Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend! Nog even flink rustig aan doen maar het komt wel héél dichtbij nu voor je!

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Jeetje, Nichelle! Wat gaat het in ene hard. Spannend allemaal. Dus het wordt waarschijnlijk inleiden? Ik wens je heel veel sterkte!

3. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Heel veel sterkte en succes. Enne,je bent nu in goede handen:)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Nichelle. En het was dus duidelijk geen zeuren ;)

Euhhhhhh... ja. Verder weet ik het niet meer. Ik ga maar naar bed ;). Hopelijk een fijne en rustige nacht voor iedereen!

5. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@nichelle,schrik je wel even.
    Sterkte en heel veel succes.
    Je bent in goede handen.

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @nichelle: ik verschiet er niet van dat je opgenomen bent, want je klachten waren toch niet niets hé, constant hoofdpijn en flauwvallen en zo... ben benieuwd wanneer ze je willen inleiden..

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Nichelle... Hoe is dat zo gegaan? Voelde je je weer niet goed daarstraks dat je gebeld hebt? Klinkt wel verstandig dat je daar nu bent, hoewel thuis natuurlijk fijner is. Hoop dat het je rust geeft dat ze nou goed op je letten!
    Slaap lekker meid!

8. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Hoi dames,

"Even" bij gelezen (16 paginas!!). Dus niet alles onthouden.

MamaInLove, Juudjuh en Panda gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!

Nichelle spannend hoor! Veel sterkte en succes met wachten...

Hier vandaag voor het laatst kraamhulp gehad. We hadden 2 dagen verlenging omdat ik nog niet erg mobiel was. Erg fijn. Nu gaan we het dus alleen doen. Beetje spannend, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we het met z'n 3en goed gaan doen.

Lucas groeit goed. Zondag (dag 8) was hij boven zijn geboorte gewicht.

Ik ga ook elke dag een stuk vooruit in mijn energie. Alles geneest goed van onderen. Vanochtend zelf badje helemaal gedaan. Daarna moet ik wel weer rusten, maar dat is niet erg. Dus erg aan het genieten van alles wat er voorbij komt.

Vandaag ook bezoek gehad van consultatiebureau verpleegkundige. Wat een doos! Het leek wel of ze nog nooit een baby vast had gehouden, zo onhandig.

Ik ben benieuwd hoe snel alle kindjes op het forum nu geboren worden, het is inmiddels oktober... :D

9. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Kan niet slapen van de maagzuur die ineens op kwam zetten!! En vriend die enorm aan het snurken is en dat met oordopjes!! Of zullen het ook beetje de zenuwen zijn voor straks.

Wow jeetje Nichelle wat komt het ineens dan wel heel dichtbij he?! Ben benieuwd!!

@ thauma, heb de kleine al regelmatig toegesproken
    Last minute toch even te draaien, heb alleen niet t idee dat ie erg goed luistert.
    Maar wie weet is dat wel waar ik nu wakker van ben.

Lilib wat fijn dat het steeds beter met je gaat en dat je langer gebruik kon maken van de kraamzorg. En nu mag je het als kersverse trotse ouders lekker zelf doen. Heerlijk lijkt me dat! Voel je je er wel zeker bij??

MIL hoe gaat alles bij jullie??

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Morgen lekker naar huis! De kleine doet het super gelukkig. Ik ook lichamelijk, ben alleen doodmoe! Hen nu nog maar weer 1.5 uur geslapen.
    Kan niet wachten om naar huis te gaan over een paar uur!

11. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    LiliB, wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat! Een week en drie dagen alweer, wat gaat dat hard he?!

Mama-in-Love, wat heerlijk dat je naar huis mag! En ineens ben je dan verlost van die vervelende placenta en die bloedingen en mag je gewoon lekker met je meisje naar huis om te gaan genieten. Supernieuws!

