oktober 2013 buikjes...!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anjamones, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik kom hier ook maar eens koekeloeren :) Gefeliciteerd aan alle zwangeren. Wat zijn er veel oktober topics (vruchtbaar maandje zo te zien).
    Ik heb nog geen buikje, wel een drempeltje zoals sommigen het hier noemen hihi. Ik heb ook geen idee hoe het bij deze zwangerschap zal gaan. Ik heb een miskraam gehad afgelopen januari en begon rond 8 weken wel iets te merken.
    Die 12 weken zullen spannende weken zijn. Gelukkig hebben de meesten er al 1/3 op zitten.

2. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    Oh ja is dat zo?
    Nou dat zou heerlijk zijn want dan kan ik het over 4 weken van de daken gaan schreeuwen ;)
    En heb mezelf beloofd dat ik pas dingen ga kopen na die echo en daar kijk ik ook zo naar uit! Heerlijk steeds dingetjes verzamelen.

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Kan het niet zijn dat het 10 weken is vanaf de eisprong/bevruchting/terugplaatsing?Dat is namelijk 12 weken vanaf het begin van het tellen (eerste dag laatste menstruatie). Ze pakken altijd je hele cyclus erbij omdat je die dat tenminste zeker weet.
    Dat betekent dus ook dat je geen 40 weken zwanger bent, maar eigenlijk 38... met twee bonusweken waarin je dus nog niet bevrucht bent...

4. Eiram

Eiram Niet meer actief

Vanochtend mijn lievelingsspijkerbroek aangetrokken...hij zit echt al strakker. Gisteren op de weegschaal gestaan en al ruim één kilo aangekomen. Jeetje je hoeft er echt niks voor te doen!

Ben benieuwd hoe lang ik dit kan verbergen. Ik heb namelijk een megaplatte buik normaal...

5. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha wat grappig, nu al een buiken topic!

Ik ben ook zwanger, en onzekerheid en zorgen heersen hier ook, maar blijdschap overheerst toch wel erg hoor!
    Ik ben al eigenlijk een beetje dik van mezelf, dus echt een foto maken van mijn buik ben ik wat te verlegen voor. Misschien dat ik dat later wel ga doen...

6. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Denk dat iedereen wel een beetje onzeker is.. Is ook wel normaal toch :p

Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan haha.. Mijn broeken passen allemaal (nog) wel.. Maar ik zie wel heel iets een buikje, dus ik pas wel op met strakke truitjes :p

Ben zo blij als we de 12 weken voorbij zijn.. Kan niet wachten om het te vertellen.. Ik durf nu ook nog niks te kopen hoor.. Beetje bijgeloof misschien..

7. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Pff, ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met een buikje! Het is mijn tweede, dat zal ook wel schelen.

Ik had een strak jurkje aan dit weekend, en je zag echt heel duidelijk een bolletje :) Komende weken maar wat ruimervallende kleding aan, ik wil nog niet dat iedereen het al weet....

8. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    @Pinokkio89: Ik durf ook nog niks te kopen voor de 12de week. Alleen een paar babysokjes heb ik gekocht, om te stoppen met roken. Ik ben inmiddels een aantal dagen rookvrij :D maar verder koop ik niets.

9. Pinokkio89

Goed zooo :D Ik wil babysokjes kopen tegen die tijd en die cadeau geven aan onze ouders.. Of we geven een echofoto.. Ligt eraan of ik mijn buikje kan verbergen tot 12 weken.. :p

10. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het onze ouders al verteld. Omdat de zwangerschap nu via IUI gelukt is. Het hele proces van het niet zwanger worden en het aangaan van een behandeling in het ziekenhuis hebben wij gedeeld met familie en een aantal vrienden. Anders had ik het nooit getrokken denk ik. :)

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Pluisjes, hier weten ook veel mensen het al!
    Bij ons wisten ook veel mensen van de MMM, wat ik erg fijn vond!!

Dus als mensen zo meeleven in moeilijke tijden, vind ik het fijn om de leuke dingen te delen! :D
    En wij vinden die positieve reacties erg fijn, want we zijn toch nog wel een beetje bang....

12. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    gefeliciteerd allemaal! ik had vanochtend ook een positieve test in mijn handen! Dus, als alles goed gaat word ik ook een oktober mama!

13. sepherine

sepherine Niet meer actief

gefeliciteerd iedereen !!! ik ben als het goed is 19 oktober uitgerekend en heb al een behoorlijk (darmen) buikje
    post morgen even een foto :p

14. Pinokkio89

Gefeliciteerd!!!!

@Liefkleintje: Maar dan snap ik dat ook wel.. Dan is de situatie ook anders..

Het is voor ons ook afwachten, maar duimen dat het goed gaat natuurlijk!! Zal ook voor jullie duimen!

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Bij ons weten veel mensen het ook al. Ook wij hebben enige jaren in de MMM doorgebracht en zijn nu eindelijk zwanger. Dan wil je na al dat slechte nieuws inderdaad ook heel graag het goede nieuws delen!

16. Meryam

Meryam Lid

5 feb 2013
    53
    0
    0
    Utrecht
    Ik snap wel dat het fijn is als mensen ook met je mee kunnen leven, zeker als je in zo'n traject zit.
    Wij wachten de 1e echo (7 maart) af, dan ben ik 8,5 week. Dan vertellen we het onze familie en beste vrienden. Onze kennissen, collega's, etc vertellen we het pas na 12 weken, tenzij ik al te zichtbaar dik word...

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Meryam: dat hadden wij denk ik in een 'normale' situatie ook gedaan. Het lijkt me ook heel intiem om het een paar weken alleen samen te weten en pas daarna de rest van de wereld te vertellen. Maar goed, we zijn enorm dankbaar dat het uiteindelijk toch gelukt is!

18. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ik kan zo iets helemaal niet voor mezelf houden!!! haha... ben echt een muts daarin..

19. Meryam

Meryam Lid

5 feb 2013
    53
    0
    0
    Utrecht
    haha ja begrijpelijk :p ik heb er ook moeite mee als k vriendinnen zie. Ik voel bijna alsof ik zit te liegen... En mn moeder die zei van t weekend " kind wat zijn je borsten groot". Ik iets over een nieuwe push-up bh die zn werk blijkbaar goed doet ;) Dus zeker lastig, maar heel leuk om samen te gniffelen, te fantaseren en elke ochtend wakker te worden met een blij gevoel omdat we papa en mama mogen worden:D

20. Pinokkio89

Haha grappig.. Ik heb soms ook dat ik het er bijna uitgooi.. En dan moet ik me zooooooo inhouden.. Valt soms echt niet mee :D..

Deel Deze Pagina