Ja, ze geven hier longrijping tot en met 38.6. Omdat ze toch te vaak kindjes met longproblemen zien als ze voor de 39 weken gehaald worden. Bij een gewone bevalling ervaard de baby stress en dat zorgt voor een laatste dosis longrijping. Met een ks mis je dus die laatste dosis longrijping. Bovendien is mijn zoontje met 41,2 geboren dus het kan zijn dat onze kindjes wat meer tijd nodig hebben... Dat vertellen ze mij in ieder geval
5 oktober: Angarcia, 25 jaar, 1e kindje, FV, thuis, ♥ 11 oktober Panda86, 27 jaar, eerste kindje, (eerder door inleiden),FV, ZH ♥ 12 oktober Apegatje, tweede kindje, ♥ 14 oktober: yarah, 28 jaar, 1e kindje BV, ZH ♥ 15 oktober: Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH ♥ 16 oktober: WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje ♥ Pluisjes, 28 jaar, 1e kindje, BV, Thuis ♥ 17 oktober: Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ Mama-in-love, 31 jaar, 2e kindje, BV, ZH (keizersnede) ♥ Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis ♥ Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis ♥ 18 oktober tulp123, 21 jaar, 1e kindje ♥ 21 oktober: Eda, 30 jaar, 1ste kindje, zh, bv 22 oktober: Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv ♥ 23 oktober: Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ 24 oktober: Hippo89, 23 jaar, 3e kindje ♥ 25 oktober: BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh ♥ Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 26 oktober: Muspoes, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 31 oktober: Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH? ♥ 10 ♥ en 10 ♥ ♥BEVALLEN♥ 16 augustus: Megacarls, 31 jaar, 3e kindje bevallen van een ZOON(32w1d) 23 augustus: Nieke1985, 27 jaar, 1e & 2e kindje bevallen van een ZOON en DOCHTER(30w6d) 30 augustus: Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje bevallen van een ZOON(31w3d) 11 september: DDdebje, 26 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (35w6d) 18 september: Humpy dumpy, 32 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (37w3d) 19 september: Anjamones, 24 jaar, 2de kindje bevallen van een ZOON (37w1d) 20 september: Myloon, 31 jaar, 1e en 2e kindje, bevallen van TWEE ZOONTJES (35w4d) 22 september: LiliB, 30 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON(38w4d) 25 september: juudjuh24, 24 jaar, 1e kindje bevallen van een DOCHTER (37w0d) Afspraken
Ja je spreekt het idd uit als Far-dauw. En jildau of jildou ook als auw. Ik mag zo weer lekker naar mn kleine meid. Ik mag hier zowieso 8 dagen blijven als Fardau zolang moet blijven. maar ik hoop maandag lekker naar huis te gaan met haar. Fardau is ook met 37.0 week geboren maar hoefde geen injectie voor longrijping. Ze had trouwens meteen saturatie van 100 % dus die longen doen het goed
Lieve help... kan bijna niet meer slapen 's nachts, zoveel gebeurt er hier!!! Myloon, gefeliciteerd met je kindjes! Wat fijn dat jij thuis bent, maar wat jammer dat je je knulletjes nog niet bij je hebt. Dat komt vast snel goed!! Juudjuh, gefeliciteerd met je kleine meid!!! Wat fijn dat alles goed gegaan is, maar jeetje, wel schrikken dat het zo snel ging dat je man het niet eens op tijd heeft gehaald!!! Ik heb met mn man afgesproken dat ie niet pas komt als de persweeen beginnen maar al wel eerder. En hij gaat niet meer zo ver weg, dus hij kan er met 10 minuten zijn als het moet. Mama-in-love, pfff.. is dat even schrikken! Fijn dat je de nacht goed bent doorgekomen. Spannend wat ze vandaag gaan besluiten. Maar wat fijn dat je kindje er niet onder geleden lijkt te hebben!
Gefeliciteerd juudjuh en myloon! Hier even kort berichtje, gisteren een goede dag en controle gehad bij de vk. Bloeddruk was weer netjes: 124/84. Heb wel een ontzettende druk onder op mijn vagina en anus. Één van mijn aambeien is ook weer volgelopen. Wel jammer want het doet weer 'rete' zeer.
Juudjuh en myloon gefelociteerd met jullie kindjes! Mooie naam ook juud. Myloon mogen we weten hoe je jongetjes heten?? En jammer dat je ze nog niet mee naar huis mag. Voor jullie beide wel ontzettend fijn dat de kindjes het goed doen!
Myloon gefeliciteerd met je jongens. Hopelijk mogen ze snel naar huis. Pluisjes haha... retezeer . Maar wel vervelend hoor... Mooie bloeddruk. Juud nou idd een mooie naam! Nu kan ik het tenminste vol overtuiging zeggen Hier alles nog rustig. Voel me goed. Nu aan het wachten bij de verloskundige. T is mee. Zit lekker te spelen met de auto's en verheugt zich op het knopje waar hij zo pp mag drukken . Oh ja. Wat mij betreft mag hier ook gepost worden over kraamperikelen ed. Leuk juist. Als iedereen bevallen is, verhuizen we toch naar het mama gedeelte? Ik schrijf nog steeds af en toe bij de dec07 mama's.
