Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    @ ika successs!spannend hoor
    @nichelle lekker genieten thuis :)
    @krulletje balen van je nacht. Herken je klaagzang, nog ff volhouden inderdaad.

hier straks ook naar de vlk. volgens mij ligt hij nog steeds niet ingedaald. Maak me toch n beetje zorgen of het straks wel past of dat hij niet gewoon te groot is om uberhaupt in te dalen. Krijg zoveel reacties in mn omgeving dat ik zo'n megabuik heb.
    Hoop iig niet te veel overtijd te lopen, gezien hij al groot wordt geschat. Maar er gebeurt nog vrij weinig hier, niet echt krampen of pijnlijke buiken ofzo.
    Van mijn dochter zou ik dan vandaag bevallen zijn, 38+5 is ze geboren.

2. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63

Hahaha dat heb ik hier gelukkig nog niet meegemaakt :D
    Hoop dan toch wel dat het water niet al te heet was!

Ikapika : Heel veel succes we duimen voor je!

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ieuw ja, zat ook net te denken... water in een stalen kruik, net zo uit de cooker/waterkoker... AU!!!!

Wat een lekker weertje vandaag trouwens. Nog een wasje gedraaid en buiten gehangen; even nog een stukje onkruid gewied (lastig, over een hekje hangen. Vond uk niet leuk, dus gauw maar weer mee opgehouden). Zit nu lekker met een kop thee op de bank met de terrasdeuren open. Word ik helemaal blij van. Nog iemand anders aan het genieten van het mooie weer?

Denk dat ik zo nog ff naar de hema ga. Paar handdoeken scoren en ik moet nog steeds een leuke billendoekjesdoos... Lastig...
    Welke hebben jullie?

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier ook nog steeds aan het wachten. Het rommelt wel. Waarschijnlijk worden de vliezen pas morgen geprikt. Tenzij de ballon er snel uitvalt vandaag.

5. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Thauma@ hihihi.. hier ok al nieuwe badjas gescoord.. en gelijk mar ff nieuwe pyjama dr bij:p bij vd kan k dar zo goed voor shoppe haha...heerlijk.. en ff nieuw beddengoed binnen gesleept.. nu wil k eigenlijk nog een mooi kleed of plaid hoe je dat ok noemt.. heerlijk op bed.. k zag dat ze nogal erg lage temperaturen aangaven eind van de week;) mocht k in bed liggen heb ik k het lkkr warm:p.

little wonder@ thanks.. jaa soms moe t er gwoon ff uit he;)..

kmag woensdag weer voor controle, zou eigenlijk ok wel benieuwd zijn of die voorween enz al wat gedaan hebben, eens informeren hoe of wat.. geloof dat ze hier ok niet zomaar kijken hoor.. wie weet is t wel niet eens nodig meer;) I HOPEEE....:D

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ika@ spannend!!! goed teken dat t wel rommelt;)

thauma@ ja heeeeeerlijk he.. hier ok de was al vroeg op gehangen.. heerlijk;) zal zo ok wel weer droog zijn denk..

kga ffies mn kids van school halen...daarna lkkr spelletje of iets met ze doen.. heb verder geen zin meer in huishouden:p haha. genoeg geweest zo.. t eten staat ok al klaar.. denk dak de kids voor t eten al in de douche doe..as manlief thuis komt, kunne we glijk eten, en daarna een heerlijk avondje relaxen....

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    He jakkes Ika... als je dan wordt ingeleid wil je dat het ook gewoon lekker opschiet natuurlijk.
    Maar he... kwaliteit kost tijd he?!

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Precies, en wie weet floept 'ie er straks zou uit :D (de ballon, niet de baby (I wish)).

9. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Succes Ika, We denken aan je en duimen voor je!! :)

10. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Je maakt het zo wel erg spannend,hihi

11. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Hopelijk valt de ballon eruit. .. Straks gaat tnegt als bij mij xD

12. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo weer even bij gelezen en gelachen ;) hihi
    Lekkere acties met het zadel en de kruik... Moest daar stiekem toch wel even om lachen. Alleen niet te hopen dat het water van de kruik al wat was afgekoeld.

