Wensmama gefeliciteerd met je zoon Juud dat klinkt fijn hopelijk mag Fardau snel mee naar huis Myloon dat lijkt me inderdaad heel moeilijk om zonder je jongens thuis te zijn. Hopelijk gaan ze snel beter drinken. Heb je goede ondersteuning van een (goede) lactatiekundige voor het kolven? Er zijn ook wel trucjes om je productie een boost te geven (een dag of twee doen alsof er regeldagen zijn dwz iedere twee uur kolven), maar ik kan me voorstellen dat dit veel te intensief is en zeker met een tweeling... en bedenk je ook dat baby's het heel goed doen op poedermelk. Wij (moeders) zijn zo veeleisend. Alles moet perfect en volgens het (welk?) boekje. Zelf zwanger raken, zelf baren, zelf voeden en dan heb ik nog niet eens over meer opvoedkundige dingen of (niet) werkende mama's. Mijn yogajuf vertelde best geëmotioneerd over de opmerking van een (toen nog) bevriendr verloskundige toen haar melkproductie niet op gang kwam 'alle vrouwen kunnen bv geven'. Een eeek later lag haar zoon met ondervoedingsverschijnselen in het ziekenhuis. Lang leve de solidariteit onder vrouwen........ sommige dingen kunnen niet en dat is geen persoonlijk falen... dat is gewoon hoe het is.
Even een update. Vanmorgen is er weer gekeken hoe het ervoor stond. Helaas net niet voldoende om verder tegaan. Heb dus weer een nieuw ballonetje gekregen, nummer 3. Weer een dag wachten. Had eigenlijk wel anders gehoopt. Ben er nu w klaar mee.
Panda, wat vervelend dat het maar niet opschiet!! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Als ze gaan beginnen moet het ook gebeuren, toch? Kunnen ze niets anders proberen? gel ofzo? Mama in love... Bedacht net dat het zo fijn was dat je de bloedingen pas bij week 37 kreeg... Dat je kindje in ieder geval al af is... Maar deze onzekerheid is ook niet fijn zeg! Bedankt voor je linkje. Veel sterkte en ik hoop dat jij rustig kan blijven... Maar wel scherp, want je instinct zegt vaak ook een hoop. Fijn dat je man/vriend bij je is. Hopelijk is de onzekerheid snel voorbij!!!
Wensmama Gefeliciteerd met je zoon!! Juudjuh ook gefeliciteerd. wat een prachtige naam!! Hier rustig na een hectische periode, vrijdag t zusje van mn man getrouwd en dus een bruiloft heel de dag, zaterdag onze zoon jarig.. al het geregel erbij.. ben blij t achter de rug is.. laat de beeb nu mar komen.
@weesje goed dat ze je in de gaten houden! Enne m'n zusje woog bij de geboorte ook 8,5 pond en was 57 cm ofzo en dat was een hele snelle bevalling, dus het komt ongetwijfeld goed! @panda spannend hoor! Hoe is het nu? Hopelijk lig je nu volop te bevallen! @mamainlove kan me voorstellen! Maar ze houden je goed in de gaten en je bent in goede handen! Rustig aan! @ikapika heb ik ook hoor! Ik leef echt wel mee met jullie en ben dan ook echt benieuwd hoe het allemaal gaat! Lekker hoor zulke verjaardags visite, ik draag tegenwoordig alleen nog maar kleding die heel comfi zit maar er nog wel leuk uit ziet, tuiniekje en legging heerlijk en je kan nog gewoon over straat (niet dat dat gaat maar goed) @wensmama gefeliciteerd met je zoontje! Heb je een voorspoedige bevalling gehad? En hoe gaat het nu met jullie? @bibiq rustig aan hoor! Je heb straks al je energie nodig. En hij blijft vast nog wel even zitten hoor! @juuhduh fijn dat het zo goed gaat zeg! Zijn jullie inmiddels thuis? @pluisjes daar ben ik ook wel benieuwd naar. Nog 2 dagen kans. @myloon kan me voorstellen dat het heel naar voelt om zonder je jongens naar huis te moeten, ik hoop dan ook dat ze snel genoeg zijn aangesterkt dat ze lekker mee naar huis mogen! Hier: gister verjaardag van manlief gehad, heb geen ene moer gedaan maar het is toch teveel geweest. Heb nu veel harde buiken en de hoofdpijn is nog erger geworden. Het was gelukkig wel gezellig en manlief was helemaal happy. Heeft ook nog een baby in onze babykamer geslapen, wel gek om een baby in het bedje te zien liggen hoor, maakt de kamer echt af. Nou ik ga maar even kijken of het wegtrekt. Hoe is het met de rest van de dames? Nog plannen voor vandaag?
