Wat een mooie buikjes allemaal! ik heb juist het gevoel dat de buik wel groeit, maar ikzelf krimp. (snap je me nog?) Ik had ooit lovehandles op mijn rug, maar die zijn weg, en een andere legging zakt van mijn kont. En het ergste is: ik eet me een ongeluk en heb veel honger. Dus ik denk dat ik een hongerig mannetje heb! Nienke, wat een onwijs mooie foto!
haha das weer eens een heel ander probleem zolang de beeb goed groeit lijkt het mij geen probleem.... ik heb de lovehandles in mijn zij juist weer terug sinds de zwangerschap
Dat is zo, en die groeit hoor! Ik denk trouwens dat het van tijdelijke aard is hoor, ze zijn nooit lange tijd bij me weggebleven, haha!
Denk dat de love handles wat meer glad getrokken worden doordat je huid wat strakker en meer naar voren wordt getrokken. t Moest ook eens vanaf je bovenbenen beginnen... daar mag t ook nog wel iets strakker bij mij :-D
Sesa, mooie buik! Ben toch ff benieuwd... waar stond die tattoo op je buik eerst? Enne... heb je een konijn? :-D
Haha tattoo zat net boven mijn lies en ja we hebben een konijn. Die is van mijn zoon. Ben benieuwe hoe de tattoo er straks uit ziet na de bevalling
Goedemorgen, morgen alweer 31 weken...zojuist een foto gemaakt van mijn buik...voel me laatste dagen zo onzeker...is mijn eerste zwangerschap, maar heb het idee dat mijn buik voor bijna 31 weken echt mega groot is....wat vinden jullie??
Ik vind je buik niet mega groot hoor misty. Voor mijn gevoel is mijn buik ook heel groot maar als ik dan de foto's zie die ik ervan maak denk ik oooh zo groot is ie eigenlijk niet. Ten minste dat heb ik .
In een week toch aardig gegroeid, vandaar die pijnlijke buik!! zelfde hemd als op foto die ik vorige week uploadde, daardoor zie ik de groei: naad kan niet meer netjes aan zijkant blijven zitten. Let niet op gat Bekijk bijlage 346520 Bekijk bijlage 346518
Vandaag precies 32 jeej!! En hier mijn 32 wkn foto, eigenlijk 31.6 maar ja die ene dag! Ff vanaf de tel. Ik moet de serie op de lap nog ff maken.