Vanavond weer last van voorweeën gehad. Zat nog geen regelmaat is. Manlief kreeg het al benauwd hihi. Ik ben me er nu echt steeds meer bewust van dat het toch elk moment kan losbarsten...
Tja, die voorweeen schijnen toch niets te zeggen... blijft raar. Hoe zou t met panda zij? Bibi, wanneer is je versie?
@mama-in-love: oei, wordt vervolgd dan, verzorg je goed en vlug veel beterschap toegewenst... @myloon: nu gaat de tijd traag, maar eens thuis zal je die moeilijke periode wel snel vergeten zijn? zijn ze al wat gegroeid? @panda: wat vervelend dat je nu weer een ballonnetje nodig hebt! dat het zich maar vlug doorzet, knuffel zou het ook raar vind dat je vagina niet mag gebruiken, netter dan dat kun je het toch niet verwoorden? dat is gewoon denk ik per toeval dat er opeens 1 bericht van jou uitgekozen wordt om gecontroleerd te worden, heb dat ook 1 of 2x gehad en niet meer sedertdien... @bibiQ: ah ja, die gaten die opgevuld moesten worden, is het mooi gelukt of moeten er nog meer lagen verf op?
Ik hoop dat het voor Panda nu wel gaat vlotten. Toch wel heftig als je weet dat je wordt ingeleid en dat het dan zo langzaam gaat. Het is inderdaad gek die voorweeën. Het kan nog weken zo blijven We zien het wel.
Meiden ik ben zondagmorgen bevallen met 37.3 wk van een prachtige dochter die het super goed doet! 2920 gram en ze mag gewoon gelijk mee naar huis als ik di of woe naar huis mag!
Van harte mama in love! Wat fijn dat ze het zo goed doet! Dus dan ligt de schone taak bij jou om uit te rusten en aan te sterken zodat je naar huis mag! Geniet er van! Maar dat komt vast goed!
MamaIL, gefeliciteerd!!! Wat fijn dat ze hebben doorgepakt en dat jullie meisje het goed doet!!! Geen onzekerheid meer, gewoon een prachtig meisje. Gefeliciteerd!!!!
5 oktober: Angarcia, 25 jaar, 1e kindje, FV, thuis, ♥ 11 oktober Panda86, 27 jaar, eerste kindje, (eerder door inleiden),FV, ZH ♥ 12 oktober Apegatje, tweede kindje, ♥ 14 oktober: yarah, 28 jaar, 1e kindje BV, ZH ♥ 15 oktober: Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH ♥ 16 oktober: WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje ♥ Pluisjes, 28 jaar, 1e kindje, BV, Thuis ♥ 17 oktober: Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis ♥ Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis ♥ 18 oktober tulp123, 21 jaar, 1e kindje ♥ 21 oktober: Eda, 30 jaar, 1ste kindje, zh, bv 22 oktober: Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv ♥ 23 oktober: Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ 24 oktober: Hippo89, 23 jaar, 3e kindje ♥ 25 oktober: BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh ♥ Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 26 oktober: Muspoes, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 31 oktober: Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH? ♥ 10 ♥ en 9 ♥ ♥BEVALLEN♥ 16 augustus: Megacarls, 31 jaar, 3e kindje bevallen van een ZOON(32w1d) 23 augustus: Nienke1985, 27 jaar, 1e & 2e kindje bevallen van een ZOON en DOCHTER(30w6d) 30 augustus: Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje bevallen van een ZOON(31w3d) 11 september: DDdebje, 26 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (35w6d) 18 september: Humpy dumpy, 32 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (37w3d) 19 september: Anjamones, 24 jaar, 2de kindje bevallen van een ZOON (37w1d) 20 september: Myloon, 31 jaar, 1e en 2e kindje, bevallen van TWEE ZOONTJES (35w4d) 22 september: LiliB, 30 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON(38w4d) 25 september: juudjuh24, 24 jaar, 1e kindje bevallen van een DOCHTER (37w0d) 29 september: Mama-in-love, 31 jaar, 2e kindje, bevallen van een DOCHTER (37w3d) Afspraken
@mamainlove gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat het goed gaat en ze tegelijk met jou dan naar huis mag! Geniet ervan!
Morgen dames! @Eda: Ja het opvullen is goed gelukt en het verven. Ik moet zeggen dat ik misschien nu ook iets minder perfectionistisch ben. Ik wil die kamer gewoon af hebben!! @Thauma, Wat onthoud jij toch alles goed zeg! Ik heb zo mn scherpe momenten maar verder ben ik een zeef hoor! Mn versie heb ik woensdag ochtend. Ben erg benieuwd of het gaat lukken. Stiekem denken vriend en ik dat tegen die tijd hij wel gedraaid is. Ach we wachten het af. Ik heb er nog wel goede hoop op moet ik toch zeggen. MIl ik had je al gefeliciteerd in het clubje. Maar nogmaals van harte met je dochter!!
Goede morgen! Ik ben benieuwd wanneer de eerste thuisbevalling gaat plaatsvinden! Dat zal vast niet lang meer duren! Oktober komt eraan!!
@bibiQ: oh ja, dan heb je een goed excuus om na een paar jaar nog eens de kamer te veranderen, meer naar een peuter/kleuter gericht hé @mama-in-love: gefeliciteerd met jullie meisje!!! nu komen ze eraan hoor de dochters, let maar op!
@mamainlove van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nu zelf ook snel weer beter worden en lekker naar huis toe met jullie meid
wat gaat het snel nu ineens, het is even niet bij te houden voor me, alle dames die bevallen zijn gefeliciteerd, lekker genieten en goed herstellen..
Spannend Bibi... vertrouwen hebben is inderdaad goed. Dan ben jij rustiger en dat is per definitie beter voor de kleine. Hij hoeft maar een kwartrondje he... gaat vast lukken!!! Ja, inderdaad, bijna oktober. Spannend dit! Net vanmorgen bij de VK geweest; alles is goed. Uk ligt nog steeds met zn hoofdje naar beneden. Nog niet vast, maar wel goed. Geen zorgen, want nog tijd genoeg om in te dalen. En anders doet ie dat bij de bevalling wel. Als nu mijn vliezen breken moet ik dus wel gaan liggen en de VK bellen, zodat ze even kunnen komen kijken of hij inmiddels al is ingedaald. Ik zat wel te knikken en ga dat natuurlijk braaf doen. Maar nu ben ik toch benieuwd... als ie dan nog niet is ingedaald... moet ik dan de hele tijd blijven liggen tijdens de weeen? Of gaan ze dan wat doen? Of moeten we gewoon een beetje meer opschieten dan? Goh, wat weet ik er eigenlijk weinig van...
@Bibi, wat spannend. Ik duim voor je dat je mannetje al goed ligt! @Thauma, de kans is dan toch dat de navelstreng naar beneden zakt als de kleine nog niet helemaal is ingedaald? Wel goed om het nog te vragen. Ik ben met mijn voetjes als eerste geboren. Mijn moeder moest bij het breken van de vliezen ook gelijk gaan liggen. Dat gebeurde ook, maar ze mocht bij het weeën opvangen wel zitten, maar niet staan. Maar goed, dat was 34 jaar geleden
Oh dat is een goeie idd... maar ze zei dat ik daar niet bang voor hoefde te zijn. Dus wat dan wel...? Tja, hoewel kinderen al jaren op dezelfde manier geboren worden, verandert de mode toch iedere keer. Blijft apart...