Een vriendin van me had een supersnelle en voorspoedige bevalling van haar dochter van bijna 4.5 kilo............ dus het kan 'gewoon'. Zij had trouwens ook een enorme toeter (mooi) en veel klachten. Liep ook nog eens over de 40w . Maar goed. Prachtige bevalling en dito baby als resultaat. Controle gisteren was weer prima. Deze verloskundige gokte op een gemiddeld gewicht dwz 3.5 kilo. Ben benieuwd
hoe dichter het komt, hoe meer ik me afvraag: welke dag zal de geboorte zijn en hoe groot enz.... dat is dan een datum die de rest van je leven bij je zal blijven lijkt me bijna oktober, dan gaat de babygolf echt wel beginnen hé!!! hier ook best goed geslapen, heerlijk
Even goed bijgelezen.. @Mamainlove-jee wat schrikken zo'n bloeding..Spannend nu allemaal!Hoop dat het verder allemaal goed zal verlopen. @Myloon gefeliciteerd met je jongens!!Hopelijk mogen ze snel naar huis! Heb je foto en hoe heten ze? @Juudjuh ook al bevallen! We waren dezelfde datum uitgerekend ..Wat ging het snel dan ineens!Wat balen dat he man er niet bijwas..Gefeliciteerd met jullie dochter @Nichelle laatste loodjes,kom op! Gefeliciteerd met je man, hopelijk vandaag een beter dagje. Salapio-is ook zo, ga er gewoon vanuit dat het allemaal maar kan Mijn dochter was ook 7,5 pond en 1 week eerder. Eda fijn he als je een nacht goed hebt geslapen
Heb echt waardeloos geslapen vannacht. Vanmorgen is ballonetje eruit gehaald. Baarmoedermond was wel iets verweekt verder niet. Nu weer nieuwe erin en weer een dag afwachten. Na het plaatsen van het nieuwe ballonetje wel een deel van de slijmprop verloren. We zullen zien.
Spannend panda, hoe is het nu? Succes! Hier alles nu rustig. Een uur geleden de 2e longrijpingsprik gehad. Nu afwachten maar over 3 dagen uiterlijk hebben we ons kindje in de armen. Spannend idee!
@Panda, wat spannend, meid! Hopelijk schiet het nu op voor je! @Mama-in-love, nog eventjes en dan is jullie kleintje er ook. Heb je nog last van bloedingen gehad? Je bent in elk geval in goede handen. Zo spannend allemaal. Ik betrap me er toch wel af en toe op dat ik aan jullie allemaal denk en hoe het nu met iedereen is.
Hele dag héél rustig geweest en ineens om 18 uur weer een bloeding. Zo een plas bloed de wc in. Ctg weer gehad maar met de baby alles prima. Best eng die onzekerheid....
Hoi allemaal Ik wil even laten weten dat ik de trotse mama ben geworden van een prachtige zoon. De kraamweek was geweldig en genieten volop van ons mannetje. Voor iedereen die bevallen is gefeliciteerd en de anderen veel succes!!!
Gefeliciteerd wensmama! Wanneer ben je bevallen en mogen we weten hoe je zoontje heet? Hoe was de bevalling zelf, maken jullie het helemaal goed?? Panda spannend!! Mil balen die onzekerheid. Maar je bent in goede handen. Hier weer een dag te druk geweest. Huis schoongemaakt voor het eerst in maanden weer echt ff grondig. Maar nu dus zeer lichaam en doodop. Ik kom nog niet echt aan rust toe moet ik zeggen. Hoop dat ook dat de kleine echt nog even blijft zitten tor ik alles klaar heb en opgeladen ben.
@Wensmama, gefeliciteerd met jullie zoon. Ik ben wel benieuwd naar de naam @BibiQ, een drukke dag voor jou. Ik kan me voorstellen daar je alles op orde wilt. Pak ook op tijd je rust Hier net nog wat verlate verjaardagsvisite gehad, gezellig, en het waren mensen waarbij ik gewoon lekker in mijn joggingbroek kan blijven zitten
Wensmama, van harte met je zoon en de mooie kraamweek!! Ook ik ben nieuwsgierig naar de naam en geboorte datum! Mama in love, wat spannend! Blijf je er rustig bij? Ik zou t best eng vinden. Maar je bent natuurlijk in goede handen.. Ikapika lekker hè zulk bezoek! BibiQ, rustig aan!!
mamainlove: aïe nee, wat raar die bloeding, zolang kleintje het maar goed blijft doen hé wensmama: proficiat met de geboorte van jullie zoontje! geniet ervan
Hoi dames! Bedankt voor de felicitaties! Degenen die inmiddels bevallen zijn gefeliciteerd! Hier gaat het heel goed. We hebben een couveuse suite. .. dat houdt in dat Fardau op de kinderafdeling ligt in een kamer en dat ik erbij lig. De zorg doe ik zelf zo veel mogelijk ookal blijft de verpleging verantwoordelijk. Fardau drinkt sinds gistermiddag steeds beter uit se borst. Laatste 3 voedingen alleen borst gehad heb nog voorraad gekolfde melk staan dus ze krijgt nu alleen moedermelk! Hoop stiekem dat we vandaag naar huis mogen maar denk zelf morgen. Ze houdt zichzelf lekker op temperatuur! Ik voel me ook super goed! Wel wat moe want elke 3u voeden en verschonen en kolven dan ben ik een uur verder... dan kan ik 2 uur alapen dan komt ze weer.
Heel veel sterkte en succes mamainlove! Wensmama gefeliciteerd! Zouden er nog dames in september mams worden, ben erg benieuwd!
Ook ik wil iedereen bedanken voor de felicitatie's! En ieder die bevallen is feliciteren. Met mijn mannen gaat het goed, alleen weten we nog altijd niet wanneer ze naar huis mogen. Dit is zo moeilijk... thuis met lege buik en lege babykamer N. zat gisteren op 55 ml. melk en T. op 60 ml. Het is echt een kwestie van goed zelf de fles leeg drinken, niet steeds in slaap vallen tussendoor en goed groeien. Ze hebben allebei nog een maagsonde voor de momenten dat ze dus te moe zijn om te drinken. Ik ben ook aan het kolven, maar dit is nog lang niet voldoende om ze allebei mee te voeden. Dus krijgen ze dit naast de Nutrilon.