En Ikapika, heel veel succes! Ik hoop dat het een beetje opschiet voor je! ;)

Gister had ik last van me darmen, niet te kort! Het bleef komen en meerdere keren ook (sorry). Aangezien ik ergens had gelezen dat het wat kon betekenen, kreeg ik stiekem wel een beetje hoop.
    Daarna maar even rustig op de bank gaan zitten met een kopje thee en BAM daar kwam menstruatiekramp nummer 1. Was blij dat ik op dat moment me beker thee even niet vast had, want ik schoot gewoon de lucht in. Die was goed raak! Even rustig ademhalen en weer relaxen.. Ongeveer half uurtje later weer eentje! Zou het dan toch?
    Toen lekker een pizza als avondeten naar binnen gewerkt en vervolgens heb ik die krampen tussen 6 en 9 nog 3 keer gehad. Om half 10 maar besloten in bed te gaan liggen, want stel je voor dat het door zou zetten....
    S'nachts nog een paar keer wakker geworden van die krampen, maar helaas heeft het niet doorgezet. :(

Morgen is de dag die ik vanaf het begin af aan al roep.. Zou me kleine ventje er klaar voor zijn? ;)

Net een buurvrouw aan de deur (die ik overigens nooit spreek), of het goed gaat en hoe lang ik nog moet. Ze dacht namelijk dat ik wel halverwege september uitgerekend zou zijn, gezien de omvang van me buik. Gelukkig goed gehumeurd vandaag en kon ik er wel om lachen :D

13. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry!!! Ik heb van twee zinnen, één nieuwe zin gemaakt en dat is uiteindelijk een hele gemene zin geworden.... :$
    Bedoel het natuurlijk niet zo...!

Er staat nu: "Alleen niet te hopen dat het water van de kruik al wat was afgekoeld".

Maar ik bedoel natuurlijk dat ik hoop dat het water wel al was afgekoeld en dat je niet jezelf heb bezeerd... :(

14. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zijn de hormonen, angarcia. .. daar worden we allemaal wel een beetje gemeen van. :-D

Hopelijk zet t door meid!!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Billendoekjesdoos. Geen. Ongeveer even praktisch als de meeste dozen. Die niey goed sluiten of juist niet opengaan. We hadden er 1 van pampers en die was wel ok. Ook een hippere en die heeft Jan het raam uitgegooid ;)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes Ika.... gogogogogogo ikamini!

Vervelend dat het niet doorzet angarcia. Maar dit klinkt wel als serieus voorwerk. En 13-10-13 is ook wel een heel mooie datum :)

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    das zeker mooie datum;) maar stiekum hoop ik dat t hier toch net iets eerder komt dan die uitgerekende datum hihi...
    ben t behoorlijk zat:p mja wie niet zo op t laatst he;)

18. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hahaha Angarcia, geeft nie hoor ik heb t niet zo opgevat.
    En het water was gelukkig al afgekoeld.

Hier druk geweest met schoonmaken van de babykamer met hulp van mn zusje. Nu s eindelijk de kamer echt klaar om echt opgemaakt te worden voor het eggie. Nu alles wassen en strijken. Hehe eindelijk echt verlof.
    En mn huis ook eindelijk weer beetje leefbaar!! De woonkamer stond echt al weken vol met allemaal babyspul. Natuurlijk hielp het ook niet dat ik 2 x een halve week niet thuis was hihi.

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben net getoucheerd. De ballon is eruit gehaald! Ik heb twee tot drie cm ontsluiting. Rond negen uur gaan ze vliezen breken en moet ik aan het infuus! Het gaat nu echt beginnen!!!

20. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wow, ika... wat goed! Heb je kunnen slapen?
    Zet m op meid!!!

Deel Deze Pagina