Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Eda, vervelend dat er nog geen verandering was. Wel heel fijn dat je CTG in ieder geval goed was. Dat is natuurlijk wel heel belangrijk.

Prima, hoe is t met jou? Jij nog nieuws?

Hier was alles goed bij de controle. Duurde wel lang trouwens!
    Daarna nog informatie gehad over de inleiding. Wat mij betreft ben ik niet gerustgesteld dat dat een goed idee voor mij zou zijn. Was helaas meer een bevestiging van wat ik er al voor gevoel bij had. Dat was wel jammer.
    Maar een lichtpuntje was dat ze geen echte begin- en eindtijden hebben voor het bezoek van mijn man. Hij moet alleen thuis slapen als er dan nog niets begonnen is. Maar hoe laat ie dat doet is tot daar aan toe.

Nu maar duimen dat het niet nodig is en het strippen van vandaag wat in gang heeft gezet...

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Thauma ik duim voor je!

Eda balen dat er nog geen vooruitgang in zit maar gelukkig alles goed.

Verder reageer ik even op de computer later.
    Hiet rommelt het wat sinds vanmiddag. Na het douchen pijnlijke harde buiken om de 8 minuten maar dat stopte weer. Later nog eens gedoucht en toen kwamen ze om de 5 minuten. Nu schommelt het tussen de 5 en 10 minuten. Hoop dat het door gaat zetten maar twijfel erover. Zakt steeds weer wat af.

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @thauma: hoop echt dat het strippen iets in gang zet!!!
    ik zou ook wel balen van een inleiding, om daar aan dat infuus te liggen...

4. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Hey Thauma, ik duim mee voor je dat het strippen heeft gewerkt!
    En ka, spannend! Hopen dat het doorzet.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thauma, hopelijk wordt dit jullie weekend!

Ka, spannend!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Juud. Mooie cijfers en wat een hummie. Bijna even groot en zwaar als L ;). Fijn dat ze het zo goed doet!

Hier rommelig. L heeft overdag heel goed geslapen maar sinds een uur of 16 wil ze ieder uur drinken. Ik denk last van haar darmen. Hopelijk wel een ok nacht.......

7. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Jaa goede getallen... nu 1 maand oud en bijna 3kg... anders was ze dat ongeveer bij de geboorte denk ik...

hier om 3 a 4 u voeding.
    Hopelijk een goede nacht salapio!

Spannend ka.
    hopelijk zet het strippen wat in gang Thauma!

8. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Hee dames,

De gene die ondertussen bevallen zijn : Van harte gefeliciteerd!!!
    En voor de gene die nog aan de beurt zijn: Heel veel ''sterkte'' en succes :)

Ik zelf ben al weer een tijdje niet actief geweest maar ik na de bevalling staat je leven gewoon even op zijn kop dat je meer met andere dingen bezig bent dan zp.

Hier gaat alles top en ons normale leventjes is weer aardig op de rit, met de kleine gaat het ook top.
    Op dag 8 was onze uk al op zijn geboorte gewicht ( 4090 ) en mochten we met hem een stukje gaan wandelen.
    in het begin is het nog best vermoeiend maar na 2 dagen oefenen voelde ik mij al weer helemaal top. we wandelen zo anderhalf uur.
    Vandaag voor het eerst er echt lekker op uit, shoppen!!
    heerlijk de stad in geweest en heel wat uren achter elkaar gelopen. ik voel me zo fijn! alleen sommige mensen kijken me raar aan dat ik nu al weer alles doe en overal naar toe vlieg, ik voel me prima dus waarom zou ik thuis gaan zitten als ik ook leuke dingen kan doen :)

Voedingen gaan hier ook steeds beter. overdag om de 3 uur en in de nacht 1 keer na 4 a 5 uur net wanneer hij komt echt een heerlijk kind is ons ventje je moet hem echt wakker maken om te gaan eten.

Groetjesss xx

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaa! Hier ook een supernacht: 23-2-6 :)

Daar kikkert een mens van op...

Juud netjes hoor die voedingen om 3-4u. Geef je nog bv?

Tulp wow dat is een mooi geboortegewicht! En heerlijke nachten. Fijn toch dat je je zo topfit voelt. Ik zou ook graag naar buiten gaan hoor, maar L is nog niet op haar geboortegewicht en ik heb het idee dat ze er, net als M vrij lang over gaat doen. Maar als ze er bijna is dan ga ik er wel al op uit. Met L jn de draagdoek zo vrrliest ze echt geen energie aan haar temp (die al vanaf dag 2 stabiel is).

