Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wow, MIL, dat is wel echt een successtory zeg! Wat fijn dat het zo goed gaat!

Jennifer en Angarcia... hoe gaat ie daar?

2. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Oef, goeiemorgen hihi. Slapen jou jongens nog overdag?

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    T al een jaar niet meer. S met geluk een uur maar meestal een halve... mijn slaapkoppen ;) (hoewel T heel behoorlijk slaapt/sliep... wel vroeg maar 6u-7u is meer gangbaar voor hem)...

M slaapt op dit moment het beste dus ik ga er vanuit dat de jongens uiteindelijk ook beter zullen gaan (uit)slapen. Nog een jaar of 5 dus :D

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ach, Salapio, over een jaar of 20 zijn ze de deur allemaal uit. Kan je weer lekker uitslapen. :)

5. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    ik vind het toch wel erg leuk om stilletjes mee te lezen hoor:p
    hier gaat het eigenlijk weer heel goed, alleen die baby zit nog te warm:p
    vandaag 4 dagen over tijd en nog niets.. ach, zegt mijn schoonmoeder dan, er is er nog nooit een blijven zitten! grr.. wil je het overnemen???? denk ik dan haha, wat een heerlijke hormomen he?!

6. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen hier was het gisteravond 22 u toen 3.15 en nu 8.30... wat een heerlijk meisje is het toch!
    Fijne dag vandaag!

7. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Morgen dames!
    Hier heerlijk geslapen na nog maar een huilbui. Hoop dat ik het vandaag wat meer kan relativeren en achter me kan laten.
    Gisteravond moest ik erg niezen en nu wakker met diarree (sorry), er heerst ook van alles ik hoop noet dat ik iets onder de leden heb.
    Of kan dat er ook bij horen, om alles nog ff goed leeg te gooien voor de bevalling??
    Ik heb namelijk de hele zwangerschap een slechte stoelgang gehad maar ga nu al 3 dagen weer gewoon naar de wc en vandaag dus de dunne zeg maar. Ik ben niet iemand die echt overgeeft.

Vandaag maar weer rustig aan doen. Alles is nu wel beetje klaar ervoor. De was aan het doen en is al aardig gevorderd. Bedje is opgemaakt, commode opgemaakt. Nu kwestie van bijhouden qua stoffen en zuigen.
    Doen jullie nu de kleertjes gewoon in de kast hangen?? Ik deed ze eerst in zakjes wat ik al gewassen had maar in principe heb ik 2-4 wkn en kan/mag de kleine elk moment komen. Komt er dan nog veel stof bij??

Geen plannen vandaag dus ga daar lekker mee verder. Beetje alles bijhouden. Alleen de badkamer moet nog steeds een grote beurt. Maar dat weet ik niet of dat vandaag gaat gebeuren. Zie er beetje tegenop.

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @thauma: wat fijn dat baby al redelijk ingedaald is, is wel een geruststelling...

@bibiQ: ah da's wel een teleurstelling... maar belangrijkst is de baby hé en in dat opzicht wil je ook geen risico's nemen. Even balen is wel normaal...

@krulletje87: bij mij ook: iedereen bevalt voor uitgerekende tijd... maar denk dat het van mij niet zo zal verlopen

@juudjuh: amai, wat een flinke slaper al!

hier ook wat ziekjes: neusverkoudheid en wat keelpijn.. hopelijk genezen tegen de bevalling!

9. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, ik heb de kleertjes gewoon in de kast gedaan hoor. Wel alles eerst gewassen toen het nieuw binnenkwam (nieuwe aankoopjes, cadeautjes en tweedehandsjes). Volgens mij is het stof niet zozeer het probleem, maar de verfrotzooi bij de nieuwe kleertjes (chemische dingen vanuit de fabriek zeg maar).
    En ik wil ze gewoon lekker 'van mij' maken.

Sommige kleertjes die ik heb overgenomen of gekregen roken zo sterk naar wasmiddel dat ik de hele dag ga niezen als ik mn uk straks vast heb. Ook geen goed plan :-D

Je maag legen schijnt er wel bij te horen, maar ja, ook weer geen garantie natuurlijk. Kan ook een griepje zijn of gewoon een hormonale schommeling waardoor je obstipatie eindelijk voorbij is (laten we het hopen)...

