Ik zal morgen mijn laatste foto maken van me buik, Morgen ben ik 38 weken. De reden waarom het de laatste foto zal zijn: Ik voelde die kleine gister niet meer dus moest voor ctg en echo naar het ziekenhuis en bleek dat alles ok was met die kleine, en nog heel druk was dus dat was allemaal ok maar bij de echo kwamen ze er per toeval achter dat ik bijna geen vruchtwater meer had, dus moest vandaag terug komen en nog een keer onderzocht en blijkt dat ik geen vruchtwater meer heb, dus hebben ze besloten me maandag op te nemen en de bevalling te versnellen/op te wekken. Wel moet ik morgen en zondag nog naar het ziekenhuis voor ctg want ze willen me nu goed in de gaten blijven houden. Wel appart idee om gewoon zeker te weten dat ik binnen nu en een week me zoontje in me armen zal houden
@blackrose88 Wat een vervelend bericht! Maar gelukkig zijn ze er op tijd achter gekomen en kunnen ze wel ingrijpen. Lijkt me inderdaad een heel raar idee om te weten dat je over paar dagen al mama bent. Heel veel succes in ieder geval!!! Dit is mijn buikfoto van vandaag, hopelijk de laatste... Vandaag precies 40 weken!
Ja was ook wel ff schrikken maar gelukkig hebben we in nederland de juiste zorg hiervoor. in me foto album zit de foto van vandaag van precies 38 weken zal als ik er aan toe kom morgen ff een mooi rijtje maken van al me fotos Ik krijg het ff via me telefoon niet voor elkaar om de foto hier in dit topic te zetten
Mooie buikjs weer dames! Sepherine fijn dat je meisje naar huis mag, lekker compleet genieten strax. Hier volgende week vrijdag weer foto, ben dan 38 weken dus wie weet ook wel de laatste
Me zoontje is afgelopen dinsdag op 8 oktober om 16:44 geboren door middel van een spoed keizersnee. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/470100-zenuwen-spanning-etc.html In dat topic staat het verhaal hoe me bevalling gegaan is Dacht kan beter de link geven voor het geval je het niet wilt lezen (heb lekkere/betere verhalen gelezen)
Blackrose gefeliciteerd met je mannetje. Aangezien ik misschien ook een ks krijg ivm stuitligging. Lees ik het nog even niet. Vind het doodeng namelijk!! Hier mijn 38.1 wkn foto! Wie weet wel de laatste
Mooie buiken weer zeg! enne Blackrose, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je mannetje. Ga zo je verhaal lezen. Van mij komt aanstaande maandag nog een buikfoto, van dan precies 38 weken...hopelijk de laatste en komende week een bevalling, maar ja wie weet duurt het nog wel 2 of 3 weken hihi...
en toen was het ineens erg rustig hier...iedereen aan het bevallen? Hier nog niets in ieder geval....wellicht maandag nog een buikfoto van mij met 40 weken zwangerschap
Ja hoop ook dat iedereen een goede en voorspoedige bevalling zal hebben, Hier gaat het zijn gangetje, me zoontje heeft helaas erg last dan zijn darmen want hij heeft onwijs veel krampen, Met mij persoonlijk gaat het stapje voor stapje vooruit, alleen soms heb ik ff voor me gevoel een terug val want soms voel ik me weer net zo beroerd als de dag na de keizersnee.
oh das wel vervelend joh blackrose dat je jezelf nog niet helemaal fit voelt, maar ook voor je mannetje dat ie zo;n last van krampen heeft... hopelijk voel jij je snel wat beter en heeft je mannetje binnenkort geen last meer van krampjes.... enig idee waar hij zijn krampjes van heeft?
Wisten we dat maar, hij drinkt netjes zijn fles leeg (naja bijna altijd soms laat hij 5a 10ml in de fles achter) dus hij drinkt voldoende, kan zijn dat hij een beetje verstopt zit want heel soms heeft hij een harde keutel wat gevolgd word door een smeuige poep luier, maar als je opzoekt hoe dat komt dan hebben we alle tips al geprobeerd en na gekeken. Letten heel erg op dat er niet teveel poeder door het water zit (houden ons echt aan wat de meng verhouding moet zijn Dus weten niet zo goed hoe hij aan die krampen komt, maar erger nog we weten ook niet hoe er vanaf te komen.
en een andere fles/speen? heb wel eens gehoord dat als een kindje veel lucht mee krijgt met drinken hij.zij ook sneller last van kramp kan hebben? of anders eens met CB bespreken. lijkt me dat die toch ook wel wat advies kunnen geven? maar ja wellicht heb je alles wat ik opper al wel geprobeerd hihi....dan blijft het vooral heel vervelend en sneu voor jullie.
Dat hebben we ook geprobeerd, nadeel is alleen dat niet al te snel mogen veranderen van flesspeen ivm hij een zeer luie drinker is en daardoor lang niet alle flesspene kan hebben
Hier bevallen op de uitgerekende datum, 21 oktober! Na een zware bevalling met een spoedkeizersnee gehaald, 24uur om de 3min weeen gehad, waarvan de wee 2,5min duurde, hier door, zakte haar hartslag steeds van 180 naar 80, 2dagen ziekenhuis en toen thuis genieten!