@nichelle balen dat je ook overgedragen bent aan de gynaecoloog. Zitten we in hetzelfde schuitje... Hopelijk is deze dag snel voorbij heb vandaag geen puf om iets te doen, maargoed dat komt doordat ik vannacht slecht geslapen heb. Vanmiddag maar even liggen
Thauma, nee wij wonen niet samen en zo', 50 km uit elkaars buurt. We waren op zoek maar dat is niet optijd gelukt, bij de 6de maand zag ik het niet meer zitten om te gaan verhuizen. Als de baby er is komt hij bij mij wonen tijdelijk en gaan we volgend jaar weer samen op zoek. Als de bevalling begint bel ik hem gelijk, sowieso vraagt hij voor de laatste weken aan of hij ritten kan krijgen die niet te ver zijn. Zoals groningen en zeeland enzo. En verder hopen dat het dan niet ineens heel snel gaat. Maar risico bestaat dus dat hij er niet bij is. Erg balen, maar ja ik kan niet verwachten dat hij 4 weken van te voren al vakantie neemt en dan daarna ook nog. Dus het is niet anders. Denk ook niet dat zn werk daarmee akkoord gaat hihi
buddylijst we hadden destijds van de nov2011 mama's een lijst waarin elke zwangere 1 of buddys had, als er dan iets was opname oid dan appte of sms te je je buddy en die plaatste hier dan een bericht, dan hoef je als je weeen begonnen zijn even niet op zp
Nichelle hou je zelf in de gaten mijn leverwaardes waren die donderdag middag nog goed, had alleen eiwitten verhoogd, savonds was alles in de war en snachts ben ik dus voor de dood weg gehaald, het kan dus snel gan en ik voelde me op 23 uur niet ziek en om 5.04 is jesse geboren...
@thauma ja wss wel, helemaal in combinatie met de klachten maar omdat m'n bloeddruk niet gevaarlijk hoog is moeten ze wel extra controleren voordat ze het label echt plakken zeg maar. @bibiq probeer goed naar je lichaam te luistern hoor! Ik wilde ook eerst niet bellen maar t is maar goed dat ik dat wel deed want ik ben niet voor niks overgedragen! En je kan maar beter voor niks gecontroleerd worden dan dat er wel echt iets is en je komt er te laat achter. T is idd makkelijk praten voor een ander maar wat de andere zeggen is vaak wel waar! Had geen thuisbevalling maar wel een goede band met de vk's (daarom vond ik het al zo raar dat ze gister zo deed aan de telefoon) en als je 1e lijns loopt ben je wel sneller een nummer volgens mij Maarja niks aan te doen. Vervelende situatie zeg! Maar als het goed is valt de baby er niet zomaar uit dus het komt vast goed! @ikapika ja dat is het vervelende aan een zwangerschap he, je heb er totaal geen controle over, moet me er ook maar bij neerleggen. Fijn dat de kleine het goed doet! Hopen dat morgen de eiwitten ook weer weg zijn! Of iig minder! @juuhduh vervelend dat je zo slecht heb geslapen! Rustig aan dan maar. @ricmar ik hou het zeker in de gaten! Let nu wel extra goed op m'n lichaam en zodra ik ook maar een kleine verandering merk trek ik aan de bel! Laat echt niet meer zo lang op me wachten als eerst. Wel schrikken hoor in jou situatie! Maar bedankt voor je waarschuwen! Ik zal het extra goed in de gaten houden!
