Meiden even korte update. De bevalling was zwaar. Ik bleef steken op 7 cm ontsluiting en kon niet meer. Ze wilden een keizersnede doen, maar gaven me ook de optie om zelf te persen zonder persweeën. En dat is gelukt. Ik heb haar in één uur zelf op de wereld gepersd en de gyn geholpen met de vacuümpomp. We zijn zielsgelukkig. Het was het allemaal waard.
Gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Gelukkig is het je gelukt, een keizersnede moet je toch helemaal niet aan denken! Ben natuurlijk nu wel heel nieuwsgierig hoe jullie haar genoemd hebben???? En natuurlijk hoeveel ze weegt, etc.? hihihi Rust lekker uit en vooral genieten!
@ikapika, kippenvel hier en wat stoer dat je het zelf gered hebt! Lekker bijkomen en vooral genieten..liefs tulpvrouw en tulpman
Ikapika gefeli en geniet ervan!! Hoe heet ze, en wat is haar gewicht enz??? Erg nieuwsgierig haha!! En ook hier weer wat een oerkracht!!! Knap hoor!
Ikapika!!! Wat ontzettend goed van je! En dan in een uur, netjes hoor!! Van harte met jullie dochter en ook ik wacht geduldig op verdere info.. Eerst maar ff verder bijkomen en wat slapen...
Ika, meid, wat mag jij trots op jezelf zijn!!! Gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid. Rust uit en geniet van elkaar. Wow!
5 oktober: Angarcia, 25 jaar, 1e kindje, FV, thuis, ♥ 6 oktober: Jennifer93, 20 jaar, 2e kindje, BV, thuis 12 oktober Apegatje, tweede kindje, ♥ 13 oktober: Krulletje87, 26 jaar, 4e kindje, BV, thuis 14 oktober: yarah, 28 jaar, 1e kindje BV, ZH ♥ 15 oktober: Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH ♥ 16 oktober: WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje ♥ Pluisjes, 28 jaar, 1e kindje, BV, Thuis ♥ 17 oktober: Marlous, 32 jaar, 2e kindje, BV, thuis ♥ Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis ♥ Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis ♥ 18 oktober tulp123, 21 jaar, 1e kindje ♥ 21 oktober: Eda, 30 jaar, 1ste kindje, zh, BV ♥ Celien22, 22 jaar, 1ste kindje, zh, FV ♥ 23 oktober: Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, BV, thuis ♥ 25 oktober: BibiQ 31 jaar 1e kindje, BV, zh ♥ Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, BV, zh ♥ 26 oktober: Muspoes, 25 jaar, 1e kindje, BV, zh ♥ 31 oktober: Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH? ♥ 9 ♥ en 8 ♥ + 2 ? ♥BEVALLEN♥ 16 augustus: Megacarls, 31 jaar, 3e kindje bevallen van een ZOON(32w1d) 23 augustus: Nienke1985, 27 jaar, 1e & 2e kindje bevallen van een ZOON en DOCHTER(30w6d) 30 augustus: Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje bevallen van een ZOON(31w3d) 11 september: DDdebje, 26 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (35w6d) 18 september: Humpy dumpy, 32 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (37w3d) 19 september: Anjamones, 24 jaar, 2de kindje bevallen van een ZOON (37w1d) 20 september: Myloon, 31 jaar, 1e en 2e kindje, bevallen van TWEE ZOONTJES (35w4d) 22 september: LiliB, 30 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON(38w4d) 25 september: juudjuh24, 24 jaar, 1e kindje bevallen van een DOCHTER (37w0d) 29 september: Mama-in-love, 31 jaar, 2e kindje, bevallen van een DOCHTER (37w3d) 30 september: Panda86, 27 jaar, 1e kindje, bevallen van een ZOON (38w4d) 3 oktober: Nichelle, 24 jaar, 1e kindje, bevallen van een DOCHTER (37w2d) 3 oktober: Hippo89, 23 jaar, 3e kindje, bevallen van een DOCHTER (37w0d) 8 oktober: Ikapika, 33 jaar, 1e kindje,bevallen van een DOCHTER (38w5d)
Ika ... supervrouw! Sjeemig wat knap. Gefeliciteerd met jullie dochter ♡ Hier prutnacht. Al vanaf 0.30 wakker. Daarna hooguit wat gedoezeld...
