Heel slim om naar de huisarts te gaan Humpy. Knuf voor de kleine meid en sterkte met de nachten.......
Hippo bedoel je Vind het wel heel vreemd want zo was ze helemaal niet... Ze sliep juist 20 uur per dag en nu slaapt ze er hooguit nog 12 ... Zo vreemd ??!!
Hmmm... die H . Allergie heeft een opbouwtijd, zo kun je ook op latere leeftijd op eens allergisch reageren (Jan heeft ws een notenallergie... op eens... op zn ouwe dag ). Dus als het een allergie is dan heeft het zich nu opgebouwd. Wel sneu hoor. Ook die bloed bij de ontlasting. L krijgt nu een flesje. Ben benieuwd hoeveel ze drinkt. Ze heeft gigalang geslapen (3.5u) wel ingebakerd in een grote hydrofiel. Ga ik vannacht ook doen bij onrust....
Alle symptomen kwamen overeen met verborgen reflux en koemelkallergie Het advies was eerst zelf een pak te kopen tot na het weekend aan te kijken hoe ze erop reageerd Als ze goed reageerd dan schrijft hij een machtiging reageerd Ze er niet op misschien eens kijken of het indd dan reflux kan zijn
Kriebel kriebel bij grote griet... Hele tijd aan het krabben hangen en mopperen... Wij haar uit kleden kijken waar de jeuk vandaan kwam... Zit grote griet onder de waterpokken ! Gelukkig nog niet erg voor kleine griet want die heeft mijn antistoffen nog dus die kan het nog niet krijgen gelukkig
Hippo het zit je niet mee. Gelukkig valt het mee voor de kleine. Hopelijk is ze snel van de pokken af.
Hippo waterpokken zijn ongeveer 2 week voordat ze zichtbaar zijn besmettelihj en wanneer de blaasjes open zijn. Maar idd ze heeft nog anti stoffen.
Hey meiden, Zo ben al een hele poos niet meer geweest om te reageren! Elke keer als ik alles had teruggelezen en wilde reageren kwam er weer wat tussen. Alle bevallen dames, gefeliciteerd! En de dames met baby's die er nog lekker warmpjes bij zitten, succes en het duurt nu echt niet lang meer! Hier begint er voor het eerst een beetje ritme in te komen, ze doet het supergoed, heb helaas moeten stoppen met bv, voel me er echt heel rot onder maar heb er alles aan gedaan maar het was gewoon niet genoeg. Nova doet het verder supergoed, en met mij gaat het verder ook goed. Ik hoop dat ze dit ritme een beetje aanhoud, dan kan ik weer is wat vaker op het forum langskomen en ook echt weer reageren.
Lekker hoor Nichelle dat je al een ritme hebt. Jammer van de bv en vooral dat je het zo erg vindt. Hier alles behalve een ritme. Maar goed dat komt vanzelf wel... ooit... wel al twee rommelige nachten en dat merk ik wel. Net T van de speelzaal gehaald (ruim 10mib fietsen) en heerlijk om weer lekker hard te kunnen fietsen. Hoewel mn conditie nog niet jevanhet is...