Thauma, Ka en Eda.. ik denk aan jullie :)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nieuwe foto's in mn album... sommige wel gek gedraaid en ik heb geen idee hoe ik dat goed krijg.

11. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Salapio ja ik geef bv. Gaat zo goed nu zonde om te stoppen. Vannacht 0.30, 04.30, 8.30 :.)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker Juud!

L is sinds gisteren 110 gram aangekomen! Als ze zo doorgaat zot ze toch binnen de kraamweek op haar geboortegewicht (3350, dip tot 3010, nu 3200) :D

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Goede morgen

Wat netjes zeg juud en salapio ! Vaak hoor je dat met bv wat rommeliger gaat maar zulke nachtjes zijn heerlijk !

Hier heeft ze 22.30-04.00-07.00 en ik denk dat ze staks tussen 10.30 en 11.00 weer wakker word

Kleine meid wou eerst haar flessen niet leeg drinken en niet aankomen en nu drinkt ze 4 van de 6 flessen al 120 cc ipv 90 cc en gaat ook in 1 teug op... Weet het niet meer van de andere twee ben er te lang uit geweest haha, maar volgens mij krijgt kleine griet nu teveel flesvoeding

Thauma ik hoop dat het strippen een beetje geholpen heeft !
    En dat het een beetje gaat rommelen !!

14. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Er rommelt hier helemaal niets hoor. Heerlijk rustig. Maar goed, er begint ontsluiting te komen. Maandag nog naar de VK, nog een keer strippen.
    Dit weekend staat in het teken van ontspanning en gezelligheid. Straks lekker en stukje wandelen en ergens lunchen. Genieten van het mooie weer. Hopelijk maakt ontspanning al verschil.
    Manlief, die zich nooit zo druk maakt, begint nou toch ook wel ongeduldig te worden...

Fijn, al die positieve berichten hier.

Eda, Prima, hoe gaat ie bij jullie?
    Ka, heeft het doorgezet?

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Probeer idd maar te genieten. Het weer helpt in ieder geval mee vandaag. Fijne dag!

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wat een goede nachten bij de baby's! Lekker hoor!

Thauma balen dat het niks heeft gedaan. Maar wel wat ontsluiting al inderdaad. Ik hoop voor je dat het relaxen wat uit haalt. Wel frustrerend hè.

Hier een avond met echte flinke pijnlijke harde buiken tot een uurtje of half één en daarna was het weer over. Nu ook niks helaas. Manlief begint ook ongeduldig te worden. Vraagt om de 5 minuten of ik alweer een harde buik heb...

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen zeg Ka. Hopelijk gaat het snel beginnen. Hoe begonnen de bevallingen van de twee oudsten?

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Salapio die waren ingeleid met van die prostaglandine-tabletjes, omdat ze een groeiachterstand hadden. Bij de oudste alleen harde buiken 's morgens na het tabletje en rond 14 uur had ik 3 cm. Toen hebben ze de vliezen gebroken en was ze er in 3 uur. Bij de jongste zat alles nog potdicht. 's Morgens en tussen de middag een tabletje gehad en toen begonnen rond 15.30 ineens de weeën en was ze er in 45 minuten. Hoe het natuurlijk begint weet ik dus niet. Maar die harde buiken van gisteren voelden net als het begin bij de oudste. Had ze een paar uur lang om de 4 tot 5 minuten en duurden bijna een minuut. Vond het alleen niet 'erg' genoeg om voor te bellen zo laat op de avond. Weet ook niet of ik al wat ontsluiting heb of niet en of de vk iets zou kunnen doen of dat ze er überhaupt voor komen kijken.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aha... moeilijk dus om te bepalen of het 'voelt zoals de vorige keren'. Wel grote kans dat die voorweeën al wat hebben gedaan. Ik hoop het voor je.

En ik hoop gewoon op 4 bevallingsverhalen dit weekend :)

20. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Middag dames! Nog steeds geen nieuwe babies zie ik!! Jammer wordt ook wel nieuwsgierig naar de laatste!

Hier gaat het met de borsten nog steeds moeizaam. Gister 3x gekolfd maar komt maar 30 cc uit 2 borsten. Wel hebben de tepels wat kunnen herstellen. Vandaag maar is met tepelhoedje proberen, altijd beter dan de fles en cker als kv.

Verder doet C het hartstikke goed.
    Ik zal van de week eens proberen om echt goed bij te lezen.

Deel Deze Pagina