Dat je niet op de lijst blijft? Ik pas de lijst wel eens aan, maar weet ook niet alles... misschien ben je hier heel lang niet geweest dat er een keer wat opgeschoond is? Als je hier weer gezellig mee komt babbelen zet ik je er graag weer op hoor. Heb je nog meer info? leeftijd, eerste/tweede/tiende kindje? thuis/zh? fv/bv? Fijn om te horen dat alles goed gaat daar!
fijn te lezen dat er meiden naar huis mogen en kraamhulp ook alweer bijna niet meer nodig is, gaat allemaal de goeie richting uit!!! amai, alweer donderdag, de week schiet goed op, ook al ben ik niet meer aan het werk... ik moet nog zoveel doen in huis, en ze zeiden dat het donderdag ging regenen, maar nu ziet het er nog mooi weer uit, dus ben in twijfel tussen kuisen of toch maar weer van het mooi weer genieten... straks beval ik en is mijn huis nog niet klaar!!!
Eda, ik heb dat opgelost door 's morgens wat in huis te doen; dan is het buiten toch nog fris. En dan ga ik 's middags naar buiten en aan het eind vd middag vaak nog even slapen om zo de avond gewoon vol te kunnen houden.
Staan de muren overeind? Doet de verwarming het? Heb je een warm moederlijf? Stromend water? Warm dekentje? Borst (en) of flesje met poedermelk? Meer heb je niet nodig hoor
haha ja idd.. kweet ok niet hoe t komt, misschien door dat ik niet heel veel reageer?? mar goed.. geeft niet.. haha ik ben alleen niet handig met die lijst om dat te kopieren ofzo en dan mezelf ertussen te zetten
Hahah thauma@ 10e kind 26 jaar.. 4e kindje, thuis en bv mag er dan bij. ja t gebeurd dat k soms heel lang niet kan op internet of wat dan ook t kan dus tussendoor dat t opgeschoond word en k er dan afgezet wor..ach geef nie, zover t nu kan kom ik lkkr meeleze en beppe.. Ben benieuwd hoe lang t duurt voor de beeb gaat aandienen.. t is nog wel rustig, alhoewel af en toe wat last van onderbuik en rug een zeurend gevoel..maar zal allemaal wel voorweeen zijn of iets.. in ieder geval nog niets in de richting dat t daadwerkelijk begonnen is.. hoe is t verder met de dames hier?
Eda@.. genieten van t weer zou ik zeggen, dat huis komt wel alhoewel ik ok zo een muts ben dat k wel graag mn huis glad wil hebbe voor 10 uur smorgens haha... nou is t me wel gelukt, mar ga k toch ff met laptoppie op de bank.. ff energie bijtanke hier laatste dagen/weken heel veel geverfd enz... maar ben toch wel blij dat t klaar is.. t idee je hele nieuwe inrichting heb.. heerlijk alles in witte tinten (vanaf grenen) en dan met donkerbruine beits afwerking.. manlief maakt al plannen, voor als k in kraambed lig en daarna (hij heeft 2 wk vrij) gaan we de kamer van onze zoon doen, de muren weer glad maken (kraste de beton eraf, hangt geen velletje behang meer op) en mooi sauzen... t laminaat is al gkocht dus komt wel goed.. kan die lkkr met zn lego op zn kamer spelen. nu ligt daar nog vloerbedekking, maar meneer vond t erg leuk om een verfblik te nemen, en zn muren en bed en vloer onder te smere...dus ben erg benieuwd als alles weer opgeknapt is. Verder maak k nog ff lijstje voor manlief wat ie mag doen haha.. overkapping maken voor de bakfiets, wil nog plankjes in meterkast enz.. mar ja wil m ok wel wer zn vakantie gunnen dus in hoeverre t allemaal klaar komt zien we wel Nu heerlijk genieten van de rust en t mooie weertje..zo mar s lkkr op de fiets eropuit en bij mn mams eten tussen de middag
5 oktober: Angarcia, 25 jaar, 1e kindje, FV, thuis, ♥ 12 oktober Apegatje, tweede kindje, ♥ 13 oktober: Krulletje87, 26 jaar, 4e kindje, BV, Thuis 14 oktober: yarah, 28 jaar, 1e kindje BV, ZH ♥ 15 oktober: Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH ♥ 16 oktober: WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje ♥ Pluisjes, 28 jaar, 1e kindje, BV, Thuis ♥ 17 oktober: Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis ♥ Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis ♥ 18 oktober tulp123, 21 jaar, 1e kindje ♥ 21 oktober: Eda, 30 jaar, 1ste kindje, zh, bv ♥ Celien22, 22 jaar, 1ste kindje, zh, fv ♥ 22 oktober: Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv ♥ 23 oktober: Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ 24 oktober: Hippo89, 23 jaar, 3e kindje ♥ 25 oktober: BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh ♥ Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 26 oktober: Muspoes, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 31 oktober: Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH? ♥ 9 ♥ en 11 ♥ ♥BEVALLEN♥ 16 augustus: Megacarls, 31 jaar, 3e kindje bevallen van een ZOON(32w1d) 23 augustus: Nienke1985, 27 jaar, 1e & 2e kindje bevallen van een ZOON en DOCHTER(30w6d) 30 augustus: Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje bevallen van een ZOON(31w3d) 11 september: DDdebje, 26 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (35w6d) 18 september: Humpy dumpy, 32 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (37w3d) 19 september: Anjamones, 24 jaar, 2de kindje bevallen van een ZOON (37w1d) 20 september: Myloon, 31 jaar, 1e en 2e kindje, bevallen van TWEE ZOONTJES (35w4d) 22 september: LiliB, 30 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON(38w4d) 25 september: juudjuh24, 24 jaar, 1e kindje bevallen van een DOCHTER (37w0d) 29 september: Mama-in-love, 31 jaar, 2e kindje, bevallen van een DOCHTER (37w3d) 30 september: Panda86, 27 jaar, 1e kindje, bevallen van een ZOON (38w4d) Afspraken
Krulletje, ik heb je erbij gezet hoor. Alleen nog even onbekend of je een jongetje of een meisje verwacht. Dus als je het wil delen...? Maarre... als jij in je kraambed ligt gaat je man lekker klussen? Lekker rustig in huis, en dan kan hij ook lekker genieten van de kleine? Zoiets? Ik ben blij dat mn man drie weken vrij heeft en we gewoon lekker samen gaan wennen en rustig aan gaan doen. Hij zal heus wel eens iets niet-baby-gerelateerds-nutigs doen, maar om nou te gaan klussen...???