Zo dames ben ik ook weer De kleine doet t echt super!! groeit hard, en drinkt veel (als ik weeg voor na voeding 140 ml) en dat uit 1 borst. daarna is ze vertrokken tot de volgende voeding.. ik geef nu ook om de 4 uur (mits ze niet eerder wil).. Heerlijke tijden 07-00-11.00- rond 14.30-dan 18.30 en dan rond 22. de nachtvoeding is meestal rond uur of half 4 soms half 5. lekkage is nog in volle gang, dus kolven voor mij voorlopig niet spaar t nog wel ff op Met mezelf gaat ok op moment weer suuper!! Eergister opeens een enorme stolsel verloren, en was dei dag beetje dizzy en had soms wel buikpijn, (daarvoor eigenlijk weinig gevloeid, en stolsels had ik niet)..nu is vloeien wel iets meer, maar verder gaat t goed!! Manlief is vandaag weer begonnen met werken..wel jammer kwa gezelligheid hihi..maar ok wel weer lkkr om alleen te rommelen nu gauw visite ontvangen
Dat is een mooi ritme zeg. Lekker! Veel plezier met de visite. Hier zijn de lekkages ook begonnen. Lang leve natusan borstcompressen... en de wasmachine
Hoe is het met thauma? Ben benieuwd. ... Ik mocht vanmorgen onverwach naar gynaecoloog omdat er gisteren bij controle verloskundige gesproken was over mijn bekkenklachten (loop al maanden met krukken), een niet ingedaald kind (ben nu 40weken) en de verwachting van een groot kind (ruim 8pond). Verloskundige maakte zich zorgen over de combi van deze factoren en voorzag de kans op een moeizame bevalling. Daarom voor advies bij gynaecoloog geweest. "Kleine" doet het gelukkig goed en medisch gezien vinden ze een 8ponder niet te groot om natuurlijk te kunnen bevallen. Ook niet icm mijn bekkenpijn. Inschatten van exact gewicht is bij dit termijn erg lastig dus ze kan zwaarder of lichter zijn. Bij inwendig onderzoek bleek dat "kleine" toch langzaam lijkt in te dalen maar dat baarmoedermond nog niet verstreken is en er dus ook nog geen ontsluiting is. Dit maakt dat inleiden nog weinig zin had en zelfs een vergrote kans op een moeizame bevalling gaf. Dit omdat je lichaam er nog niet klaar voor lijkt te zijn om te bevallen. Maandag moet ik weer terugkomen en checken ze of baarmoeder al rijper is. Zoja dan kunnen ze wel inleiden. Nadeel van te lang doorlopen is nl dat kindje nog ietsjes groter wordt en het hoofdje harder. Dit kan de bevalling icm de bbekkenpijn lastiger maken. Het is nu dus afwachten..... Was gisteren na verloskundige erg verdrietig omdat zwangerschap al moeizaam gaat en nu dit verhaal er weer bij kwam. Voorzag al dat ik een peuter moest baren. In zh hebben ze me wel gerustgesteld dat het nog binnen de 'normen' valt en het geen medische noodzaak is om nu al in te grijpen. We wachten maandag dus weer af en zien het wel. In principe hou ik het nog wel vol hoor. Zou graag zien dat het vanzelf begint. Enige is dat ik over een paar uurtjes al niet meer in de oktober groep hoor....
Uitgerekende datum is uitgangspunt toch? En buiten dat... je hoort gewoon bij ons! Bij de dec07 schreven aug, sept, nov, dec en janmama's . Geen okt geloof ik...
Hoi dames. Vandaag even bloed geprikt ivm duizeligheid. Ook vandaag gekolfd na voeding. En dan uit 2 borsten maar 10 cc ?? Terwijl ze uit 1 drinkt... en de andere lekt wanneer ze begint te drinken. zal die gewoon leeglopen ofzo dan?? Morgen doe ik weer een nieuwe poging ben er nu ff klaar mee voor vandaag. Zolang er genoeg melk is voor F is het mij wel goed. Zou alleen mooi zijn om de vriezer te gaan vullen
Goed dat je bloed hebt laten prikken. Misschien hb? Dat weinige kolven is helemaal niet gek. Je borsten moeten daar ook aan wennen. Je kolft ook enkelzijdig toch? Is ook moeizamer. Eventueel kolven tijdens het drinken.
Ja ik denk zelf ook hb maar de huisarts vond dat vreemd omdat pas sinds gisteren klachten heb. zal morgen proberen tijdens het voeden te kolven en idd Smorgens.
Heey dames Sorry even een ego berichtje tussen de "bedrijven" door. Beetje drukte hier. Ik maak me een beetje zorgen. Misschien kunnen jullie me helpen of maak ik me zorgen om niks. Al een paar dagen na de voeding gaat N zich uitrekken en loopt rood aan en begint ook vaak te kokhalzen. Vandaag is hij behoorlijk huilerig voor zijn doen en heb niet het idee dat het krampjes zijn. Hij probeert op zijn duim/vuistje te zuigen maar dit lukt niet echt. Hij loopt heel erg te zoeken terwijl hij net de fles heeft gehad. Enige wat helpt is een speen. Ook spuugt die vandaag wat meer. Als hij spuugt de laatst dagen is het slijmerig en het klinkt alsof hij verkouden is en vol zit. Als hij aan het kokhalzen is dan begint die af en toe wat te spugen maar slikt het ook geregeld weg. Iemand een idee wat het kan zijn? Heb wel eens gehoord van reflux maar geen idee wat het inhoud. Kan ik hier iets aan doen? Moet ik daarvoor naar de ha of cb? Misschien heeft hij zijn dag niet dat kan natuurlijk ook.