Oktober 2013 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door littlewonder23, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier keken ze met de echo naar de baarmoedermond of die gesloten was.

2. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @thauma, hier inwendig onderzoek omdat ik ingeleid word. Fijn dat jullie naam niet is gebruikt.

@juudjuh hoe gaat het? Hopelijk heb je je kleine meid al in je armen en is alles goed gegaan.

@ddebje, fijn dat het zo goed gaat met sem. Wat en mooi mannetje.

@ricmar, ja ik gebruik insuline 4x daags. Kreeg geregeld hypo’s rond de 3,5. Spuit nu nog kortwerkend 4,4 en 6 en langwerkend 16.

@pluisjes, voel je je alweer wat beter? Als je word overgedragen is het voor het goede doel.

@prima, kan me voorstellen dat het irritant is. Ze zeggen dat het erbij hoort en wel weer over gaat. Hier ook wel eens last van die dingen. Idd afwachten wat er vrijdag uit komt. Ik word sowieso ingeleid, wie weet horen we vrijdag meer over wanneer.

@bibiq, balen dat de kleine nog verkeerd ligt. Hopelijk gaat die nog draaien voor die tijd en hoef je niet overgedragen te worden. Ben benieuwd volgende week.

@ikapika, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen aardig verwend.

@nichelle, altijd leuk om dingen kado te krijgen en fijn dat het er ook mooi bij past.

@hier, nog steeds slijmverlies zal nog wel komen door het inwendig onderzoek van gisteren. Verder niet veel last van. We wachten maar af en zullen vrijdag wel zien. Vl zegt al een hele tijd dat het morgenavond gaat beginnen, ben benieuwd of die gelijk gaat krijgen.

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Maar toch niet vanaf week 28 iedere controle?

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden!
    Iedereen een beetje kunnen slapen?

Wij hebben gisteravond het logeerbed naar beneden gezeuld. Helaas toch weer een verkeerde beweging met mijn rug gemaakt, dus nu toch maar weer even oppassen... het was net over.

Ik ben benieuwd hoe het met Juudjuh gaat!!!

Panda, ga jij nou vrijdag ingeleid worden als het vanavond niet uit zichzelf begint?

5. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel me vandaag weer wat beter. Heb wel de hele nacht om lopen rommelen dus ik ben nu wel wat moe. Ik denk dat ik wat voorweeen heb gehad ofzo.
    Vanmiddag in ieder geval weer controle. Ik heb verder ook geen inwendig onderzoek gehad van de vk nadat ik dacht dat ik vruchtwater was verloren. Volgens mij is dat niet standaard.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bij mij werd vanaf week 24 elke controle wel gekeken, maar doen ze dus gewoon via je buik dus niks inwendig

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik was nogal verbaasd dat Eda kennelijk wel heel vaak inwendige onderzoeken krijgt. Misschien gebruikelijk in BE, maar in NL volgens mij niet....

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    In Nl zeker niet gebruikelijk. Ik heb mn eerste inwendige onderzoek steeds pas bij de bevalling zelf gehad. Gelukkig altijd fijn nieuws (6/7cm). Maar nadeel van wete kan ook zijn dat het tegenvalt en dat kan weer effect hebben op het verloop van de bevalling.

Bij de bevalling van S wilde ik vooraf de cm niet weten en ook op gevoel gaan persen ed. Maar ja... M was ziek en ik ongeduldig ;). Nu nieuwe poging daartoe....

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik werd vanochtend gebeld door het ziekenhuis. Mijn afspraak vandaag met de gyn is verschoven naar later in de middag. Ik kreeg ook te horen dat ik volgende week niet twee keer hoef te komen voor ctg, enz., maar twee keer naar de gyn op de poli moet komen. Ik ben benieuwd wat de gyn vanmiddag verder zal zeggen. Ik denk dat ze gaan afwachten.

Trouwens onze kater is in eens super aanhankelijk. Zou er iets gaande zijn? ;)

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hey meiden,

Even een kort berichtje vanaf mijn kant.

Ik ben net acuut opgenomen in het zh. Had een bloeddruk van 140/105 en in combi met de klachten die ik heb vond de gyn het niet veilig om me te laten gaan.

Dus nu lig ik in een kamer aan een ctg en manlief is een tas aan het inpakken thuis.

Weet verder nog niet hoe of wat, er is bloed afgenomen en aan de hand daarvan gaan ze kijken hoe of wat.

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik weet ook niet of het in België standaard is of niet, kan niet echt vergelijken... en wie ben ik voor de arts tegen te spreken hé! heb liever dat alles goed is en dat ze vaak controleren dan dat ze niet controleren en er dan iets mis zou zijn dat ze niet detecteren... best wel veel verschillen tussen landen in hé. Zoals ze in België ook iedereen checken of ze drager zijn van Strept B, dacht dat ze dat in Nederland ook niet standaard deden

@nichelle: hoop dat je symptomen wat beter zijn nu

12. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    He Nichelle, wat doe je nou!
    Jakkes, krijg je toch de kriebels van, als je ineens moet blijven...
    Met de versie (incl 2x CTG) hadden we voor de zekerheid de tas ook alvast in de auto gezet.
    Hoop dat het een momentopname is en dat het straks weer beter gaat!

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Pfff jemig Nichelle! Dit is echt niet leuk. Hopelijk straks een goede ctg en goede bloedtesten. Ik duim voor je! Ik had vorige keer door opwinding een onderdruk van 105. Vijf minuten latere was die 90. Hopelijk zakt het vanzelf... :( Sterkte!

14. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Jeetje Nichelle, hopelijk is het al wat gedaald en valt het mee allemaal.
    Doe vooral lekker rustig aan maar daar zorgen ze vast wel voor in het ZH.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte Nichelle. Goed dat ze geen risico nemen en je goed in de gaten wordt gehouden. Dikke knuf.

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Net terug van het ziekenhuis. Manlief had ons opgehaald op weg naar huis. Hij is iets eerder weggegaan van zijn werk. Alles was goed. Bloeddruk was netjes 130/85. Ik ben gezien door de vk van het ziekenhuis. En ik hoef pas volgende week donderdag weer terug te komen voor controle, tenzij ik klachten krijg of minder leven voel. Voorlopig is het inleiden dus van de baan en gaan we afwachten.

Nichelle ik hoop dat alles goed met je is.

17. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ikapika, wat een fijn nieuws!!! Fijn dat alles goed is nu.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nichelle im duim

19. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ow jeetje.
    Heel veel sterkte!

20. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Nichelle, hoop dat alles goed is. En anders dat t snel goed komt!

Ikapika wat fijn dat het inleiden van de baan is...denk ik.. ik vond het wel prima
    nl..wilde niet meer wachten. Maar een lage bloeddruk is heeel fijn en stuk gezonder!

Hier nog een dag kraamzorg te gaan..hebben 10 dagen gehad dan..we zullen haar erg missen! Het was zo gezellig en we zijn zo verwend met ontbijtjes en heerlijk eten en al het was en poetswerk. Heb zeker het gevoel dat we het nu alleen kunnen dus ze heeft haar werk goed gedaan..
    Hoort eigenlijk hier niet thuis in het zwanger zijn lijstje..maar wilde het toch ff kwijt..

Deel Deze Pagina