Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Haha..hier al wel beetje gekeken hoe of wat met ac mar ok nog niet echt duidelijk wat precies.. kwil niet echt aan de pil gezien de bv bij mij dan enorm terug loopt (gezien voorgaande keer).. denk in principe ook maar eerst condooms inslaan:p haha.. en dan kijken hoe of wat..vijf kinderen..mja manlief zou me dan wel aanraken nog hoor:p maare hij zegt nu ff paar jaartjes denk;) mar niet.. hihi..we zijn nog jong dus we zien wel hoe of wat.. zelf heb ik niet echt een grens van zoveel kinderen.. bij mij kriebelt het altijd al heeeeel snel weer opnieuw;):D

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ik ben gewoon thuisbevallen hoor;) glukkig wel.. heerlijk!!!

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Alle dames die bevallen zijn@ gefeliciteerd..en lkkr genieten nu!!

4. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Dames die bevallen zijn gefeliciteerd!!

Vandaag 5.40 uur is ook C.ivan.no geboren middels een ongeplande keizersnede. De stuitbevalling verliep niet zoals ze wilde en ik wilde en dus werd het na 24 uur weeen en 5 cm ontsluiting een keizersnede.

Ik was doodop!! En nog steeds!! Maar vader, moeder en zoon makenhet goed. Heb nog wel wat pijn aan de wond maar ja is ook vers! De eerste visite gehad dus ook daarmee klaar. Foto plaats ik in mn prive album.

Hippo nice picture.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat een prachtige foto en een prachtig kindje zeg!

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Bibi, gefeliciteerd met C! Hopelijk ben je snel weer op de been, maar rust eerst goed uit!

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Jammer dat het niet ging zoals gehoopt maar je ventje is er wel dus dat heb je maar weer mooi gedaan meid ! Gefeliciteerd

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Dankje !! Ben ook enorm trots op de foto en de andere foto's van de andere kinderen natuurlijk ook haha

9. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    BibiQ gefeliciteerd met de geboorte van C! Jammer dat t niet natuurlijk wilde maar hoop dat de keizersnede en het vervolg wel goed zijn verlopen. Genieten en lekker uitrusten!!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bibi gefeliciteerd met de geboorte van C!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten van jullie beebje! Hopelijk herstel je goed van de keizersnede! Ik heb em inmiddels 3 weken terug gehad en voel me inmiddels helemaal de oude. Hopelijk gaat het bij jou net zo!

12. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Morgen dames. C. Ligt lekker te drinken aan de borst en dat gaat hartstikke goed. Hij heeft nnacht gelijk al 4,5 uur doorgeslapen!! Heerlijk voor mij om ff bij te komen. Alleen het uit bed halen en wisselen van borst gaat voor mij nog erg moeilijk. Maar verder gaat het redelijk allemaal en valt de ks mee.

13. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    BibiQ wat een verwennerij al met die 4,5 uur.. Hopen dat ie dat volhoudt! Aaron deed dat ook in de eerste week en gaat dat nu pas weer herhalen..zijn wakkere uurtjes vallen nu alleen ook vaak in de nacht...en die wil hij liever niet alleen in zijn bedje doorbrengen, helaas..

Fijn dat je je zo goed voelt!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bibi wat een fijne nacht! Heerlijk :)

Jaloers ook want mèn wat een brakke nacht was dit... van 20 tot 1 nonstop ad borst. Van 1 tot 3 boos of krampjes of ?. En van 3 tot 6 redelijk content met mijn pink. Nu weer borst. Gaaaap.

De drie groten slapen nog en hebben hele nacht geslapen... zij wel :p

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier nog 1 jaloers op bibi :)
    Heb tot nu toe 3 uurtjes geslapen met onderbreking voor de borst. Geen idee wat er nu aan de hand is maar ik ben helemaal kapot! Al 3 weken niet meer dan 5 uur per nacht en nu dus 3.
    Ze ligt nu weer aan de borst en verwacht ook elk moment dat mijn zoon wakker wordt. Pffff.....

16. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Goede morgen !

Wat een fijne nacht bibi ! Tot nu toe hier ook alleen nog maar goede nachten, ze komt om de 4 à 5 uur in de nacht dus heerlijk !

Vannacht om kwart over 3 en vanochtend 7 uur, nog geen spook nachten gehad,

Kennen we helemaal niet, de eerste twee waren vooral in de nacht aan het spoken de eerste 6 weken dus we hadden ons al helemaal voor bereid op slapeloze nachten

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Oei ja dag klinkt als een zware nacht !! Hopelijk kun je vandaag overdag even bij tanken

18. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, gefeliciteerd met je zoontje. Jammer dat het niet met een natuurlijke bevalling wilde lukken, maar je weet nou tenminste wel dat de keizersnee noodzakelijk was en niet gewoon een onmogelijke keuze. Ik hoop dat je snel en goed herstelt!

Net controle gehad; nog geen millimeter ontsluiting. Verder alles prima.

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @thauma: ik leef met je mee! deze NM heb ik controle, zal ook wel geen ontsluiting hebben hoor, we moeten geduld uitoefenen, teken dat de kindjes het nog prettig vinden in de buik...

@salapio: amai, wat een ellendige nacht...

@bibiQ: gefeliciteerd met jullie zoontje! hoop dat je snel uitgerust bent...

20. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Eda, jij bent vandaag uitgerekend. Hoop dat alle lieve en aardige mensen in je omgeving je een beetje ruimte geven om rustig aan overtijd te lopen.
    Ik voel me echt uitstekend, uk voelt zich kennelijk ook prima, maar de rest van de wereld vindt het een enorme big deal dat ik over tijd loop en is me constant aan het vragen of ik het nog volhou en dat het kindje anders wel gehaald wordt hoor (alsof dat me gerust moet stellen). Dus laat mij lekker doorhobbelen, maar hou op met al die vragen! K heb mn telefoon maar op stil gezet en alle meldingen van facebook en whatsapp uitgezet.

Hoop dat jouw controle ook zo goed is als de mijne en dat jij gewoon lekker relaxed kan blijven. Zet m op!

Deel Deze Pagina