Angarcia@ gefeliciteerd met jullie zoon....PFff 29 uur.. wat een heftige bevalling.. nu proberen wat op te knappen en genieten!!... Tulp@ Ook gefeliciteerd met jullie zoon.. ook al een heftige bevalling... gelukkig is alles goed gekomen en is het ook tijd om lkkr op te knappen, en te gaan genieten met elkaar..
Thauma@@ kriebels.... haha om gek van te worde.. 1 dag overtijd.. en ben t echt beu.. echt erge miep ben ik, want k weet dat er zovele zijn die ook gerust 2 wk erover lopen.. heb dit nooit gehad, allemaal voor uitgerekende datum.. dus begin nu zachtjes aan echt beu aan t worden, zeker met 3 rondlopende kids, en dan dat irritante voorwerk wat nog niets op levert.. vandaag weer wat fittere dag..dus k gan u maar vanuit van die 42 wk. en weet je wat ook nog s zo ellendig is, familie die smst je bent nooit overtijd gelopen he.. of schoonmoeder die presteert in een uur 2x te bellen (tja ik ben boven mn bedden aan t doen, ga voor die telefoon echt niet naar beneden) maar gewoon grrr dat mensen niet kunnen wachten...alsof we t niet zouden laten weten als er wat is geboren... Zooo...sorry voor mn geklaag mar lucht wel ff op alle andere dames@@ heelrijk genieten van jullie wondertje... dat van ons komt spoedig haha max 13 dgn
Hier bellen ze gelukkig niet om te vragen of er al nieuws is. Ze weten gelukkig wel dat we heus zelf wel bellen als er nieuws is Ik merk wel dat als ik mn vader bel, dat ie toch wel even denkt van 'zou er nieuws zijn?' Maar goed, dat hoort erbij zo op het eind. Verder hou ik de telefoon expres een beetje rustig. Anders valt het zo op dat ik ineens niet bel of mail :-D
Gefeliciteerd dames die bevallen zijn. hier vandaag een niet zo goede dag. Manlief aan het werk en ik ben niet fit. Hoofdpijn misselijk keelpijn. F die gisteravond tussen half 10 en 1 u elke 2 uur kwam en steeds dikke poepluiers. Nu ook weer elke 2 uur en dan maar 5 minuten drinken uit borst. Net voor t eerst weer 25 min en daarna wat gespuugd.. maar bv gaat steeds beter gister niet meer bijgevoed met een flesje gekolfde melk en ook niet meer gekolfd. ze is wel steeds meer wakker wil dan bij mij zijn. S'avonds ook alleen dan wil ik slapen... Volgens mij verveelt ze zich dan ofzo (kan dit met 19 dagen al?)
na ika, ook Angarci en Tulp zo'n lastige bevalling... aïe aïe, rare topic: veel vroege geboortes en degenen die redelijk op tijd komen, gaat niet zonder slag of stoot... allereerst van harte proficiat natuurlijk en echt respect hoe jullie het gedaan hebben... ik word een beetje bang als ik dat lees.... niet dat ik op het punt sta te bevallen hoor. Nog steeds niet ingedaald en voel niets speciaals dus ja. Lijkt me meer alsof ik ga ingeleid worden bij 40+10 of zelfs keizersnede wordt... de kleine heeft precies echt geen zin om zelf op de wereld te komen...
Juudjuh lastig hé die eerste maanden met zo'n kleintje.. Hier ook wisselend met de bv. Soms slaapt ze 4/5 uur achter elkaar en soms komt ze ieder uur. Ze wil dan idd steeds bij je zijn. Ik heb zojuist een draagdoek opgehaald voor deze momenten want ik kan niets met zo'n kleintje in mijn armen Ik had al een draagzak van Bondolino waar ik erg blij mee ben maar dat vind ik voor de eerste maanden niet zo'n succes dus nu een hoppediz geweven draagdoek gekocht. Ben benieuwd!!
Hoe is het met alle mama's en hun baby's? Er zijn er toch al een heel aantal bevallen en ik mis alle verhalen een beetje eigenlijk!
