@juudjuhh: amai, wat een snelle bevalling, wat fijn dat alles goed gaat! wel jammer voor je man eigenlijk en dat jij het alleen hebt moeten doen wat is de betekenis van die naam? @mama-in-love: amai, da's verschieten.... @myloon: jij ook proficiat met je zoons!!! wat zijn de namen? @panda: spannend hoor!
Bibi, ik vond de versie erg meevallen. Gaat jou ook niet lukken. Week 37 hoeft niet laat te zijn hoor. Als je genoeg vruchtwater hebt en hij nog niet ingedaald is is er weinig aan de hand. En als ie dwars ligt is is nog niet ingedaald, dus dat komt vast goed. Panda zet m op meid. Het duurt niet lang meer voor je je kindje in je armen kan houden! Lili, neem je tijd. Wat fijn dat je er wel naast kon zitten bij het badje!
goedemiddag allemaal, gefeliciteerd voor iedereen die hun kindje na het lange wachten dan eindelijk in de armen mogen sluiten. hier zitten we nog op het wacht bankje wel hier en daar voorweeën gehad maar die zetten helaas nog niet door. de vk is ook al langs geweest ivm het vermoeden van verliezen vrucht water wat later extreem waterige afscheiding bleek te zijn. vanmiddag om half 3 naar de vk voor controle ben erg nieuwsgierig wat zei te zeggen heeft. voor iedereen die ook nog op het wacht bankje zitten veel succes!! Groetjes Yarah
Succes panda! Myloon ook gefeliciteerd! Wij wonen 5 min van het ziekenhuis en toch was mn man te laat... de verpleging had gezegd ga eerst maar even douchen... dus dat gedaan en daarna is het zo snel gegaan. maar gelukkig gaat het goed. Fardau is uit de couveuse en ligt in een warmte wiegje. Hopelijk nog een paar dagen en dan lekker naar huis!
Panda spannend en succes! Lili natuuuuuuuurlijk ben je moe. Bevallen is een krachtsinspanning van heb ik jou daar. Geef je er aan over en accepteer dat het zo is. Komt vanzelf goed En vergeet niet dat (nacht) voeden ook energie kost. Bij M ben ik de eerste week nauwelijks mn bed uit geweest. Bij T en S veel meer maar dat was eigenlijk alleenvoor de oudste (n). Juud wat geweldig mooi dat ze uit de couveuse is! Wachtbankje. Absoluut geen last van. Laat mij nog maar lekker broeden. Iedere dag is meegenomen. Een kindje dat komt met 37w is formeel wel af maar hwel kwetsbaar. Vaker problemen met zuigreflex bijvoorbeeld en/of temperatuur en/of gewicht. Rond de uitgerekende datum (39-41) is ideaal . Ik hoop dat meisje zo braaf is een logeernacht van MTS uit te kiezen!
Myloon gefeliciteerd!! En nu lijkt Panda de volgende te worden! Zet hem op en idd ontspannen tussen de weeën is heeel bevorderlijk! Wat gaat het hard!! zou bijna denken dat we bij de verkeerde maand aan het schrijven zijn!! LiliB, is even wennen hè, je conditie compleet weg. Vanochtend zonder al te veel zweten en trillen het badje kunnen doen. Na een trap sta ik te hijgen..vanmiddag een blokje om proberen met Aaron in de wagen..hij weegt al 4040!! Komt bijna 90 gr per dag aan. Ik produceer slagroom... Ennn ben 6 kilo lichter dan voor ik zwanger werd!!!!
Slagroom? Hm, misschien minder springen dan? Fijn dat ie zo lekker aankomt! Fijn he, als het gewoon lukt!
Hm... nix meer gehoord van Mama-in-love... hoe zou het gaan? Ineens door de keizersnede in misschien...?
Ik ben er nog Ben alleen erg moe dus weinig puf om veel te tikken. Ik heb inmiddels de eerste longrijpingsprik gehad. Morgen rond de middag de tweede en als ik geen bloeding meer krijg dinsdag de ks. Spannend
Dank je wel voor je berichtje, zeker gezien je vermoeidheid. Je leeft toch mee he... Moet je nu in het ziekenhuis blijven tot dinsdag? Of even langskomen voor een prikkie en dan weer naar huis? Op de vermoeidheid na, voel je je goed? CTG ook nog steeds in orde?
