Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Krulletje, Celien, hoe is het bij jullie nu?

@Angarcia, denk je aan de olie vandaag? :p
    Klinkt goed, je controle! Stelt het je gerust dat ze volgende week vrijdag dingen in gang gaan zetten als de kleine er dan nog niet is?

Wat betreft het schoonmaken: ik doe gewoon iedere dag een beetje. We houden het gewoon bij. De was, fornuis poetsen, toiletten etc. Gewoon dat het netjes en rustig en schoon is om me heen. Is wel zo fijn. Ik zie mezelf anders echt driftig gaan poetsen in de ontsluitingsfase hoor! Wel een leuke afleiding, dat dan weer wel :)

2. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Pssstt, Bibi-mini...
    Even van de ene eigenwijze uk tot de andere...
    Je moet vandaag wel draaien hoor!
    Ik wilde eerst ook niet. Ik zat gewoon zo lekker. Mooi rechtop, had een fijne navelstreng om mee te spelen. Maar mijn mama zei maar steeds dat ik moest draaien. De eerste keer heb ik me daar mooi onderuit gewurmd. Mooi niet dat ik er zin in had.
    Maar het was zo belangrijk voor mijn mama dat ze het gewoon nog een keer gingen proberen.
    Ik moet zeggen: het valt me reuze mee. Je zit niet de hele dag ondersteboven hoor. Mama moet ook slapen, steeds meer ook. En dan lig je gewoon lekker op je zij, net als daarvoor. En weet je? Als je met je hoofd beneden ligt, heb je echt mega-veel ruimte met je beentjes en voetjes. Kan je lekker trappelen. En ja, daar moet mama dan ook niet over zeuren hoor. Je moest met je hoofd naar beneden, nou dan hoort dat er ook bij!
    Maar wat ik wou zeggen... tis dus minder vervelend dan ik dacht!
    Dus, gewoon doen hoor. Tis echt heel belangrijk voor je papa en mama. Kan mama lekker thuis bevallen. Hoef jij ook niet al die vreemde mensen te zien en mag je daarna direct op mama liggen en daarna lekker je wiegje in. Niet in dat gekke stoeltje in de auto en naar buiten enzo. Kan je gewoon lekker slapen.
    Doe nou maar gewoon. Goed?

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nichelle gefeliciteerd met Nova.

Wekelijks keukenkastjes uitsoppen?!?!?!? Wat gebeurt daar dan in een week dat het vies wordt? Gewone dingen doe ik wel hoor (was, wc, fornuis, stofzuigen) , maar dat gaat tussen neus en lippen door en beschouw ik niet als poetsen. Jan stoft wekelijks alles en soppen doen we als er tijd is en we vinden het nopdzakelijk. Mn moeder is meer van het poetsen en hysterisch opruimen (je koffie is nog niet op of het staat in de vaatwasser), misschien vorm ik haar natuurlijk evenwicht :p

Jennifer welkom!

Bib succes vandaag!

Angarcia haha herkenbaar. Drie seconde visje ;)

Straks weer controle bij de verloskundige. Daarna boodschappen en lunch en dan ga ik met M naar het kinderboekenmuseum en Jan met de jongens naar Schiphol.

4. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    ik hou ook gewoon alles een beetje schoon voor het oog,
    we hebben een oude boerderij en dus hoge plafonds, echt niet dat ik nu nog op een trap ga staan om die ene spinneweb even weg te halen, dat doet manlief maar^^ beetje wassen, vouwen strijken, stoffen en zuigen, dan is mijn dag voorbij!:)

5. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    (en geloof mij, met een peuterpuber van 2 is dat vermoeiend genoeg!;)

6. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wekelijks kastjes uitsoppen? Een keer per jaar komt meer in de richting. En nee, dat is niet nu :)

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier heeft de familie het huis gesopt toen ik on het ziekenhuis lag :) En donderdag komt schoonmoeder weer een ochtend poetsen :p Ik kan en mag helemaal niets op dit moment. Vriend doet hoognodige dingen en natuurlijk de kraamzorg.

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hallo meiden!

Even een kort berichtje van mij:).

Ik ben gister bevallen van onze dochter Nova:D!

Helaas heeft ze nog wel wat opstart probleempjes en ligt dus nu in de couveuse en krijgt ondersteuning met ademhalen:(.

Dat is wel even heel erg moeilijk maar dat komt helemaal goed:)!

Foto toevoegen lukt nu niet dat probeer ik straks!

Hele verhaal zal ik binnenkort ook plaatsten:)!

P.s. Ze is met 37.2 geboren:)

9. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nichelle, wat leuk dat je even kans hebt om een berichtje te plaatsen. En enorm gefeliciteerd met jullie meisje natuurlijk!!!!
    Balen van die couveuse, maar ik hoop dat je haar dichtbij je hebt en veel mag zien en aanraken. Bij 37.2 zal die couveuse toch niet heel lang meer duren!!!

Ik pas het even aan in het schemaatje :)

10. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    5 oktober:
    Angarcia, 25 jaar, 1e kindje, FV, thuis, ♥
    12 oktober
    Apegatje, tweede kindje,
    ♥
    13 oktober:
    Krulletje87, 26 jaar, 4e kindje, BV, Thuis
    14 oktober:
    yarah, 28 jaar, 1e kindje BV, ZH ♥
    15 oktober:
    Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH ♥
    16 oktober:
    WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje ♥
    Pluisjes, 28 jaar, 1e kindje, BV, Thuis ♥
    17 oktober:
    Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥
    Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥
    Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis ♥
    Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis ♥
    18 oktober
    tulp123, 21 jaar, 1e kindje ♥
    21 oktober:
    Eda, 30 jaar, 1ste kindje, zh, bv ♥
    Celien22, 22 jaar, 1ste kindje, zh, fv ♥
    22 oktober:
    23 oktober:
    Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥
    24 oktober:
    Hippo89, 23 jaar, 3e kindje ♥
    25 oktober:
    BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh ♥
    Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥
    26 oktober:
    Muspoes, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥
    31 oktober:
    Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH? ♥

9 ♥ en 10 ♥ + 1 ?