Wow wat kan erin een korte tijd toch veel gebeuren! @Juudjuh, gefeliciteerd met Fardau! Wat een bliksem bevalling. Fijn dat ze het zo goed doet. @Myloon, gefeliciteerd met je zoontjes! Ik ben erg benieuwd hoe ze heten @Mama-in-love, jemig dat is schrikken. Je gaf wel eens aan dat door je placenta je vaker bloedingen kon verwachten, maar het blijft toch enorm schrikken. Ik hoop dat een beetje goede nacht hebt gehad. Het is beter dat ze je nu in het ziekenhuis volgen en fijn dat je vandaag zult weten waar je aan toe bent. Ik ben het trouwens helemaal eens met Salapio. Alle bevallen mama's moeten gewoon hier lekker blijven schrijven. Als de laatste baby er is moeten we pas verhuizen naar het oktober mama's gedeelte
Juudjuh en myloon gefeliciteerd. Hier word ik ook ingeleid. Nog geen ontsluiting dus eerst ballonetje. Ben mega zenuwachtig. Ben benieuwd.
@Juudjuh en myloon van harte gefeliciteerd met jullie kids Het schiet hier wel lekker op met alle beebs, Ik ben ook benieuwd hoe het hier verder zal lopen, laatst weer een ontbijttest gehad en ik loop tegen zwsuiker aan ik zit er nu nog net 0,5 onder. volgende week wordt ik weer getest en dan gaan ze verder kijken wat we er aan gaan doen mocht het wel zo ver zijn dat ik suiker heb, (wat ik natuurlijk niet hoop) Die laatste loodjes zijn echt zwaar pff niet zo veel zin meer om wat te doen maarja het huis ruimt zich zelf niet op haha. vanmiddag maar lekker beginnen met de baby wasjes zo leuk om straks die kleine kleertje aan een droogrekje te zien hangen
Tulp haha herkenbaar! Was het maar dat het huis zichzelf opruimt! Hier helaas ook geen kabouters oid. En hoer mpet nog best veel gebeuren! De kubussen boven de commode willen Niet echt lukken dus nu moet de muur opnieuw geverfd worden. Iemand tips hoe je die dingen goed bevestigd krijgt?! Nu al vier gaten geboord maar elke mm verschil zorg ervoor dat die dingen dus niet opgehangen kunnen worden!! Ze komen van de xenos. Heb nu bedacht dat er toch maar wandplanken tussen doe en de kubussen desnoods daaraan bevestig. Maar eerst de gaten weer gevuld en dus opnieuw verven dit weekend en dan dat. Kleertjes en lakens en al het andere babyspul moet nog gewassen hier. Volgende week komt de kinderwagen en maxicosi. Volgende week de eerste draaipoging. Ben dus echt niet babyklaar nog!!! Met al die vroeg geboortes hier wordt ik wel erg zenuwachtig!
@Panda,word je vandaag ingeleid? Spannend! Heel veel succes en sterkte! @Tulp, leuke hè die wasjes. Ik haal straks echt het laatste beetje van het droogrek af. Ik had van de week een hele tas vol kleertjes nog gekregen van een collega. Zo lief! @Bibi, zit er geen goed bevestiging systeem bij de kubusjes? Anders even meenemen en voor tips informeren bij de bouwmarkt. Misschien hebben ze een goede oplossing voor je. Wat een heerlijk weer is het buiten. Ga zo even een ommetje maken Manlief had eigenlijk een vrije dag, maar die moest toch nog even langs het werk.
Hoeraa!! Gefeliciteerd Juudjuh en Myloon!! Geniet ervan! Succes Panda! Je kan het! Probeer je te ontspannen!! Toitoitoi! Hier hangen de laatste babykleertjes aan de lijn, supercute! En ivm Carpaal tunnel syndroom is typen niet meer mijn hobby met gevoelloze vingers en al, dus ik hou het kort! Gister bd 142/88 (ehh) en vijf min later 142/70 ze houden me in de gaten. PFF ik begin er nu wel genoeg van te krijgen. Die laatste loodjes zijn idd echt zwaar! Uk ligt gelukkig wel al met z'n hoofdje vast in m'n bekken dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken! Ik hoop dat het draaien lukt Bibiq! Weet je al wat je anders zou willen? ks of nb? Ik ga vandaag maar eens genieten van het septemberzonnetje. Zwaai!!
Hoi dames, Ik heb niet alles bij gelezen, maar in ieder geval juudjuh en myloon gefeliciteerd! Hier gaat alles goed. Herstel van mij gaat langzaam. Ik lig nog vooral op bed de hele dag. Net even in de babykamer gezeten terwijl mijn man Lucas in bad deed. Nu weer doodmoe. Gelukkig hebben we een hele fijne kraamhulp en ook mijn man doet het fantastisch als vader! Verder geniet ik wel enorm van die kleine jongen als hij bij me ligt of als ik aan het voeden ben. Hij drinkt elke keer kort aan de borst (5min), maar krijgt blijkbaar genoeg binnen, want vandaag was hij gewogen en voor het eerst wat aangekomen.