Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jennifer fijn dat alles goed gaat nu.

Lili ik had pas een echt ritme toen ze vast eten gingen eten... maar ik ben helemaal niet van de klok. Nu vooral ingegeven door halen en brengen van M en T ;)

2. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Op zich vind ik het ook niet zo'n probleem, maar merk dat het echt verl scherld als hij 's nachts wel 3 uur ertussen laat (laatst 1 keer 4 uur!). Dan ben ik echt een stuk fitter en heb ik ook meteen een stuk meer geduld als hij ff wat vaker komt overdag.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O ja. Dat is killing hoor. Ik hoop dat ie snel lekker gaat tukken, dat scheelt een slok op een borrel!

Hier een goede dag. Misschien toch regeldag achter de rug. Zou fijn zijn :). Ik ga weer ff spelen met S en kijken of ik T kan verleiden Buurman en Buurmannuit te zetten (Ik was L aan het voeden en Jan staat te koken).

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Haha.. hier zitten ze ok achter buurman en buurman:p.. wel ff lkkr as je hande vrij wil om te voede om ze dan ff wat te laten kijken.

Hier@ heerlijke dag, weer heerlijk in t schoolritme, en de rust is aardig terug in huis;)..lkkr de bedden verschoond en gestoft boven, verder was gedraaid en beetje op gevouwen, vond t wel genoeg zo, was behoorlijk bek af, mar ja logisch..wil alleen zoveel weer doen:D... vanmiddag aan t regelen tenminste dat dacht ik namelijk.. ze kreeg om 12 uur, en toen om 2 uur wakker en happe dus aangelegd, mar wilde mar 2 min drinken toen om half 4 weerr.. zien hoe laat ze nu komt. ach vind t niet erg, zolang k toch lkkr de tijd voor haar zo heb (de 1na jongste sliep lkkr) en de andere 2 op school.
    Lichamelijk@ ben best al aardig aan t opknappen, en vloeien is de ene dag veel de andere dag bijna weg..heel gek..tenminste herken het niet van de anderen. maar komt wel weer goed..waar ik wel moeite mee heb is het naar de w.c gaan. nu ok weer een hele beurse onderkant..en pijn in mn buik van t persen:( heb toch liever een bevalling:p)

Morgen naar CB.. ben benieuwd..

Manlief gaat donderdag weer aan t werk, wel heerlijk nu ff beetje tijd voor elkaar, en hij helpt me met stofzuigen en sjouwen...Nog ff genieten ervan..
    woensdag nog kinderfeestje van mn zoontje (was 28 sept jarig) maar daarna twijfelachtig of we t moesten houden, ik zelf kon het toch niet echt opbrengen gezien k veel last had van mn rug, en moeheid. dus nu is manlief lkkr vrij en hebben we besloten t toch mar te houden. hoef k zelf niet steeds erachterheen, en kan manlief er gezellig bij zijn;)

5. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Wauw... 8 u vanavond.. nu 0.50u pas weer! Benieuwd hoe laat het straks wordt..

6. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    05.15 wat een heerlijke dochter! (Dat mag ik toch wel zeggen over mn eigen dochter?)

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    jaloers..... Hier vannacht iedere 2 uur en nu is ze klaarwakker en heeft ze veel last van krampjes :(

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha.. natuurlijk mag dat. Wat zalig zeg!

Hier rommelen tot uur of 3 en daarna rust tot 6u. Relatieve rust want S en T waren aan het spoken... mn drie mannen zijn nu in de badkamer en zo te horen allemaal in een tophumeur :D

L is volgens mij een beetje verkouden want ze lummelt steeds met aanhappen. Ach ja... zo is er altijd wat. Krampjes, verkouden, sprongetje etc.

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier de eerste " mindere" avond gehad

Mevrouw wou niet in haar eigen bedje liggen en bleef schreeuwen tot 9 uur tussen tijds natuurlijk wel steeds speentje geven knuffel kus aai over de bol etc maar om 9 uur toch maar bij ons genomen en 10 uur de laatste fles

Om 2 uur en om 06.30 werd ze wakker en om 7.00 uur nu de fles
    Volgens mij had ze gister avond last van krampjes

Juud wat een heerlijke nacht weer !

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Oei dat zijn geen fijne nachtjes nee hopelijk kun je vandaag overdag nog een beetje slaap pakken

11. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Echt heerlijke nachten. Nu kwart voor 9 weer dus ze ligt lekker te drinken :) ik mag echt niet klagen!
    Mamainlove bah das niet leuk krampjes... hopelijk kan je nog wat slaap inhalen!

12. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ha dames!

Vandaag afscheid genomen van de kraamhulp. Wel beetje emo momentje. We hadden een hele fijne dame volgende x zou ik haar weer willen. Nu staan we er alleen voor, heb er wel vertrouwen in.
    Vannacht heeft C heerlijk doorgeslapen tot 6 uur!! Het voeden gaat weer aardig goed dus ik voel me enigzins op de rit. Alleen ff zelf verder herstellen van de ks.

Morgen gaan we samen even naar buiten, heerlijk heb er zin in!! Ben nog niet weg geweest sinds ik uit het Zh kwam. Vriend gaat mee dus hoef me geen zorgen te maken.

Zijn er al nieuwe baby's??

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben vandaag voor het eerst buiten geweest. M met bakfiets van school gehaald. Ging prima :D.

