Van harte hippo, of had je t al eerder gemeld? Ik hou het niet meer bij allemaal... Hoe heet de kleine slaapkop?? Wat heerlijk dat ze goed slaapt. Eeeuuhh verder weet ik het allemaal ff nie meer dus ik sluit af met ff niks te melden hihi!!
Pluis succes morgen. Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen Juud wat een knappe meid! Hippo wat een fijne berichten. Wat vinden grote broer en zus van de baby?
Hippo, wat leuk dat je even langskomt. Wat fijn dat alles zo goed gaat! Ik had in een ander topic al gezien dat je was bevallen dus ik was zo vrij geweest het vast in het lijstje bij te werken Pluis, wat irritant dat de weeen gewoon weer stoppen. Tja, een ziekenhuis is gewoon niet je relaxte thuissituatie. Wie weet ga je vannacht gewoon goed beginnen en is die hele inleiding niet nodig! Je bent nu immers gewoon weer lekker thuis! Succes meid en hopelijk slaap je nog een beetje!
2de nacht oprij wakker. Hmmm ben toch wel erg moe, maar de natiur heeft besloten dat ik niet slaap Nog meer wakkere?? Pluis hoe ist bij jou?
Is echt voorbereiding op de nachtelijke voedingen denk ik....alleen kan je dan juist heel goed slapen maar wordt je dan steeds bruut gewekt door een huilalarm.... En moet je dan ook echt wat doen ipv wakker liggen... Of te wel, hoop dat ie snel gaat doorslapen!!
Morgen humpy! Ja ik ben nog steeds wakker! Ik hoop het ook want op deze manier pak ik niet echt rust voor de bevalling! Kreeg er ook weer trek bij dus masr weer wat gegeten en gedronken en nu weer in bed. Hoop dat ik toch weer ff een uur of 3 kan pakken minstens!
Broer en zus vinden het geweldig ! De oudste is enorm trots en wil haar vast houden en knuffelen en kusjes geven en accepteerd bijv ook " ik pak jou zo dat speelgoed want ik ben nu nog even de fles aan het geven" Grote zus eigenlijk net zo alleen kan zij net iets meer drammen dat de fles nu weleens op mag schieten " want het duurt zo lang" maar dat zal ook liggen aan haar leeftijd dat Ze weinig geduld heeft Beide kinderen vinden het iig geweldig en zijn super trots, volgende week hebben we een fotoshoot met alle drie kindjes ben erg benieuwd hoe de foto's van de broer en zusjes eruit zullen gaan zien Bibi, wat naar dat je steeds Zo wakker ligt Ik weet er helaas alles van, alleen lag ik alle drie de zwangerschappen wakker door de cholestase en moest ik om 7 uur er uit voor de andere twee Bij de tweede zwangerschap kreeg ik slaap medicatie , op vrijdag zeiden ze mij maandag te willen inleiden en kreeg voor het hele weekend slaap tabletten mee zodat ik kon slapen om sterk genoeg te zijn voor de bevalling dochter besloot toen een dag eerder te komen maar ik heb iig 1 nachtje kunnen slapen ! Niet ideaal natuurlijk alles aan medicatie wil je natuurlijk niet maar op die manier kon ik iig wel zelf de bevalling doen want ik was toen echt helemaal op hopelijk lig je nu weer lekker te slapen ! Pluis als je nog niet bevallen bent heel veel succes vandaag !
@pluis spannend zeg, succes vandaag(als het vannacht niet begonnen is..) @ hippo van harte gefeliciteerd! leuk dat je andere kinderen zo enthousiast zijn, hier loopt een kleine van 2 rond en ik vraag me echt af hoe hij gaat reageren op de baby, hij is namelijk nogal rauwdauwerig, met speelgoed gooien naar andere kids etc. we zijn daarin echt heel streng, en het word nu wel minder, maar een kleine baby is zo ontzettend breekbaar.. hier nog niets! vandaag 6 dagen over tijd.. ben het wachten nu echt spuugzat! van mij mogen ze nu de vliezen breken! Ik hoop dat beebje zich snel aandiend....!
hallo, hier ook niets te melden slaap ook niet super en vind het ook jammer dat ik zo niet meer rust neem... want 't is mijn eerste, dus mijn leven zal toch wel heel erg veranderen... @de meiden die overtijd zijn: sterkte, het wachten duurt nu echt wel lang voor jullie hé!!! hier valt het weer mee, zon schijnt, geen regen leuk dat de baby's die al geboren zijn het goed stellen! goed WE iedereen!