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Morge dames...

Juudjuh@ woww.. ok al zn heerlijke slaper.. geniet ervan !!!

angarcia @ t word nu wel erg stilletjes hihi;) hopelijk ben je idd gewoon begonnen;)

verder hier@ iets betere nacht gelukkig redelijk geslapen, gister wel heel erg constant harde buik gehad, net een voetbal;)..mar verder beetje rustig aan gedaan, kids waren vrij s middags en dus lkkr bankgehangen en gekeuveld;)..vandaag ok weinig bijzonders denk..haha de badkamer en toilet zijn al geboend. was in droger moet k nog ff vouwen, en de andere is bijna klaar dus gaan we nog ff ophange, zo denk mar gezellig bij mn mams ete tussen de middag;) en dan ovenschotel klaarzetten voor vanaaf..

11. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Is iedereen hier vandaag aan het bevallen geslagen? Wat een rust hier!

12. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha was het maar waar! Ben wel misselijk en heb constant harde buiken maar nog niet het echte werk.. Ook een rotnacht gehad. Na 04.30 was ik klaarwakker door pijn in mijn handen. (En een drukke beeb) En dit bleef tot een uur of acht. Toen viel ik weer in slaap.;)
    Vanavond maar op tijd mn mandje in.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ook niet. En een vol huis dus liever niet nu (vriendjes over vloer).

14. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Haha, dat zou wel heel onhandig zijn he?

De hele straat vindt t megaspannend... nog maar een paar dagen, komt nu wel heel dichtbij... krijg ik 10x per dag te horen.
    Ik hobbel gewoon door hoor :)

Vanmorgen nog wat opgeruimd in de tuin. Was hier lekker weer vandaag.
    Zit alleen al sinds 11 uur vanmorgen te wachten op selectvracht die een pakje komt ophalen tussen 11 en 15 uur. Denk niet dat ze op tijd komen vandaag... Betekent helaas wel dat ik niet heb kunnen slapen vanmiddag, dus ik vrees dat ik vanavond vroeg ga omvallen. Jammer wel.

15. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    He jakkes, wat vervelend!
    Last van je handen? Is dat dat carpaaltunnelgebeuren?

Hm, hoor hier veel over voorwerk. Kan het ook ineens beginnen zonder voorwerk? Anders vrees ik dat t bij mij nog wel een paar maanden gaat duren :$

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hoor. Ik heb nauwelijks voorwerk. Bij M niet. T volgens mij ook niet. S wel wat harde buiken ed...

17. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    haha was het maar zo een feest.. wel ziek, hoofdpijn, maagzuur, overgeven ed. maar nog geen baby!
    om met thauma in te stemmen, hier geen voorwerk, geen harde buiken, krampen ed. dus dan gaan we samen een olifantendracht in thauma!!(pff hope not..)

18. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend

Nesteldrang! Kasten uitzoeken en alle rommeltjes opruimen, box inrichten en tussendoor in bad geweest. Nu lekker DrPhil kijken :)

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    whaha.. nou was t mar vast begonnen:p hihi.. is idd wel erg rustig.. denk dat t bij angarcia wel serieus gworde is;)..

k zat eraan te denken effe naar de stad te gaan vanaaf.. met mn buufke:p mja of da zo'n slim idee is haha geen idee;)..mar toch wel veel zin eigenlijk:p

20. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha maanden denk ik niet hoor Thauma! Bij mijn schoonzus was het zonder voorwerk begonnen dus het kan wel.
    Die zere handen is idd dat carpale tunnel syndroom. Er zit zoveel vocht in mijn handen dat mijn aders erboven op zichtbaar zijn en ik overal bultjes op m'n handen heb met vocht. Dat tintelt en prikt. Een vuist maken gaat niet meer en kracht zetten ook niet. Heel vervelend. Maar goed. Nog een paar weken en dan ben ik het zo weer vergeten als ik uk in m'n armen heb! Oehoe ik kan niet wachtenn :D

Wat heerlijk dit herfstweer he! Ik geniet er echt van. Neus in de zon. Mooie bomen. Fijne temperatuur ook ;)
    Stom dat ze je de hele dag laten wachten zeg. :(

Deel Deze Pagina