Jan heeft ook drie weken vrij. Nou ja... vrij... kinderen brengen, halen en vermaken en de nieuwste telg leren kennen natuurlijk. Die zijn nl vanaf de uitgerekende datum vrij (herfstvakantie)....
Thauma@ thanks voor toevoeging wat t word weten we niet rustig haha.. nou dat niet.. maar waarschijnlijk word t gewoon beetje rommelend zodat t uiteindelijk wel klaar is haha..hij verveeld zich heel snel, en aangezien t niet heel veel is, maar gewoon tussen neus en lippen door wat wil doen, zal t voor hem geen probleem zijn.. meneer heeft een hekel aan niets doen namelijk.. uiteraard nemen we echt wel de tijd om overal van te genieten, maar hij zegt dan ok wel ff uurtje wa anders is ook ff lkkr.. K snap dat op zich ok wel weer van m. Hij heeft niet zulk "zitvlees" ...maar komt wel goed.. k laat m lekker zn gang gaan...en of ie alles ga doen zal heus wel niet, maar als ie niets te doen heb..."verveelt" hij zich gewoon.
Hier heeft manlief flink wat vakantiedagen die hij kan inzetten. Daarnaast kan hij van huis werken of halve dagen werken. We bekijken het tegen die tijd hoe we dat doen. Genoeg opties
Boe. Ben opeens super emotioneel. Ik dacht dat ik met mijn moeder had afgesproken dat ze vanochtend langs zou komen om te helpen in het huishouden dus ik zat te wachten op dr. Toen ik om half twaalf belde waar ze bleef hadden we volgens haar vanmiddag afgesproken omdat ze nog eerst naar het ziekenhuis moest. Ik begon daar op zo ontzettend te huilen dat ik even niet meer wist wat ik met mezelf aan moest. Ik denk dat het voor mijn eigen emotionele toestand niet verkeerd zou zijn als de bevalling zich zou aandienen
Weer tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar werd er weer even aan herinnerd door Thauma... Zag dat ik boven aan het lijstje sta... aaaaaaaaah help! De rest nog gefeliciteerd met de geboorte van zoon/dochter! Ik hoop dat het bij iedereen goed gaat. Aangezien ik niet veel meer kan en het goed zat ben en eigenlijk maar begonnen ben met wachten, zal ik weer wat meer actief worden op het forum. Tenzij hij zich vannacht ineens aankondigt natuurlijk! Ik hoop het, want ik zit echt vol, buik doet zeer, huid doet zeer, rug doet zeer, moe, futloos... Oftewel, ik ben er klaar voor en vooral ook klaar mee! Laat maar komen!
Veel smeren met een goede huidolie (ik vind zelf zwangerschapsolie van weleda erg lekker). Dat helpt wel iets tegen de huidpijn. En verder kun je niet veel meer dan accepteren dat je moe en futloos en pijnlijk envooral gewoon enorm zwanger bent
Wel herkenbaar trouwens. Al hoeft meisje nog niet te komen. Liefst in nacht van 18 op 19... dan zijn de kinderen uit logeren (40.1/40.2)
Hahahaha dit klinkt zo bekend... Heerlijk! Heb er gelukkig ook nog maar 4 weken last van.. Laatst zei mijn man dat hij maar ging slapen, omdat hij de nacht ervoor zo vaak wakker was geworden van mij en best moe was. Maar ik had de hele dag alleen gezeten en hij was nog maar paar uurtjes thuis. Dat hij echt naar boven liep en ik alleen op de bank zat, moest ik ook echt huilen... Verdriet zat diep Voel me soms net een klein kind waar je z'n lolly van af pakt..
Ja als je het eens kon plannen Salapio, dan zou het helemaal mooi zijn... hahaha Ik smeer al vanaf het begin met de buikbalsem van zwitsal. Echt totaal geen striae, maar nu sinds twee weken komt het toch opzetten onderaan me buik Lijkt wel of er per dag een klein streepje bij komt. Smeer nu ook meerdere keren op een dag, in de hoop dat het iets minder snel gaat... Maar denk dat er weinig aan te doen is, behalve dan bevallen
Die buikbalsem van zwitsel is veel minder vet dan een goede olie. Maakt echt verschil... niet in de streepjes trouwens maar wel het gevoel...
Dan trekken we straks even een sprintje naar de drogist... Voelt nu aan alsof er een mega blauwe plek zit... Niet fijn dus..