♥BEVALLEN♥
    16 augustus: Megacarls, 31 jaar, 3e kindje bevallen van een ZOON(32w1d)
    23 augustus: Nienke1985, 27 jaar, 1e & 2e kindje bevallen van een ZOON en DOCHTER(30w6d)
    30 augustus: Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje bevallen van een ZOON(31w3d)
    11 september: DDdebje, 26 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (35w6d)
    18 september: Humpy dumpy, 32 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (37w3d)
    19 september: Anjamones, 24 jaar, 2de kindje bevallen van een ZOON (37w1d)
    20 september: Myloon, 31 jaar, 1e en 2e kindje, bevallen van TWEE ZOONTJES (35w4d)
    22 september: LiliB, 30 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON(38w4d)
    25 september: juudjuh24, 24 jaar, 1e kindje bevallen van een DOCHTER (37w0d)

29 september: Mama-in-love, 31 jaar, 2e kindje, bevallen van een DOCHTER (37w3d)
    30 september: Panda86, 27 jaar, 1e kindje, bevallen van een ZOON (38w4d)
    3 oktober: Nichelle, 24 jaar, 1e kindje, bevallen van een DOCHTER (37w2d)

11. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    Van harte gefeliciteerd Nichelle!
    Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en dat ze snel uit de couveuse mag komen!

12. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Nogmaals gefeliciteerd lieverd.
    Ik heb de foto al via fb gezien wat is ze toch een poppetje.
    Hoop dat ze snel aansterkt zo ze lekke naar huis mag.
    Xx

13. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Thauma bedankt voor je leuke en lieve berichtje van uk tot uk! Ik hoop dat ie het begrijpt nu. Heb gister de hele dag tegen hem gepraat en uitgelegd wat we gaan doen en waarom.

Nichelle, hopelijk kan je meissie snel verder op eigen kracht en jullie lekker naar huis.

Ik ga nu laatste plasje plegen en op naar het Zh. Op goed geluk!!

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Thaumaa@@

vroeg in de veren jij:p ghahaha... hier ok wel hoor..maar eerst ff wasje gedaan, huis gestoft en gezogen.. vanmiddag ff oppaskindje..en hopelijk rustig dagje.. heb wel een GRRRR nacht achter de rug, mar dat zal niet veel veranderen de komende tijd.. of beebje moet snel komen:p... dromen, zweten, zeurende pijn noem het maar op.. mar ja.. hoort er allemaal bij. hoop maar niet dat k te lang overtijd hoef;)... ben zoooo benieuwd!!
    verder alles goed hoor:p

Idd meiden in opmars:p.. haha weet niet wat t word, maar mijn voorgevoel geeft toch ook echt een meisje.. achh we zullen t zien, als t maar allemaal goed en gezond is.. dat t belangrijkste he..

verder nog veel dingen op de planning de dames hier?

Nichellee@@@ van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiske.. ondanks de opstart problemen hoop ik wel dat je er lkkr van kunt gaan genieten!!

15. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Bibi@@ ik hoop ok op goed geluk voor je!!!

16. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    en hebben jullie allemaal de namen al bedacht?
    wij hebben erg zitten twijfelen maar zijn er nu eindelijk uit!:p

17. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nichelle. Ik hoop dat ze goed aan sterkt! Ben erg benieuwd naar je verhaal! :)

Ik heb vanmiddag weer een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd hoe het met de bloeddruk is, pijn in mijn hoofd is in ieder geval nog steeds niet over ondanks de paracetamol. Dus ben ik nu ook gestopt met dat te slikken.

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Jennifer@ ja die namen haha drama:p dan vind manlief weer niets eraan, dan ik zelf niet haha.. en we willen toch graag vernoemen...maar uiteindelijk is t goed gekomen.. de namen staan nu vast!!:p

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Nichelle, gefeliciteerd met jullie dochter!! Jullie zijn in goede handen en hopelijk mag je snel naast huis. Ik ben benieuwd naar je verhaal.

20. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    @Thauma Ik heb de olie gelijk op me lijstje gezet! hihi.. Dat moet goed komen.
    Ik had bij de verloskundige gevraagd hoelang ze iemand willen laten doorlopen, omdat ik toch wel bang werd dat ik echt nog twee weken moest. Dus dat ik deze stappen te horen kreeg gaf dat inderdaad wel rust. Echt een super vooruitzicht! Heb ook ineens het besef dat dit weleens het laatste weekend samen kon zijn en dat ik waarschijnlijk volgend weekend gewoon mama ben. Al hoop ik wel dat hij eerder zelf komt :p

@Salapio, denk dat je iets verkeerd heb gelezen.. :p
    Keukenkastjes worden niet iedere week gedaan, maar is van de week gedaan... hihi
    Zou wel erg zijn als dat wekelijks zou moeten gebeuren!

@Nichelle, Gefeliciteerd met jullie dochter! Inderdaad balen van de couveuse, maar dat zal vast snel goed komen... ;)
    Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag.

@Jennifer93 Het heeft wel een tijdje geduurd, maar dat komt ook doordat wij van smaak erg uit elkaar liggen. Uiteindelijk hebben wij gelukkig wel een naam die wij allebei leuk vonden..

Deel Deze Pagina