mijn buik nu ook wel snel gaat! Lijkt elke week wel wat in omvang toe te nemen. Misschien toch gaan overwegen om elke week foto te maken. Vrijdag is het voor mij weer zover!
Bekijk bijlage 340899 Mijn bíjna 29 weken buikje. Ik vond mezelf heel lang niet 'mooi' zwanger en kreeg veel reacties als ik vertelde, 'oh, echt waar, nou gefeliciteerd'!. Dus ik voelde me gewoon 'dik'. Maar nu met deze buikband zie ik er opeens een stuk mooier en zwangerder uit vind ik zelf
Pluis, dit is echt een hartstikke zwangere buik. Heb je mijn foto gezien? Ik ben te dik, heb het gevoel ook wel gehad wat jij beschrijft, maar de buik is beslist heel anders hoor dan een mollige buik. Mensen hebben er gewoon geen verstand van. Dat is het!
Dank je voor de mooie reacties meiden. Ik heb er gisteren ook even wat tranen om gelaten. Stomme hormonen ook! Ik begon ook met een te hoog bmi aan de zwangerschap, net een half te hoog waardoor ik allerlei extra controles moest qua echo's en suikerziekte test. Ik was weer veel gegroeid voor de zwangerschap door de hormonen van de iui, terwijl ik net zo mooi afgevallen was! Maar goed toen zei mijn man laatst ook al dat het wel beter zou zijn als ik een volgende zwangerschap wat slanker begin :'(. Hij heeft ook gelijk maar ik wilde zo graag 'mooi' zwanger zijn dat ik dus een beetje teleurgesteld er over ben terwijl ik eigenlijk gewoon blij moet zijn dat ik überhaupt zwanger ben
Dat is nooit leuk om te horen... ook niet als het wel waar is... En wat is mooi zwanger? slank met alleen een buik? Mooi zwanger vind ik een vrouw die straalt en een mooie ronde buik met trots draagt! Ik ben ook wat steviger (normaal maat 42) maar vind dat ik best mooi zwanger ben (al zeg ik het zelf ) In ieder geval een stuk mooier dan bij dochterlief, haha! (touwhaar, ontplofte enkels, dikke bolle toet... ) Dus verwen jezelf met nog een buikband, maak zo af en toe een foto en laat zien dat je je buik draagt! Kom meid, je mag er wezen!
Ach hij denkt alleen maar aan de gezondheid van mij en zijn dochter. Hij zou het vreselijk voor mij vinden als ik bijvoorbeeld zwangerschapsdiabetes had ontwikkeld. Hij denkt er niet bij na of ik wel of niet 'mooi' zwanger ben. Daar moet je echt een vrouw voor zo'n denk ik, hij denkt dat ik wel weet dat hij mij sowieso mooi vind .
Pluis, je weet nu hoe het werkt met het afvallen, want je was al goed bezig. En die kilo's van nu die heb je er na de zwangerschap zo weer af, want bijna alles is direct verbonden aan de zwangerschap. Gewoon die lijn die je had door blijven zetten (gezond eten, bewegen etc) en dan ga je een volgende zwangerschap al vrijwel zeker goed in. Ik heb hetzelfde hoor. Ik had niet een half puntje BMI te hoog, maar echt wel wat meer. En ik ben 36, dus sowieso al allerlei onderzoeken en gedoe. Maar ik val nog steeds af (nog steeds geen suiker, gezond eten, bewegen) en ben nu met een uk van 1 kg in mijn buik pas 1 kg aangekomen. Ik ga er du ook maar vanuit dat ik die lijn blijf voortzetten richting volgende zwangerschap en dat ik hopelijk de volgende keer wel boven in de slaapkamer mag bevallen ipv beneden in de balzaal (woonkamer). Geen zorgen hoor, je bent hartstikke mooi zwanger en vooral inderdaad hartstikke zwanger
Meid, waar zitten jou kilo's teveel? Als ik je foto bekijk zie ik helemaaaal niets "verkeerd"! Ik wil hier nog aan toevoegen dat ik werkelijk al alle dames die foto's hebben gepost mooi vind, iedereen is mooi op zijn manier, met of zonder extra kilo's. En al zeker als je zwanger bent, niets mooier dan een zwangere vrouw