Na voeding gekolfd: ruim 100 ml. Dus morgen kan Jan een fles geven en weer kolven.

En vandaag een aardig ritme met voedingen na rommelochtend 10-13-17... maar wwie weet gaat ze dat vanaaf en vannacht allemaal inhalen ... :)

14. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te lang hier niet meer gereageerd in heb alles even bijgelezen want het kan nu even met een snurkende Ilse op schoot ;).
    Alle dames die bevallen zijn:gefeliciteerd! Thauma wat houd je ons in spanning!

Hier begint het weer aardig op de rit te komen. Bv lukt nog steeds niet helemaal dus gisteren is hier een lactatiekundige geweest. Ik bouw het aanleggen nu wat op en kolf na. Helaas heb ik niet een erg goede productie dus moeten we nog navoeden met kv. Ze groeit in ieder geval goed en zit alweer boven haar geboortegewicht. Cb houd het ook allemaal extra in de gaten en komt donderdag nog een keer langs.

Nachten zijn wisselend afgelopen nacht heerlijk met voeding om 23:00, 04:00 en 07:30. Maar soms komt ze ook vaker.

Ze heeft alleen nu al wel wat last van luieruitslag en daar ook pijn van dus ik smeer het maar goed in en verschoon haar wat vaker m Luiers gaan er in rap tempo doorheen zo :D. Ik heb zelf ook last van uitslag van het verband, super gevoelige huid dus dat zal ze vast van mij geërfd hebben.

15. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    @salapio kolf jij na de voeding? Ik wil morgen beginnen met kolven voorraad aanmaken. F drinkt maar 1 borst per keer heb genoeg melk.dan na voeding andere kant kolven of eerst de gedronken borst leegkolven? Wat zal het handigst zijn?

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat het steeds beter gaat Pluisje. Hopelijk lukt het om je productie op te krikken. En wat sneu van de uitslag. Bij gevoelige huid ook letten op verzorgingsproducten (geen zwitsal maar neutral of weleda) en weinig in bad of douche (L gaat eens per week want na bad is ze helemaal uitgedroogd).

Juud, ik heb een dubbelzijdig elektrische kolf (medela freestyle geloof ik een heel kleintje - als je veel kolft / werkt echt een aanrader, wel loeiduur). Dus ik kolf na een voeding beide. Ik zou met enkelzijdig eerst de lege borst doen, dan de volle en dan weer eventueel de lege. Of, als het je lukt, tijdens het drinken de andere borstbkolven, dan gaat het ook makkelijker.

17. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi meiden,

Hier alles nog rustig en morgen uitgerekende datum. Vanmiddag controle bij de verloskundige maar zal weinig spannends gebeuren. Ben wel benieuwd of kleine iets meer ingedaald is. Gekke is dat de hele zwangerschap al thuis loop ivm overstimulatie, extreme buikpijnaanvallen en bekkenpijn. Gisteren had ik ineens een goede dag en energie om een en ander te doen. Ik wist niet wat ik mee maakte. Werd er echt blij van. Leker hoor. Natuurlijk zit buik in de weg als je je voortuin bladvrij wil maken, als je een raam zeemt of je nagels lakt maar who cares.... ;) savonds wel veel harde buiken maar dat is al twee weken. Ben benieuwd wat lijf nu allemaal aan het doen is en vooral wanneer het klaar is om de bevalling te starten.

Thauma, hoe is het bij jou? Spannend.....

18. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    @salapio ik heb een enkele kolf ook een kleine kan ook op batterijen. Ga eerst proberen de andere borst re kolven.

Vandaag ineens last van duizeligheid. ..

19. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Ik heb op aanraden van kraam de ameda kolf aangeschaft. Ook dubbelzijdig en elektrisch maar dan de helft goedkoper. Bevalt mij heel goed. Ben in tien min klaar! Is qua veiligheid net zo goed als de medela en avent

20. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier zijn de nachten de laatste paar nachtjes niet zo denderend

Kleine griet zit niet lekker in haar velletje ze wil niet meer in haar wiegje ook op de arm of op de buik bij ons kan ze over stuur krijsen
    Zo kennen we haar helemaal niet

Van geen flessen drinken of de helft laten staan ( dus maar 40 cc per fles) zit ze nu al aan 120 of meer Cc willen , speen al geprobeerd maar die spuugd ze steeds uit en moet ze van kokhalzen
    ( we geven trouwens gewoon 90+3)

Ook Horen we nu steeds dat haar voedin omhoog komt maar dit " herkauwt" ze weer en ze heeft zon pijn en moeite met poepen soms zit er een beetje bloed bij de ontlasting

Ze heeft veel symptomen die we herkennen van de koemelk allergie die onze dochter had, dus vanmiddag weer even naar de ha om toch dingen uit te sluiten, bij onze dochter hebben we te lang gewacht omdat we daar eigenlijk helemaal niet aan dachten, omdat onze oudste een huilbaby was die letterlijk 18 uur per dag huilde en door artsen binnenste buiten is gekeerd dachten we toen weer ene huil baby te hebben tot we er mee in ziekenhuis kwamen omdat ze echt enorm veel pijn had

Dus nu willen we gewoon even uitsluiten dat mocht ze toch KMA hebben dat we er iig op tijd bij zijn

( tja normaal ben ik heel nuchter en hobbel niet zo snel naar de ha maar nu met zon kleintje ben ik toch wat meer geneigd om het maar gewoon zeker te weten )

Deel Deze Pagina