Hiee gister lekker de schuur opgeruimd. Vanmiddag nog even de auto wassen en stofzuigen. Nee, niet door de wasstraat, gewoon op t handje. Manlief werk de lak op de kozijnen en deuren nog even bij. Ik probeer iedere dag een klusje te doen en tussendoor te rusten. En tis nu ook zulk lekker weer! Ik heb wel het gevoel dat mijn bekken verandert. Beetje het gevoel dat ik wijdbeens loop ofzo. Ziet er niet uit als waggelen, maar voelt wel een beetje zo. Klinkt bekend?
Ha dames! Vandaag hier weer bezig maar wel rustiger aan gedaan. De muur in de babykamer heeft vriend weer even opnieuw geverfd. Verder zelf druk met de was, eerst maar mn eigen was wegwerken en dan aan die van de baby beginnen. Nu maar is bedenken wat er gegeten moet worden en boodschappen doen daarvoor.
Hier ook veel gedaan. Vluchttas is soort van klaar (kwam er vandaag achter dat de babysokjes nog niet gewassen waren). En meer rommeldingetjes gedaan. Vooral veel was...... Kwam er ook achter dat er eigenlijk alleen wit en blauw/grijs in maat 50/56 tussen zit dus zal toch nog wat roze moeten shoppen. Het is zwaar maar wat moet dat moet (hoewel ik mn oog al heb laten vallen op een rood met wit gestipt kruippakje dus roze is een breed begrip)
Helder moment. Het roze zat in een verkeerde doos. Nou ja. Moet wel nog wat sokjes en maillots kopen....
Huh! Nouja, heel verhaal getypt en dan kreeg ik opeens een vreemde melding dat het door een moderator goedgekeurd moest worden!!! .. vreeeemd... Maar goed: elke dag is hier weer anders. Gisteren topdag en nog allemaal klusjes in en om het huis gedaan, heerlijk genoten van het weer. En vandaag heb ik het gevoel alsof ik een zware marathon heb gelopen. Werd vanochtend ook wakker met steken van onderen... Oh nu bedenk ik me opeens waarom ik op een moderator moest wachten, ik heb vagina woord gebruikt! Anyway, mijn maakte dus het grapje dat ze waarschijnlijk vanbinnen met een vingertje zit te prikken om de uitgang te zoeken . Ik zie het al helemaal voor me
Je moet dat ding ook gewoon een doos noemen... deed ie drie berichtjes geleden ook prima (ander soort doos, maar goed). Die steken herken ik wel hoor. Schijnt met de indaling te maken te hebben ofzo. Nou prima, daal maar lekker in dan. Zolang je dat met je bolletje naar beneden doet, neem ik het wel voor lief Vind de interpretatie van je man op zich wel geestig... mijn uk zit met zn elleboogje rond mijn navel te prikken. Doet wel pijn trouwens. Dan wrijf ik met mn hand naar beneden en zeg ik 'daar moet je heen... '
Hahaha.. ik vond nog dat ik het inderdaad zo netjes had gezegd! Ik zeg gewoon wel mijn 'foef'. Maarrrr de baby is al vanaf 33 weken volledig ingedaald en ligt ook al stevig vast in de bekken! Dus bijzonder dat ik dan nog wel de indalingssteken nu voel of niet? Ik houd het maar op het vingertje dat de uitgang zoekt! Mijn man kwam trouwens zelf met de arm omhoog ter wereld
S had zn handje op zn wang toen hij eruit kwam. Maar die steken kan ook extra druk op de bmm zijn. En dat is goed. Verweken die handel....
Het woord vagina mag gewoon gebruikt worden hoor dames. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
@thauma lekker hoor! Elke dag wat inderdaad en tussendoor genoeg rust! Het wijdbeens lopen herken ik niet maar moet voor m'n gevoel wel helemaal uitgerekt zitten/staan omdat ik anders geen lucht krijg. Terwijl ze al helemaal vast en ingedaald is, nou maar hopen dat ze nog wel in een maatje 50 past. @bibiq en wat is het geworden? @salapio er is altijd wel een excuus te vinden om te shoppen toch! @pluisjes heb ik ook wel eens, heb ik geen "vreemde" woorden gebruikt en dan moet het worden gecontroleerd maar meestal kan ik gewoon de meeste woorden gebruiken hoor, zo ook andere woorden voor gemeenschap enzo. Lijken mij ook normale woorden op een zw forum maar het ligt niet aan jou!
Haha nou das dn weer duidelijk vagina mag dus gewoon! Nichelle de muur is weer dezelfde wit geworden als ie al was. alleen we hadden dus wat misplaatste gaten geboord dus die weer opgevuld en dus opnieuw geverfd. Van de week de kubussen ophangen, vandaag anderen gekocht die een makkelijker ophangsysteem hebben. Verder net ff geëxperimenteerd in de keuken en heerlijk gekookt als zeg ik het zelf! Kan daar enorm van genieten, immers liefde gaat door de maag!!