Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MiL wow 6u slapen! Geniet van je rust :)

2. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Geniet van die uurtjes!!
    Deed Aaron in de eerste week ook...
    Nu keurig volgens een patroon om de vier uur..
    Zolang ik nog niet werk red ik dat wel...

Straks overgrootoma op bezoek.. Mag ze hem ff in bad doen.

Ananashart schijnt ook te kunnen helpen, of wonderolie of zo..
    Ach ja. T zijn allemaal middeltjes waar je idd een heleboel van nodig hebt wil het werken...

Ik duim wel...misschien helpt dat ook wel...

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @tulp: wat goed van je haar te doneren!!

hier niet zoveel last, ok draaien in bed doe ik voorzichtig, maar geen last van bekken of rug
    gisteren nog naar een trouwreceptie geweest op 1,5u rijden
    van de week ben ik ook naar de autokeuring geweest (1u moeten aanschuiven)

en zou graag nog met mijn man grote boodschappen doen: een hele voorraad drank opslaan tegen dat we kraambezoek hebben, zie wel wanneer het lukt, misschien vrijdagavond of zo, de drukte zal wel tegenvallen, maar het is niet anders!!!

wat is dat over die lemon en tonic? nog niet overgehoord... de kiné zei wel dat je juist drankjes met kinine in moest mijden en ze raadde baby-ananas of zoiets en een acupressuur punt juist onder de enkel bij het overtijd gaan

@mama-in-love: idd een luxe om 6u achter elkaar te mogen slapen!!!

4. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha een orgie!
    Nou zal het hier ff voorstellen, misschien dat het helpt! :p

5. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    He Angarcia, vroeg me net af hoe t met je ging. Nog niet begonnen dus?
    En hoe zou t met Jennifer zijn?

Krulletje (toch?), hoe gaat het met de verhuizing?

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    mama in love@@ waauww. ..wat een luxe.. hihi.. heerlijk kun je zelf ok ff beetje bijslapen;) is dat ok aardig gelukt?

Hier@ een GRRR nacht achter de rug... 3 keer eruit, dan weer voorweeen, dan weer darmen legen (brr dan nog s dunne ook), dan weer zere rug...grr.. mar ja..geen doorzettingswerk..
    nog 1 weekjeee:p...word steeds spannender;)

tonic/bitterlemon@ hoorde k idd ook..maar hoorook heel veel van wonderolie;)..t smeert je darme in ieder geval goed:p

ben wel heeel benieuwd eigenlijk wie de volgende beeb is die zich meld;)

fijne zondag allen..

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo boswandeling achter de rug en nu met rug op bank. Jan is met de kinderen nog even naar de speeltuin. Ff rustmomentje :).

Humpy. Om de 4 is ook heel netjes hoor. Maar goed ik maak kinderen die om de 2u heel gewoon vinden ;)

8. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    vandaag op de fiets naar de winkel even wat boodschapjes halen want we kregen visite, bijna bij de winkel voel ik het bij mijn kont nat worden dus ik schrok me rot en dacht neeee niet nu, bleek het me zadel te zijn die lek was......voelde me echt stom en thuis werd er hard gelachen om mijn verhaal hahaha.

hebben jullie ook wel eens last van die stomme acties ?? kunnen we tussendoor even lachen in plaats van de hoelang duurt het nog verhaaltjes hihi :) wie wert helpt goed lachen ook het opwekken van de beebs :)

9. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ik zou ook eerst schrikken.
    Hier nog niet van die acties voor gekomen :)

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oei Tulp, dat is idd schrikken, maar uiteindelijk wel een giller van een verhaal om te vertellen ;)

@Mama-in-love en Humpy, wat fijn dat alles zo goed gaat.

Hier vanmiddag even op het strand geweest. Net nog even de laatste dingen klaargelegd op de babykamer. Alles is startklaar. Laat maar komen! Morgen moeten we ons om 7.30 in het ziekenhuis melden (ben wel nerveus nu :)).

11. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    tulp@@ idd k zou me ok rot schrikke, maar om t zo te lezen is t ook wel een giller hoor;)
    heb zelf nog niet echt van die acties gehad.. maar zoiets zou ok wel typisch iets voor mij zijn:p

ikapika@ succes morgen!!!

12. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wow ika... komt wel heel dichtbij nu. Rust pakken verder vandaag he?

Hier nog geen rare acties. Je zadel lek? Zou ik nooit op komen dat dat ook al kan.

Vandaag kerstspullen uitgezocht. Deel gaat naar de kringloop of weg. Rest handig ingepakt. Kanik de juiste doos pakken als ik iets nodig heb. Verder nog ff wat onkruid gewied. Is dat ook weer netjes.

Uk is druk vandaag!!!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes morgen Ika. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht.

Ik zit! Jeej! Vanavond weer op tijd naar bed en hopelijk een betere nacht. Jan is morgen op bijna 2u afstand aan het werk. Brrrrr... vind ik niets. Zeker omdat T en S er met ongeveer 2,5u waren... (maar wel alledrie in de nacht)...

14. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen ikapika!

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx meiden. Vandaag op tijd naar bed. Ik hoop dat slapen lukt :)

16. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Whahaha tulp!! Goed verhaal!! Gelukkig heb ik niet zo'n gelzadel.
    Ik werd vandaag door mn zusje uitgelachen schijn u toch wel echt als een zwangere vrouw te lopen/waggelen en dat ziet er dus niet uit!!! En zeker niet als je netjes gekleed met sleehak en al loopt.

Vandaag babyshower gehad, helemaal leuk en lekker en vewend en gezellig!! Nu bekaf onderuit op de bank.

Wow ikapika met een beetje geluk hebje morgen je kleintje in je armen. Wat spannend!!

Ik ben benieuwd naar de controle woensdag. Neig nu toch steeds meer naar keizersnee. Lees toch wel dat een stuitbevalling voor de baby niet altijd prettig uitpakt ook de nasleep niet. Zuurstoftekort ed en dat er toch een achterstsnd oid optreed. En natuurlijk wil ik het beste voor mn kind!!
    Dus wil woensdag eea bespreken ff.

Nou dames fijne avond en een goede week!! Who's next??
    Ikapika heel veel succes morgen!!

17. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, vraag ook even hoe de gyn die je spreekt zelf tov stuitbevallingen staat. Veel hebben minder ervaring met stuitbevallingen, dus voor een gesprek of de bevalling wil je dan wellicht liever een ander.. De beste vergelijking kun je maken als de arts die je info geeft ervaring heeft met beide.
    Een stuitbevalling kan iets lastiger zijn voor de kleine, maar leg die percentages ook naast gewone bevallingen. Die zijn ook nooit volledig zonder risico.
    Een keizersnee geeft vooral risico voor jou, zeker als je nog een kindje wil.

Laat je idd goed informeren en neem dan de beslissing. Sterkte.

18. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    heb jij een zadel met water/vocht in? ken ik niet... wel grappig en normaal dat je even aan iets anders dacht!!

@thauma: amai, wel veel nuttige dingen gedaan vandaag!

@ika: ik zou niet kunnen slapen hoor.... snap dat je nerveus bent

19. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Whahaha, nou tulp sluit me bij je aan!
    Ik net een natte plek op mn broek ter hoogte van down there!!:$
    Nog ff goed voelen en kijken, huu de rest is droog hmmmmm
    Kruik lek!!:cool:

20. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Ikapika, laatste nachtje babyloos..lekker slapen..en heel veel succes straks.
    Zet hem op! Probeer te ontspannen tussen de weeën door! Heel belangrijk voor een vlot verloop!
    Zet hem op!

Deel Deze Pagina