Ja heel lastig zeker als je allebei niet fit bent. Ze slaapt nu eindelijk even en straks gaan we lekker beide op de bank liggen en als manlief thuis is maar ff douchen dan kan hij even met f bezig. Draagdoek is misschien idd een idee ik kan ook niets als het knuffeluur begonnen is..
Hallo Allemaal, Gefeliciteerd iedereen die bevallen is, wat een heftige verhalen lees ik.. Hier nog alles rustig.. vandaag gestript, iemand ervaring mee? het was de eerste keer, ben je erna bevallen of niet?
Over strippen hoor ik allerlei verhalen. De een wel, de ander niet. Grootste successen schijnen te worden behaald zo rond de 41 weken. Maar ja, komt dat dan door het strippen of vond de kleine het ook wel eens tijd worden? Wie zal het zeggen. Viel het je mee? Schijnt soms pijnlijk te zijn en soms ook gewoon een beetje raar. Ik ga voor je duimen hoor... dat t maar snel effect mag hebben!
Juud.... dat is op zich helemaal normaal. Mamahonger. Ook vaak kort drinken is normaal. Zo verhoogt ze ook jouw productie. Aan toegeven zorgt vaak voor snelste oplossing.
Ik heb geen ervaring met strippen. Succeskans schijnt niet al te hoog te zijn meen ik. Hopelijk bij jou wel!
nog niet echt veel gehoord over strippen... maar je bent 8 dagen overtijd, dus het moet nu toch wel vlug komen hé
Ik voed ook op verzoek en idd soms om twee uur..zoals vannacht...maar dat breekt wel op hoor. En dan nu weer om de vier uur! Liever andersom!
Tulp, jullie ook heel hartelijk gefeliciteerd! MIL, hier gaat alles z'n gangetje. Vanochtend voor het eerst gekolft, 55ml uit 1 borst, waar ik ook daarvoor nog uit gevoed had (kort). Vooral toen Lucas even ging piepen ging het heel hard. Mijn man heeft de melk vanmiddag in een flesje gegeven en dat ging ook goed. Vond m'n man ook erg leuk om te doen. Gister voor het eerst (sinds kraamweek) de voedingstijden bijgehouden... Hij komt hier overdag ook vaak. Gister tussen 7 en 24 uur zo'n 12 keer gevoed. Gelukkig 's nachts zo om de 2,5 à 3 uur. Maar, ik moet zeggen, vandaag doet ie dan weer rustig aan... Toch om 2 à 3 uur. Ach ja, ik heb voorlopig nog alle tijd, dus blijf lekker voeden als hij dat wil.
Op een gegeven moment kun je kijken of je een beetje kunt sturen. Dus overdag om de 2u in de hoop dat er in de nacht meer uur tussen blijft. Bij mijn kinderen is dat overigens nooit gelukt. Sterker nog... die gingen met een maand of 3 overdag de wereld bekijken en dus niet drinken en dus in avond en nacht inhalen
Tulp en Angarcia gefeliciteeerd! Pff wat een heftige bevallingen!Geniet van jullie kraamtijd! Jennifer jeetje al 8 dagen overtijd ! Hoe was het strippen? Erg pijnlijk of viel het mee? Ik word as vrijdag ws.gestript.. vandaag vlk geweest. beeb ligt nog steeds niet ingedaald. Heb echt geen ruimte meer over zo voelt het. Buik staat erg gespannen en is pijnlijk. Zij schatte hem nu ca.3700gr. Als dat echt zo is valt het me nog mee. Afwachten maar. Hoop dat hij zich gewoon spontaan aandiend.
Ik kan me voorstellen dat het rottig voelt als je kindje niet is ingedaald (hoewel zo'n bal tussen je benen ook niet alles is ). Gaf ze het strippen dan wel een goede kans? Hier nog steeds een geschat gewicht van zo'n 6 pond. Jammer hoor... had wel graag wat meer vetjes gezien... maar goed. Misschien toch een pondje erbij bij geboorte...