Nou gelukkig geen ernstige berichten in het nieuwe topic. Wel balen van de overdracht naar gyn Nichelle... Spannend morgen Thauma! Drukke en heerlijke ochtend gehad. Wandelen met de jongens naar de kinderboerderij. Daar was een vriendin met dochter en mn schoonmoeder met nichtje. T en nichtje hebben heerlijk gespeeld. S eerst tukje daarna ook lekker gespeeld. Daarna paar boodschappen gedaan en weer naar huis voor lunch. Zo parkeer T en S voor een dvdtje en ga ik met mn benen omhoog. Dan M halen en naar zwemles. Mn mams komt op S passen (en T mag kiezen of ie mee wil) dus ik ben heel blij
Hoi meiden, Even een berichtje om te laten weten dat ik mee verhuisd ben naar deel 2 van dit topic. Ik schrijf niet vaak mee omdat ik het zo lastig vind om na het lezen vd vele berichten nog een gerichte reactie terug te schrijven. Lees wel consequent mee en herken veeeeel van wat jullie schrijven. Daarbij is het nog steeds fijn om alle tips en info die hier uitgewisseld worden mee te pakken. Zal dus zeker bij de club blijven hangen, al ben ik ws wat onzichtbaar voor jullie. Ik ben al bijna mijn hele zwangerschap ziek thuis en afgelopen vrijdag is verlof officieel begonnen. Zwanger zijn vind ik tot nu toe geen feest maar ik ben wel enorm blij met het getrappel in mijn buik. Omdat vriend bang is dat ik uit elkaar rammel tijdens de bevalling (ivm al mijn klachten), had hij voorkeur voor een poliklinische bevalling. Eerst hadden we voorkeur voor thuis bevallen. Zelfs de verloskundige was het eens met de keuze voor poliklinische bevalling. Natuurlijk hangt het uiteindelijk af van moment zelf maar ik zag op lijst staan dat ik nog geen keuze had gemaakt. Inmiddels dus wel. Leef helemaal mee met alles en iedereen hier. Tranen als er vroege bevallingen zijn, zorgen én herkenning als er geschreven wordt over klachten en twijfel om verloskundige te bellen, opluchting bij het herkenbare 'zuchten en steunen' ivm de latste loodjes maar ook dezelfde nieuwsgierigheid naar het kindje in je buik..... kortom, ik ben er nog en doe volledig met jullie mee!!
@Nichelle, ik vind het ook erg jammer dat mijn vk's niet bij de bevalling zullen zijn. Het zijn supermeiden. Ze hebben me wel gevraagd om contact te houden en te bellen wanneer ik word ingeleid. Als ze in de buurt zijn komen ze even langs Ik ben echter toch meer gerust nu ik onder controle ben. Ik kom liever te vaak dan te weinig in het ziekenhuis. Ze hebben me in het ziekenhuis nogmaals op het hart gedrukt om te bellen als ik iets niet vertrouw. Ook als is het half drie in de nacht
he dames, even voor de lijst... ik ben op 19 september bevallen van een gezonde zoon Jorn met een zwangerschapsduur van 37+1
Ha ik check weer even in op deel 2! Gefeliciteerd Anja!! Mooie naam! Alles goed gegaan? Je werd ingeleid toch? Ik herken ook veel van de klachten hier. Afgelopen week ben ik doorgestuurd naar de gyn door de vk na een bloeddruk van 160/65 (ik weet niet hoe ik dit voor elkaar kreeg) In het ziekenhuis gelukkig alles goed. 130/75. Geen eiwitten en geen afwijkingen in mijn bloed. Echo was ook goed dus dat is mooi. Ik mag bij de vk blijven Zijn jullie ook zo misselijk de laatste tijd? @Humpy; Ben je al weer een beetje de oude aan het worden? Lekker genieten van je kleine! Verder ben ik benieuwd naar LiliB!
@Anjamones, gefeliciteerd met Jorn! Leuk dat je even langswipt @Muspoes, misselijk ben ik niet. Als ik dat word moet ik bellen i.v.m. de bloeddruk.
