Spannend Prima. Heel veel succes en hopelijk gaat het inleiden snel en voorsppedig en mag je snel genieten van je kindje!
Spannend ! Veel succes en ontspanning toegewenst! Hier maat 80 H/I en draag t merk Anita met en zonder beugels. Geven genoeg steun en t gat is ook groot genoeg. Ik draag rokjes, geen jurkjes. Zorg dat ik hempjes aan heb die ik omlaag kan trekken en doe m'n andere lagen dan omhoog. Zo ligt alleen 1 borst bloot. En als hij dan bezig is met drinken laat ik m'n trui wat zakken zodat eventuele omstanders wat minder zien. En voed lekker overal..
Prima succes morgen! Hopelijk loopt het vlot en heb je eind van de middag je kleintje lekker vast. Heb 3 voedingsbh's zonder beugel 1 maat 85d van kant van h&m deze zit erg goed en ziet er ook nog wel mooi uit. De andere 80e ok vn h&m was een set van 2. Maar heel vreemd de witte is te groot en Ot voor gesn meter de zwarte zit
Prima succes morgen! Hopelijk loopt het vlot en heb je eind van de middag je kleintje lekker vast. Heb 3 voedingsbh's zonder beugel 1 maat 85d van kant van h&m deze zit erg goed en ziet er ook nog wel mooi uit. De andere 80e ok vn h&m was een set van 2. Maar heel vreemd de witte is te groot en Ot voor gesn meter de zwarte zit perfect!
Prima heel erg veel succes! Ik hoop dat het snel gaat? @BH's; Ik heb maat 75E. In mijn eerste zwangerschap 2 maten gegroeid en is er nooit meer af gegaan. ML vind het leuk. Voor mij had dat niet gehoeven. Ik baal vooral van het feit dat ze mijn maat vaak niet hebben. Op de een of andere manier gaan ze ervan uit dat cup E met omvang 75 niet kan of zo. Ik moet vaak al bij speciaalzaken zijn. Maar goed; die carriwell zijn ook zonder beugel maar zitten stevig genoeg en daar krijg je een mooi decollete van. Ik vond het wel onhandig dat ze met de maten s t/m xl werken. Ik ben voor L gegaan. Er komt een stukje bij wat je tussen de sluiting kan doen zodat je hem wijder kan maken.
We hebben ons om 7uur gemeld op de afdeling en heb direct ctg, bloeddrukmeting en inw onderzoek gehad. Alles nog hetzelfde als gisteren dus om 7:40 de eerste pillen gehad voor bmm rijping. Nu is het afwachten. ... ben benieuwd hoelang het gaat duren allemaal. Straks maar even met vriendlief een rondje door het zh gaan met mijn krukken. Nu het nog kan....
He Prima, toch wel een inleiding dus... Jammer dat het toch niet vanzelf is begonnen. Zet m op meis. Kan snel gaan ineens. Probeer lekker te ontspannen en steun op je vriend. Ik heb veel gehad aan zijn hand op mijn onderbuik om naartoe te ademen om de weeen op te vangen.
Heb inmiddels tweede x pillen gehad. Daarna lijkt het ineens meer te gaan rommelen. Op ctg was te zien dat de kleine na de pillen twee keer een dipje in de hartslag had dus werd voor de zekerheid nog een half uur aan de ctg gehangen. Daarna was alles goed gelukkig. Buik rommelt al wel steeds meer inmiddels. Bmm wordt al weker maar nog niet verstreken. Heb nu wel bijna constant harde buiken. Er gebeurt dus echt wat. Gaan zo weer een stukje door zh wandelen om harde buiken op te wekken. Gaat in slakkentempo want heb enorm last van bekken maar hebben ook geen haast gelukkig.
Succes prima ! En wat hebben jullie een grote cupmaat zeg ! Is dat altijd al jullie maat geweest of komt dat door de zwangerschap of door borst voeding ? Ik heb altijd een a gehad en bij dr eerste zwangerschap toch wel niet gegroeid naar een b om vervolgens terug naar a te gaan nade bevalling Bij de tweede weer terug maar b en dit bleef ook zo na de bevalling En idem met de derde... Dit is gewoon b gebleven, Jammer had graag een volle C gehad minimaal haha
Was voor de zwangerschap al zo . Slechts iets groter tijdens zwangerschap. De eerste maand (en) borstvoeding nig ietsje groter en na een maand of 10 weer zoals voor zwangerschap.
Ik had 80D voor de zwangerschap, dus begon niet klein, maar toch aardig gegroeid. Ben benieuwd wat er van overblijft nadat de bv stopt en hoe ze er dan "bijhangen" . (Maar hopelijk duurt dat nog een hele tijd).
Ik had een 85 f voor de zwangerschap. In de eerste drie maanden zijn ze gegroeid, daarna niet meer. Hoop dat t wel weer wat minder wordt..anders moet ik allemaal nieuwe bh's aanschaffen..das n beetje duur en zonde van die anderen..
Haha oke ik dacht even dat ik misschien toch met mijn medicatie voor reuma had moeten stoppen na bevalling om bv te geven haha Nee had ik Niet gedaan hoor, helaas zijn de medicijnen echt nog nodig, Ik had wel voor de zekerheid een voedings bh gehaald ( van mammae) gewoon voor als het stiekem toch zonder medicijnen kan... Gezien dit waarschijnlijk de laatste is had ik de hoop misschien toch bv te mogen geven maar helaas ... De bh hangt dus nog met kaartje en al in de kast haha
Wat rot zeg van de reuma en medicatie. Kijkt me best moeilijk zeker omdat je dus blijkbaar wel bv had willen geven. Hoe ging dat in je zwangerschap?