Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Megacarls wat heerlijk. Lekker genieten. En hoe hielden ze hem in het zh op temperatuur. .. Misschien 2 kruiken en of flanellenlaken extra? En is de kamer op temperatuur?

2. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    WOw Mega wat fijn!! Genieten geblazen! :)

Haha Thauma, ik denk dat Salapio geen spelfoutje gemaakt heeft hoor! Ik was vroeger ook geen fan van haren wassen. Mijn vriend vind het tegenwoordig nog steeds vervelend (gelukkig doet hij het wel braaf! iel.. stel je voor!) Ieder zn ding. :)
    Maar ik ben het wel eens met Thauma, Salapio! Ik wordt al moe als ik alleen al lees hoe jouw dag eruit ziet!!:)

Ik hoop dat het morgen minder hoog is Pluisjes!
    Ik ben benieuwd hoe de mijne is nu ik dit lees.. Ik mag volgende week maandag weer op controle.
    Mijn rugpijn is echt niet te harden af en toe!:(
    Sinds vrijdag ook het gevoel dat mijn borsten een beetje beurs zijn.. Moet ik nu bellen of gewoon grotere bh's gaan kopen? ;)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Pluisjes hopelijk is het morgen beter. .. Verder geen klachten?

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor. Ze haten haren wassen ;)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ik ben dol op rustig aan doen. Ben een heel lui mens. Maar mijn drie kinderen niet :D ... en dat vind ik normaal gezien ook heerlijk hoor. Alleen mijn lijf nu even niet. Straks maar naar bed ;)

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Pluisjes, wat balen dat je bloeddruk omhoog is gegaan. Misschien kun je vragen of ze na de eerste meting na vijf minuten nog eens wil meten. Ik ben altijd wat gespannen en bij mij kan het zo 10 tot 15 punten schelen.

7. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja had juist klachten daarom had ik de vk ook gebeld. Weer sterretjes zien, pijn in hoofd die niet overgaat ondanks paracetamol, tintelingen in handen steeds erger en heel warm...
    Als hoofdpijn erger wordt en ik de band om buik voel icm misselijkheid moet ik gelijk weer bellen.
    Zojuist even in bad gelegen maar buik komt niet meer onder water dus dat werkte ook niet echt ontspannend, heb het gevoel dat de buik op ontploffen staat! Pijn in hoofd is ook niet echt minder Nog maar ook niet erger. Ik hoop dat ik in ieder geval een goede nacht heb straks!

8. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ikapika ze heeft twee keer de meting gedaan. Eerste keer was onderdruk 90 tweede keer 95...

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Pluisjes, ai wat een schommelingen. Ik herken het hoor. In de spreekkamer van de gyn had ik bij de eerste meting 105. Het was dezelfde kamer waar ik in januari hoorde dat ik een mk had. Mijn hart ging te keer. Vijf minuten later zat ik op 90. Misschien dat ook de onzekerheid je hierin parten speelt, het idee dat je toch naast het ziekenhuis moet :( Probeer je zo goed mogelijk te ontspannen. Heel veel sterkte.

10. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Eindelijk maar toch kon er vandaag verder ingeleid worden. Ik ben vanavond om 18.51 uur bevallen van een gezonde zoon noan. Hij weegt 3375 gram. Alles gaat tot nu toe goed.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met Noan. Wat fijn dat het goed gaat... geniet van elkaar :)

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Panda gefeliciteerd nu gaan genieten.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Pluisjes pas maar goed op jezelf. .. Wanneer was je bloed en urine gecontroleerd?

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Panda, gefeliciteerd met jullie zoon!

15. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Panda, eindelijk maar toch van harte met jullie zoon

16. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Van harte panda!! Mooie naam ook! Je hebt er even op moeten wachten, maar nu kunnen jullie lekker genieten.

17. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik had het woordje 'dat' gemist.. snapte de zin al niet :)

18. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @thauma: jawel, we krijgen een meisje! had dat eens doorgegeven maar is gewoon nooit aangepast geweest... is niet zo erg

@megacarls: wat een schitterend nieuws! ik duim dat alles goed gaat thuis en geniet met volle teugen

@salapio: lijkt me ook een heel drukke, vermoeiende dag hoor

@pluisjes: zitten ze ermee in dat het HELP syndroom is of zo? waarom trekken ze niet eens wat bloed om je leverenzymen te controleren?

@panda: gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!!! alles uiteindelijk goed verlopen?

19. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Panda, eindelijk!!! Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat fijn dat alles goed gaat. Ik zal morgenochtend de lijst ff bijwerken.

20. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van Noan.

Deel Deze Pagina