Morgen dAmes, Hier zo gegroeid tijdens de zwangerschap van een grote b kleine c cup naar d/e!!! Hippo wat vervelend van de reuma en medicatie. Hoe zou het met prima gaan?? Hier voor het eerst weekendje logeren met de kleine bij de schoonfamilie. Kleine heeft een erg onrustige nacht gehad. Combinatie van bij iedereen op schoot en krampjes. Uiteindelijk bij ons bed genomen leek beter te gaan. Laatste 2 uur bij mij op mn. Buik gelegen in bed en toen heeft nog lekker geslapen. Ga nu kijken of ik zelf nog wat slaap kan pakken. Ook weer geleerd dat je nooit van speen moet wisselen als je van huis gaat!! Haha had een andere voor hem meegenomen maar die heeft een andere vorm, meneer weigert deze pertinent en dus was hij niet stil te krijgen.
Ik gebruik dagelijks prednison deze is in de zwangerschap zo laag mogelijk Ook dagelijks plaqeneal deze mogen niet in de zwangerschap en dagelijks meloxican en deze mogen ook niet tijdens Zwangerschap en bv Dus ook mee moeten stoppen maar daar door dus wel verhoging van prednison en dat is ook niet ideaal Mijn ziekte is een vorm van reuma ( s.l.e.) staat erom bekend dat je na de bevalling een terug val kunt krijgen en daarom na de bevalling meteen hoge dosis medicatie om die terug val te voor komen en dat weer langzaam afbouwen, en zeker geZien ik andere kinderen heb kies ik ervoor om die medicatie te nemen zodat ik ook voor hun mama kan zijn en niet met terug val in bed maar wel bv kunnen geven, Bv is misschien het beste voor de kleine meid maar voor mijn andere 2 niet Achteraf heb ik het meeste spijt dat ik bij de eerste geen bv heb gedaan, ik werk niet en met een eerste had ik met veel pijn van de terug val wel in bed kunnen liggen ... Maarja dat is achteraf ...
Hippo met kv worden ze ook groot. Je moet doen wat het beste is voor je gezin en gezondheid. Tuurlijk mag je ervan balen dat het niet kan. S.L.E. is een rotziekte en hoop dat je met de prednison redelijk klachten vrij kunt genieten van je gezin.
Nog geen nieuws van prima... spannend! Qua bh's: had een supermooie voedjngsbh besteld. Helaas was de pasvorm anders dan ik gewend ben. Ze gaan weer terug. Ik had 85g voor de zwangerschap. 90g tijdens omdat mn maag anders niet blij werd
Naast medicatie heb ik een schat van een vent die wisselende diensten heeft dus overdag is hij vaak thuis hij draait veel avonden en nachten en ochtenden maar eigenlijk bijna geen middagen en dat is ook wel fijn dat we overdag veel tijd samen hebben zo kan ik in De middag ook nog eens naar bed of in de ochtend af en toe langer blijven liggen
Tja, ging geleidelijk gelukkig. Maar tis wel zwaar ja. Goeie bh is wel een must. Tijdens de stuwing was t wel heel onprettig. Lolo Ferrari was er niets bij...
Prima, ik lees dat je inmiddels bent bevallen! Gefeliciteerd! Verhuis je nu mee naar het uitgerekend in oktober-mama-topic? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/476665-uitgerekend-oktober-2013-mamas.html Wil heel graag weten hoe alles is gegaan! !!