Spannend Mama in love..nu echt aftellen.. Nog maar ff goed uitrusten. Hier net het blokje gelopen..nu uitrusten Ook onze kraamzorg uitgezwaaid..en nu met dikke tranen op de bank...geef maar de schuld aan de hormoontjes...en moet ze maar niet zo lief en fijn in de omgang zijn...blegh
ik blijf in het zh. We wonen namelijk te ver van het zh mocht er weer een bloeding volgen. De baby doet het uitstekend gelukkig. Op de ctg zijn alleen wat harde buiken te zien wat niet erg is maar niet mag leiden tot de start van een natuurlijke bevalling dus dat houden ze ook in de gaten. Eerlijk gezegd ben ik daar helemaal niet bang voor. Onze zoon kwam pas met 41,2. En toen zat ik ook vanaf 34 weken met dagelijks veel harde buiken.
Alleen maar fijn dat je het zo met haar getroffen had. Beter achteraf huilen bij t afscheid, dan een week irritatie Laat maar lekker gaan hoor!
@ikapika ja ze zeiden tussen neus en lippen door wel iets over inleiden, maar duidelijk was het niet, ga er maandag nog maar is naar vragen want zo blijven lopen is niet fijn ook al zijn de uitslagen goed. Lekker dat je even de hort op bent geweest, wilde ik ook doen maar helaas ging het niet. Het was zeker mooi weer! @panda nee de k het niet, heb nog nooit zulke klachten gehad met griep Maarja geen idee wat het wel is. Spannend hoor! Hoe is het gegaan? Ik hoop dat alles voorspoedig is gelopen/loopt! Veel sterkte!! @juuhduh mooi naam zeg! Gefeliciteerd met je meisje! Ik hoop dat het snel allemaal helemaal goed gaat! Heftige bevalling wel zeg! @mamainlove jeetje schrikken zeg! Wel spannend allemaal! @ricmar dat dacht ik ook hoor! Maar wellicht het zekere voor het onzekere? @myloon gefeliciteerd met de geboorte van je jongens! Ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mogen! @pluisjes vervelend zeg! Hopelijk gaat het snel over! @salapio fijn dat je je nog goed voelt! En het lijkt me leuk om als alle baby's er zijn om verder in het mama gedeelte te kletsen! @bibiq haha nee kan niet echt lekker meer dansen met die buik maar gefeliciteerd met de 36 weken! Komt steeds dichterbij! Geen idee hoe die dingen moeten, heb je geen handige man in de omgeving die je kan helpen? (Of vrouw natuurlijk). Enne zolang jij er maar bent heeft die baby niet zoveel nodig hoor! Komt helemaal goed! @tulp vervelend dat je tegen de zw suiker aanzit! Hopen dat het niet hoger wordt dan! Laatste loodjes zijn idd zwaar, kan echt helemaal niks, heb wel nesteldrang maar zodra ik iets doe ga ik bijna out dus doe helemaal niks. Ben blij dat ik de meeste wassen al heb gedaan. @muspoes vervelend dat je last heb van je hand! Gelukkig houden ze je goed in de gaten! Heb je nog lekker genoten? @lilib doe rustig aan dan komt het helemaal goed! Fijn dat je wel goede hulp heb en lekker van je mannetje kan genieten! @humpy fijn dat het zo goed gaat! En bevallen is topsport dus een blokje om lijkt me in het begin al een hele opgave, komt ook vast helemaal goed! Hier weer een minder dagje, t lukte niet eens om even naar de supermarkt te gaan om iets lekkers voor manlief te kopen, die is morgen jarig. Vind het echt vervelend en ben het ook wel een beetje beu nu. Ik probeer positief te blijven om te blijven denken zolang het met de baby goed gaat is het goed maar zelfs dat wordt soms lastig, maarvwe blijven proberen!
Heerlijke nacht. 1x eruit om te plassen. Jan 1x voor S (en ik om te plassen ). En pas tegen 7u kwam T naar beneden!
Hoihoi, Ook ik lees nog steeds mee. Jeetje wat zijn er al veel baby's geboren!Gefeliciteerd met jullie kindjes!Mooie foto's voorbij zien komen. Met mij gaat het redelijk. behalve dat mijn buik echt mega is en het kindje groot wordt geschat (minimaal 8,5pond bij bevalling bij voldragen) is hij ook nog niet ingedaald dus nog veel last van kortademigheid met de daarbij horende hartkloppingen, slecht slapen en continu moe.. en maagzuur natuurlijk maar dat vind ik nog het minst erg. Dat zijn de kwaaltjes Verder kan ik wel erg genieten van de bewegingen in buik en van de buik zelf. Wordt ook veel aangesproken nu op straat 'hoelang nog' dat zijn er zeker twee' .Het wordt wel spannend nu de bevalling naderd..ben ook zo benieuwd hoe mijn dochter met de baby zal zijn straks. Laatste controle was mijn bloeddruk verhoogd dus in de gaten houden, dinsdag weer controle.