# ikapika van harte gefeliciteerd!!! hier nog niets, ben het wachten nu wel zat.. vannacht hele nacht wakker gelegen, om 3u al mijn avond eten eruit gegooit, en hele nacht wakker van maagzuur en krampen ed. nu weer rustig en geen baby..:x (sorry voor de details) gister vk geweest, baby is niet ingedaald, maar ligt wel in het bekken, moet dus even gaan liggen als mijn vliezen breken totdat de vk langs is geweest.. ik ben het wachten nu wel zat.. klein baby'tje kom maar gauwwww!!!
Jennifer, wat vervelend dat je wel vanalles voelt (en niet zo fit erbij bent), maar dat er zo weinig gebeurt! Volgens mij is die uitgerekende datum echt zo'n magische grens, of niet? Daarna word je het gewoon heel erg snel zat... Hopelijk komt de kleine nu snel... doe je rustig aan?
Vannacht rond een uur of 3 ineens wakker van menstruatiekramp, WOW! Duurde niet zo heel lang, dus omdraaien en verder slapen. Nog geen kwartier later weer... Daarna was het weer een half uurtje rustig. Zo heerlijk onregelmatig is het doorgegaan tot de wekker van mijn man ging. Wel of niet naar zijn werk? Zelf had ik zoiets, ga maar! Kan je altijd bellen als het wel doorzet. Hij was de deur nog niet uit of kreeg een vrij hevige kramp, waarbij ik mezelf gelijk afvroeg of dit wel de juiste keuze was. Me bedje maar uit gegaan en een heerlijke warme douche genomen. Inmiddels is het nu alweer een uurtje rustig Ik ga echt huilen als dit niet doorzet.........
Ikapika gefeliciteerd met jullie dochter! Echt superknap zonder persweeen in een uur! Lekker bijkomen en genieten Angarcia en jennifer hopelijk zet het snel door!Zal duimen voor jullie! Ik hoop ook dat het snel gaat gebeuren..maar op wat menstruatie(rug)pijn en af en toe een flink harde buik na, gebeurt er nog weinig. Hij ligt nog niet ingedaald.Kheb het gevoel dat het dit keer niet spontaan gaat beginnen..maar we wachten af Salapio Balen zeg van je slechte nacht..last van je buik of?Sterkte vandaag!
@thauma: bedankt voor lijstje!!! @weesje: ben in zelfde situatie zoals jij, maar ga me er niet zenuwachtig maken zolang dat mijn UD niet gepasseerd is, dan gaat de stress echt komen voor mij @ika: nogmaals gefeliciteerd meid, wat knap dat je ze uitgeperst hebt vooraleer je echte persweeën had! wist niet dat dat kon..
Net controle gehad bij de vk. Alles was goed. Hartslag netjes, hoofdje inmiddels redelijk vast in mijn bekken. Ik hoef dus niet meer te gaan liggen als mn vliezen zouden breken. Daarna nog even de stad in geweest, maar dat was toch wel vermoeiend hoor! Angarcia, dat klinkt wel serieus! Hopelijk zet het nou eens door!!!
Ik hoop het ook Thauma, tot nu toe nog hetzelfde als vannacht. Menstruatiekrampen, de ene heftiger dan de andere en zo zitten er maar 3 minuten tussen en zo weer een half uur. Maar goed, zolang het niet stopt zijn we nog bezig denk ik maar. Fijn dat alles weer goed bij je was! En toch wel een fijn idee dat de kleine goed is ingedaald. Geeft denk ik wel wat meer geruststelling.
Gefeliciteerd Ikapika! Andere dames: succes met de laatste lootjes. Komt nu voor iedereen toch dichtbij! Ik heb vaak weinig tijd om te reageren, maar probeer wel elke dag ff bij te lezen. De dagen vliegen voorbij, maar alles gaat wel heel goed hier.