2 oktober: LiliB, 30 jaar, 1e kindje, BV, ZH, ♥ Wensmamaa (rest kwijt... sorry) 5 oktober: Angarcia, 25 jaar, 1e kindje, FV, thuis, ♥ 11 oktober Panda86, 27 jaar, eerste kindje, (eerder door inleiden),FV, ZH ♥ 14 oktober: yarah, 28 jaar, 1e kindje BV, ZH ♥ 15 oktober: Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH ♥ 16 oktober: WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje ♥ Pluisjes, 28 jaar, 1e kindje, BV, Thuis ♥ juudjuh24, 24 jaar, 1e kindje BV ♥ 17 oktober: Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ Mama-in-love, 31 jaar, 2e kindje, BV, ZH (keizersnede) ♥ Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis ♥ Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis ♥ 18 oktober tulp123, 21 jaar, 1e kindje ♥ 21 oktober: Eda, 30 jaar, 1ste kindje, zh, bv 22 oktober: Myloon, 31 jaar, tweeling, zh, bv ♥♥ Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv ♥ 23 oktober: Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ 24 oktober: Hippo89, 23 jaar, 3e kindje ♥ 25 oktober: BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh ♥ Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 26 oktober: Muspoes, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 31 oktober: Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH? ♥ 13 ♥ en 10 ♥ ♥BEVALLEN♥ 16 augustus: Megacarls, 31 jaar, 3e kindje bevallen van een ZOON(32.1) 23 augustus: Nieke1985, 27 jaar, 1e & 2e kindje bevallen van een ZOON en DOCHTER(30.6) 30 augustus: Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje bevallen van een ZOON(31w3d) 11 september: DDdebje, 26 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (35.6) 18 september: Humpy dumpy, 32 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (37.3) 19 september: Anjamones, 24 jaar, 2de kindje bevallen van een ZOON (37.1) Afspraken
@anja gefeliciteerd met de geboorte van Jorn! Misselijkheid... vandaag wel bij vlagen. Gisteravond 1x overgegeven. Daarvoor en daarna niet misselijk geweest. Morgen weer controle zal het wel even melden van misselijkheid.
Anja gefeliciteerd met Jorn! Hoe gaat het met jullie? Misselijk - soms wat wee en veel last van zuur. Normaal dus ...
Vanmiddag weer erg misselijk en duizelig en harde buiken. Zelfde als gister, toch maar VK gebeld en deze gaf aan toch mn bloeddruk te laten checken bij een Ha of Vk hier in de buurt. Rond 17.30 was de Vk hier ze zaten in de buurt en ze kwam wel even langs op weg naar huis. Bloeddruk was keurig 120/65 niet afwijkend voor mij. Urine heeft ze ook gelijk getest op eiwit, ook deze was keurig. Hartje geluisterd en die was ook keurig dus geen afwijkende zaken. Erg vriendelijk van de vk. En als er wat was zolang ik hier ben mag ik bij die praktijk terecht. Toch raar, mijn eigen vk de gegevens doorgebeld en die adviseerde om het rustig aan te doen, mn verlof is net donderdag begonnen dus zij dacht dat de vermoeidheid er misschien uit kwam. Adviseerde om hier lekker aan toe te geven. Verder heb ik erg veel last van mn maag zuur en misselijk dus kleinere porties eten. Woensdag heb ik controle bij mn eigen vk. Tot zover mijn update, geen gekke dingen dus. Nu maar rustig tv kijken.
joepie, een 2de deel zodat alle kindjes gezond geboren worden! @anja: proficiat met je zoontje! hier controle gehad by gyn, niets zorgwekkends, wel bloed laten trekken voor toxo en hb en ook nier- en leverwaarden, maar verder was bloeddruk ok, urine ok, genoeg vruchtwater baby is bij 36 weken wel nog niet ingedaald... dus ze zit best nog hoog wat vaak ambetant voelt, maar ja, die laatste loodjes hé
Wat een hoop jongetjes al! En één meisje Ik ben benieuwd wie er binnenkort van het volgende meisje gaat bevallen...
Hoi meiden, ik heb even mee gelezen. Ik ben zelf 12 oktober uitgerekend van een jongetje, 2e kindje. Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen over de laatste loodjes.