Dag dames.. Rustig op forum...hier weet niet wat k moet denken. T is weer zo een dag as gister veel zeurende pijn in rug maar niets regwlmatigs...wel erg vaak hele zere harde buiken...als t zo maaar geen dage door rommelt..wil nu egt werk t sloopt je wel zeker met 3 kids rond lopend en slechte nachten.. Ben benieuwd hoe t met pluisjes is...enn angarcia ook al ffies stil... Wie weet gauw babynieuws...haha ben benieuwd.. zet m op dames
Zo na alle hectiek en alle emoties zal ik hier ook mijn bevallingsverhaal doen. Afgelopen maandag ben ik ingeleid met een ballonkatheter. Gedurende de dag heb is steeds regelmatig terugkomende weeën gehad. Ze waren ook goed te zien op de ctg. Dinsdag kon de katheter eruit worden getrokken en bleek ik al ruim 3cm ontsluiting te hebben. Rond 9 uur zijn mijn vliezen geprikt en kreeg ik een infuus met weeënopwekkers. Al snel sloeg dit aan en volgden de weeen elkaar op en waren goed weg te puffen. Ik zat al snel op 7 cm ontsluiting. Maar hierbij bleef ik steken en het infuus werd steeds hoger gezet. De weeën werden zo ontzettend zwaar dat ik ze nauwelijks nog kon wegpuffen en ze volgden elkaar zo heftig op (ik zat op max. infuus ). Toen heb ik besloten om te kiezen voor een pethidineprik. Daarmee kreeg ik wat rust tijdens de korte momenten. Maar ook nu bleef ik steken op 7cm. Rond half zes kwam de eindverantwoordelijke gyn kijken wat nu echt de reden was. Bij het toucheren bleek dat onze meid er niet goed voor lag en haar hoofdje wat hard was, waardoor er geen tuutje gevormd kon worden die de laatste cm ontsluiting konden opwekken. Er werd al gesproken over een spoedkeizersnede, maar dat wilde ik niet! Een andere optie was om te proberen te persen zonder persweeën. En dat heb ik gedaan. Vanaf dat moment heb ik 2 x 20 min op elke ontsluitingswee keihard zelf geperst. Alles om maar niet die pijn te hoeven voelen van de wee! Uiteindelijk heb ik haar zover gekregen dat de gyn een knip kon zetten en haar met de vacuümpomp en hulp van mij met persen in 10 min. op de wereld kon zetten. Om 18.58 is ze geboren. Ze heet M.ette, weeg 2940 gram en is 49 cm lang. Ze heeft een lichte hersenschudding opgelopen en was de eerste dagen erg misselijk en had hoofdpijn. Ze maakt het echter goed. Het borstvoeden vind ze nog moeilijk. Ik leg haar aan, maar kolf ook mijn melk en we vingervoeden. Mijn melkproductie komt goed op gang waardoor ze nu nog alleen mijn melk krijgt. Zo hopen we dat ze straks sterk genoeg is om zelf op eigen kracht te zuigen. Mijn bloeddruk is een schommelend verhaal. Woendag was mijn bloeddruk okee en ben ik ontslagen uit het ziekenhuis. Echter bleek gister bij de controle van de vk mijn bloeddruk veel te hoog waardoor ik accuut ben opgenomen in het ziekenhuis. Ik ben aan de medicatie gezet en die slaat aan. Ik moest mijn meisje een nachtje missen, want de verzekering dekt het niet en het ziekenhuis kon niet garanderen mij te helpen met het vingervoeden, want voorheen deed papa dat. Sinds vandaag ben ik echt thuis en leg ik haar aan voed haar ook bij met de vinger. Het echte genieten gaat nu beginnen!
Poeh jeetje ikapika, niet een hele makkelijke bevalling dus. Maar wat wederom de oerkracht!! Valt me op dat veel dames het zonder de perseweeen moeten doen en het dus op eigenkracht doen!! Respect!! Balen van je bloeddruk zeg. Maar van harte met je kleine meid mooie naam en nu lekker fenieten thuis met zn 3tjes!! Voor mij zal het ws niet op gaan als er geen
Oeps dat ging fout! Wilde dus zeggen dat door de stuitligging bij het uitblijven van de persweeën het sowieso een (spoed) ks wordt.
Ik ben vanmiddag bevallen van een mooie meid die we Ilse Milou hebben genoemd. Ze is 3455 gram. Foto en het hele verhaal volgt nog!
Pluis gefeliciteerd met Ilse! Mooie naam. Ika wat een verhaal zeg. Hopelijk nu op de roze wolk. Prachtige naam Krulletje zwaar he die laatste loodjes met drie koters ... hopelijk zet het snel door bij je. Wij zijn vanavond met M en T uiteten geweest. Was heerlijk. S logeert bij oma dus daar hoefden we niet achteraan te rennen. Nu een ijsje en dan in bad en naar bed. Hopelijk slaapt T iets langer dan normaal... (vanochtend kroop hij om 6u bij ons).
Ika, wat een verhaal joh. Wat heb jij dat knap gedaan!!! Pluis, gefeliciteerd met dit fantastische nieuws! Wat fijn dat je je meisje eindelijk mag vasthouden!!!
Pluisjes, gefeliciteerd met Ilse! Mooie naam, daar hebben we ook aan gedacht De roze wolk is hier zeker aanwezig, mede door een kanjer van een kraamverzorgster. Ik ga haar straks heel erg missen. Ik was altijd heel sceptisch over kraamzorg, maar ik ben helemaal om