Joehoeee, hier nog een okt 2013!! Nog geen buikje, soms alleen beetje opgezet. En al last van zwangerschapskwaaltjes... Ik merk er niets van alleen last van slapeloze nachten.. Succes dames en gefeliciteerd allen! Xxx
Nou het is bijna nachtwerk geworden en dat is voor het eerst in 2 weken! Ik ben morgen vrij dus mag van mezelf wat langer blijven liggen, hopelijk lukt dat ook Broeken zitten strakker, dikke darmen buik, en nog geen foto. Toch denken we beiden dat er al duidelijk verandering te zien is hahaha Mijn borsten zijn fors pijnlijk, vooral omdat ik graag op mijn buik slaap wat nu dus niet meer wil Ik zag al een heleboel mooie buiken-foto's voorbij komen. De spanning die enkelen beschrijven voel ik ook wel maar probeer er niet teveel bij stil te staan... Ik wens jullie allemaal een super fijne zwangerschap en hoop zelf gezellig mee te blijven doen! Op naar onze 'oktober-baby's'
Hieper de piep!! ik mag me ook hier melden!! helemaal blij! Ik heb me net aangemeld bij moeders voor moeders. zijn er hier meer die dit doen of gedaan hebben? hoe hebben jullie het ervaren?
ik mag hier ook foto's plaatsen jeeeej maar dat doe ik nu nog niet nu zie je toch alleen maar overblijfsel van mijn andere 2 kindjes bij mijn zoon zag je met 13/14 dat ik zwanger was, bij mijn dochter met 8/9 weken al !! dus ik verwacht nu ook wel weer te showen rond de 8 weken.
hallo ik mag me hier ook aanmelden. Iedereen Gefeliciteerd! Ik ben ook 3 oktober uitgerekend zoals iemand anders hier in het topic. Ik doe ook mee aan moeders voor moeders sinds vorige week zondag. Ik vind het tot nu toe een kleine moeite waar je vrouwen mee kan helpen die niet zomaar zwanger kunnen worden. Heb nu blauwe flessen in de wc staan dus moet wel oppassen als er iemand komt dat die flessen weg zijn Hier mijn foto van de 5 weken en 3 dagen, nog niet echt iets te zien. Die bolling had ik altijd al een beetje. Vanavond een nieuwe maken. Wil het om de week doen.
Leuk die buikfoto's Wij gaan morgen de eerste maken met 7 weken.. Daarna gewoon iedere week.. Maar er is nog niks te zien volgens mij.. Ik heb wel een bolling haha, maar ook die zat er al
Meiden ik ga helaas afscheid nemen van jullie. Heb vandaag een miskraam gehad. Ik hoop dat jullie allemaal goed de zwangerschap door komen! groetjes, Jootje
Jeetje....wat erg Jootje!! Hoe ver was je?? Begon het ineens?? Heeeeeel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer een positieve test hebt!!
ik was 6 weken en 3 dagen. Was allemaal nog heel pril maar wat waren we blij met dat kleintje. Het begon gisteren opeens met buikpijn en bloedverlies. Dat werd een behoorlijke ongi kramp en steeds meer bloedverlies. Ben vannacht de baby echt verloren
Vreselijk Jootje!!! Ook mijn grote angst!! (en van bijna iedereen hier waarschijnlijk....) Heel veel sterkte!!
@jootje jeetje wat erg zeg. Kan me niet voorstellen hoe je je nu zo moeten voelen. Heel veel sterkte meis.
vreselijk jootje, weet precies hoe je je voelt.. lekker rustig aan doen en verwerk het maar goed.. sterkte meid!!!!!