Bibi, irritant he, dat maagzuur. Ik denk iedere keer dat ik dan moet spugen. Is niet zo, maar er staat toch maar een bakje onder het bed. En dan gewoon heel stil liggen...
    Succes met de versie straks. Let op je ademhaling, daar kan je het ongemakkelijke gevoel goed mee opvangen. Het valt reuze mee, maar tis even raar als ze op je buik beginnen te duwen.
    Het schijnt trouwens goed te zijn als je uk tevoren uitlegt wat je gaat doen en er zelf ook kalm bij blijft (haptonomie???), zodat ie weet dat dit echt een goed idee is en hij even moet meewerken. Precies weet ik het ook niet, maar tegen je uk babbelen en zelf ontspannen zijn is sowieso altijd goed natuurlijk.

Gisteravond nog met zn tweetjes heerlijk uit eten geweest. Laatste keer voorlopig zonder oppas nodig te hebben etc. Was een fijne avond. Pas om half 11 thuis en heerlijk gepraat samen. Echt leuk om nog eens te doen samen.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lili wat fijn dat je je steeds beter voelt. Hoe doet Lucas het?

Bibi succes vandaag!

Mil vandaag naar huis! Heerlijk!

Maagzuur. Gewoon iets nemen hoor. Ik zweer bij Maalox tabletten (niet de plusvariant). Die helpen lang genoeg om in slaap te kunnen vallen.

13. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Hoi dames.
    Ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen. ..
    Sinds maandag middag zin Fardau en ik weer thuis! :D
    heb het druk met voeden en genieten.
    Sinds gisteren avond snapt ze dat borst lekkerder is dan een fles :D

14. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Juudjuh, wat een slim meisje!
    En wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Geniet ervan!

15. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Fijn dat jullie thuis zijn.
    Kijk eens aan,super goed nieuws!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat heerlijk Juud! Genieten :)

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat een goed nieuws van alle bevallen mama's. Dat jullie maar heerlijk mogen genieten van jullie kleintjes! :D Ik kan niet wachten! ;)

18. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Bibiq, ja ik voel me er echt zeker bij. Vanaf het allereerste moment weinig twijfels gehad. Jij succes vandaag!

Salapio, het gaat heel goed met Lucas. Het is tot nu toe een heel makkelijke baby. Hij huilt even als hij honger heeft en na het voeden ligt hij rustig te slapen of rond te kijken. Je moet hem niet willen verschonen ofzo als hij honger heeft, dan kan hij heeeeel hard schreeuwen, maar na een voeding vind hij alles prima.

19. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Middag dames!

Poeh wat een nacht zeg, heb tot 7 uur nie meer geslapen. Ben maar op de bank gaan liggen om vriend niet wakker te maken. Af en toe wat gedommeld maar de maagzuur werkte niet mee. En kon de slaap ook niet echt vatten.

Helaas is de versie niet gelukt. De kleine dondersteen schoot elke keer terug. Ze heeft 3 x geprobeerd zonder medicatie toe te dienen.
    Goede ademhaling helpt inderdaad.
    Vrijdag gaan ze een tweede poging doen. Ditmaal met med.

Gelukkig heeft mn eigenwijze ventje verder nergens last van gehad. Zn hartslag bleef het goed doen en eenmaal thuis beweegt hij ook weer gewoon lekker.

De kinderwagen is er!! Dat is leuk nieuws het in en uitklappen lukt aardig. Alleen het zitje krijg ik niet uitgeklapt. Ga daar zo maar even mee worstelen. Nu even rusten.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @BibiQ, wat balen dat het draaien niet is gelukt. Wel fijn dat je ventje er geen last van had. Hopelijk lukt het de volgende keer wel. Wat houdt dat in dat ze het met medicatie willen gaan doen? En hoe vaak willen ze het uberhaupt proberen?
    Nu lekker genieten van je spulletjes. Succes met de wandelwageninzet ;)

Deel Deze Pagina