Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Salapio, helemaal mee eens. En ik vertel volgende keer tegen iedereen dat ik twee weken later ben uitgerekend dan ik daadwerkelijk ben. Sjongejonge... wordt niet goed van die whatsappjes :-S
    Ukkepuk zit prima. Hij vermaakt zich kennelijk wel. En ik ook.
    Zou het alleen wel vervelend vinden als ik bij 42 weken ineens naar t ziekenhuis moet. Voor mezelf vind ik 42+2 de grens, als ie tenminste bij 42 weken moet liggen. Ben twee dagen vooruit gezet, maar ja, ben niet twee dagen langer zwanger ofzo. Uk heeft gewoon lange benen :-D

2. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend

Vanwege obstipatie. Van de week toevallig wel diarree gehad. En dat was wel echt een opluchting voor mijn darmen. Ik moet namelijk heel veel moeite doen..om maar gewoon een konijnenkeuteltje uit te persen, om het zo maar even te zeggen. En dan komt er per keer ook niet meer dan 1 a 2 uit. Maar ik voel dat er meer zit, maar het komt er gewoon niet uit.

3. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend

Ooh zo herkenbaar, die whatsappjes. Wordt er ook gek van. En mensen waar je normaal eigenlijk niet zoveel contact mee hebt zijn nu ineens geïnteresseerd. Ja daaaag;).

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aha. In dat geval zou ik dit weekend idd roosvicee laxo of aan de pruimenmoes ed gaan. Veel vezels en veel vocht. En in beweging blijven. Eventueel maandag naar de huisarts. Obstipatie is echt vervelend. Kan na bevalling ook nog zo zijn... en idd die eerste keer poepen is best eng. Was drie erg trots op mezelf ;) :p

5. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Ga straks gelijk met vriendlief naar de supermarkt? Dat roosvicee laxo.....smaakt dat gewoon als roosvicee? Of moet ik me voorbereiden?;)

6. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    o ja vreselijk aaaal die whats appjes, ik word er ook dol van! ik reageer gewoon niet meer, maar ik denk dan misschien is het iets anders en dan lees ik het even, dan krijg je weer gestuurd: o ja wel lezen en niet antwoorden he? pff zo vervelend..

Net terug van het ziekenhuis, Uk doet het nog prima, er is alleen weinig vruchtwater.
    Maandag weer een ctg scan en dan dinsdag om 8u in het ziekenhuis om te beginnen met de inleiding als de kleine dan tenminste nogsteeds geen aanstalten maakt om vanzelf te komen..
    Maar wat zijn die gynacologen(of hoe jet het schrijft) eigenwijs zeg, hun wil is wet, dacht ze.. ik heb redelijk het achterste van mijn tong laten zien en dat vond ze niet prettig, maar hej, het is toch onze bevalling en ons moment.. pff..

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Littlewonder, gefeliciteerd met Nina!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Celien. Geen idee hoe het smaakt. Ik gok zoet :)

Jennifer. Heel goed! Laat die eigenwijze slimmerikken maar een poepie ruiken...

9. megacarls

megacarls Niet meer actief

Littlewonder gefeliciteerd met Nina!

Whats appjes; vriendin van me had het ook. Slechts een paar dagen overtijd. Die zette haar pakket en wifi gewoon van tijd tot tijd uit. Vond het best slim. Ik heb het in de eerste weken na de geboorte toegepast.

10. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Net gyn gebeld, moet zo weer terugbellen. Maar lag op de bank en voelde ineens wat stromen.... Kon in paniek niets vinden om het op te vangen, maar het is gelukt! Het is niet waterig, maar ook geen slijm. Beetje middenin zeg maar. En gewoon doorzichtig. Ik ben heeel benieuwd.

11. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Roosvicee laxo smaakt gewoon als een siroop, vond ik tenminste.
    Hier ook veel last van obstipatie. Sowieso al last van en met de zwangerschap des te meer, hele zwangerschap al van die zakjes movicolon enz. Gebruikt op een gegeven moment zelfs maar 2 per dag voorgeschreven gekregen. Nu heb ik me toch een voorraad van die dingen joh!! Kan er denk ik een jaar mee doen!! Afgelopen 2 weken ook regelmatiger stoelgang gehad maar nu begint de obstipatie weer! Dus maar weer aan die zakjes.

Onze data voor de ks is goedgekeurd en dus viel het kwartje dat we dit weekend voor het laatst met zn 2tjes zijn. We gaan dus nog even wat leuks doen.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Celien!

Ja idd Bibi lekker wat leuks samen doen. MTS zijn uit logeren dus wij twijfele tussen heel relekst soepje thuis of toch uiteten... Jan was zo 'hard aan het nadenken' dat hij op de bank in slaap is gevallen :D...

13. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Wacht nu op vriendlief. En dan naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje van de kleine!

14. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend

Wat vervelend dat je er veel last van hebt! Werken die zakjes wel?

Hier is het over het algemeen keuteltjes geweest, maar had er geen 'last' van.

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb een foto van onze dochter in mijn album gezet :)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooierdje.

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Aaahhh! Wat een prachtig meisje!!

18. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ikapika, mooi zeg!!!

19. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ooohh spannend celien! Hoop wel dat alles verder goed is. Hoed je kns op de hoogte?

Hier soms dagen niet of idd de welbekende keuteltjes.

20. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Gefeliciteerd met de geboorte van Nina! Thuis? Of ziekenhuis? Ben benieuwd!

Celien, spannend hoor!

Ikapika, wat n mooi en vredig prinsesje!

Hier een heerlijke luier dag gehad.. Bert aan het werk en wij lekker in bed knuffelen..
    Maandag een midweek met familie naar Brabant..zal maar een lijst maken wat ik mee moet slepen voor Aaron..ben bang dat ik anders de helft vergeet..

Salapio, wat is t geworden? Ik denk dat Jan de stille hint gaf voor een makkelijk soepje. ;)

Deel Deze Pagina